Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi

Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi


Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi
ihtiyacınız mı var?

Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi ile belge sahibi olabilir misin?
Kuruluşunuzda yetkili çalışanlarının Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimleri almasını ister misiniz?
Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi Eğitimi hakkında bilgi edinin.

 

Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi nedir?

 

Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi, Günümüz rekabet ortamının en önemli sıkıntılarından biri olan müşteri ilişkisinin kurulması ve doğru şekilde yürütülmesidir.

İletişim ve yönetim konularında uzman olmak artık bir mecburiyet olmuştur. Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi ile müşterileriniz ile zamanında ve beklentilerini karşılayacak yöntemleri kullanarak iletişimde kalmanız ve daha sağlam bir bağ oluşturmanız mümkündür.

Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi Eğitimi ile ilgili sektör standart uygulamaları ve genel kapsamda olan uluslararası standartların eğitimini alabilir ve şirketlerin satın alma bölümünde istihdam olanağını yakalayabilirsiniz.

Eğitim ve Meslek grubu fark etmeksizin Kurumsal ve kişisel olarak Eğitimlere katılıp uzmanlardan uygulamalı ve denetimli eğitimler alabilirsiniz.

 

Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi için dilerseniz online teklif alabilirsiniz.

Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi

Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi

Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi Kapsamı Nedir?

Temel Eğitim

İç Tetkik

Müşteri Memnuniyeti

Risk Analizi

Dokümantasyon

 

Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi Nasıl Alınır? 

Şirketinizi veya bireysel olarak eğitim almak için bizimle iletişime geçerek Teklif Formu doldurmanız gerekli, dilerseniz bunu online teklif formunu doldurarak da yapabilirsiniz.

Verdiğiniz bilgileri; değerlendirme kapsamınızı doğru bir şekilde tanımlayarak size sertifikasyon için bir teklif sunmak için kullanacağız.

Teklifimizi kabul ettiğinizde, MODENO temsilcimiz sizinle iletişime geçecek.

Temsilcimiz, İlk Eğitim AŞAMASI için size ziyaret planlaması oluşturur. Dilerseniz online, dilerseniz yüz yüze eğitim tercihinizi yaparsınız.

Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi Eğitimi, Birçok farklı bölümden oluşmaktadır. Bu nedenle temsilcimiz ile birlikte bir istediğiniz eğitimi seçmenize yardımcı olacağız ve süreç boyunca size rehberlik edeceğiz.

Alacağınız Eğitim modeli önemlidir.

Online Eğitim tercih ederseniz, Eğitim sürecinde eğitmenlerimiz tarafından sürekli takip, sınav ve denetleme döngüsüne dahil edilirsiniz.

Fiziki Eğitim tercih ederseniz, sertifikasyon süreci için eğitim süreniz ve seviyenize göre yeterlilik testleri ve sınavlara tabii tutulursunuz.

Başarılı bir eğitimin ardından, bir sertifikasyon kararı verilir ve eğer olumluysa, MODENO tarafından gerekli Eğitime ilişkin sertifika elde edebilirsiniz.

Kazanmış olduğunuz Sertifikanın hem basılı hem de elektronik kopyasına sahip olursunuz.

Unutulmamalı ki; İster Online, ister Fiziki eğitim için MODENO, sizlere Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi hakkında gerekli bilgi ve adımları kolayca uygulayabileceğiniz bir eğitim hizmetini %100 Müşteri Memnuniyeti ve Para İADE GARANTİSİ ile sunar.

 

Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi İçin Hangi Yeterlilik Aranır? 

Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi Eğitimi için gereken şartlar nelerdir?

Eğitimlerde tek şart eğitimleri tamamlayabilmektir.

Herhangi Lisans, Ön lisans veya mesleki eğitim şartı aranmamaktadır.

Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi ile, işletmenizin ihtiyaç ve beklentilerini yönetmek ve işinizi geliştirmek için önemli ve bir o kadar kolaydır. Eğitimlerimiz ister özel ister kamu veya gönüllük esasına göre çalışan tüm alanlarda müşteri beklentilerini aşmak isteyen tüm kuruluşlar tarafından kullanılabilir.

Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi Eğitimi uluslararası bir standart olduğundan aşmış olduğunuz eğitim ile uluslararası ticaret alanında faaliyetlerde bulunabilirsiniz.

 

Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi Faydaları Nedir? 

Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi faydaları nelerdir?

Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi Eğitimi ile ne elde edersiniz?

Görev ve Sorumluluk bilincini oluşturmak

Maliyetleri düşürmek

Yasal Yükümlülükleri yerine getirme

Yönetimsel Hataları Gidermek

Rakiplere karşı avantaj elde etmek

Riskleri ve olası hataları gidermek

Kurumsallaşma

Uluslararası Pazarlara Açılmak

 

Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi Ne Kadar Sürer? 

Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi Eğitimi başvuru sonrası size uygun eğitimin belirlenmesi, eğitim için gerekli süre ve seçeceğiniz eğitim modeline göre değişmektedir.

Online eğitim ve Fiziki eğitim gibi seçeceğiniz modellere göre Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi 7 iş günü ya da 3 ay gibi değişik süreler arasında da sahip olabilirsiniz.

Eğitim sürecinde süre, alınacak Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi ve eğitim metodunuza göre değiştiği için seçtiğiniz yönteme göre eğitmenlerimiz size sürekli destek olacaktır.

İster online, ister fiziki eğitim! Hangi yöntemi seçerseniz seçin, MODENO olarak; sizi sertifikasyon/eğitim sürecinden başarı ile geçireceğimizi, eğitim sürecinde firmamız tarafından %100 memnuniyet ile karşılanmaz ya da hata oluşması durumunda ödenen tüm ücretlerin %100’ünü iade edeceğimizi garanti ediyoruz.

 

Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi Sınavı Nedir?

Yüz yüze ve online olarak alınan Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi etaplarında ve Eğitim tamamlanma aşamalarında yapılan sertifika sınavlarıdır.

Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi Eğitimi başarı ile devam eden kişiler sınavlara katılım sağlayıp eğitimin tamamlandığını ve eğitimle alakalı yetkinliklerini göstermek amacıyla sınavlar yapılmaktadır.

Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi Eğitimi uzman eğitimcilerimiz tarafından ve onaylı sertifikalar alabileceğiniz sınavlar içermektedir.

MODENO olarak; Eğitim sürecinizin her aşamasında ilgili eğitim alanında uygulama ve çalışma süreci içerisinde bulunabilmeniz için konusunda uzman eğitimci ekibi tarafından verilmektedir.

 

Online Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi Nedir?

Faaliyet alanı ne olursa olsun, büyük veya küçük herhangi bir kuruluş çalışanı, yöneticisi ve ilgili iş personellerinin ihtiyaçları için “ONLINE EĞİTİM” metodunu tercih edebilirsiniz.

Online eğitimler; Kolay, düşük maliyetli, çevrimiçi bir süreçte sağlamak için geliştirilmiş bir sistemdir.  Dünyanın farklı yerlerindeki müşterilerimiz için geliştirilen Online sistem sayesinde, bilgi sağlanır, çevrimiçi olarak eğitim ve sertifika teslimi yapılır.

Online eğitim ile seçilen alan, size uygun şartlar doğrultusunda Modeno Eğitmenleri tarafından online ortamlarda verilecektir.


Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi Eğitimi Eğitmenleri;
Müşterilerimizin artan beklentilerini ve yasal gereklilikleri karşılamak, etkin süreç yönetimi ve sürekli olarak iyileştirilmesini sağlamak için müşterilerle birlikte çalışmaktadır.

Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi Eğitimi, Uluslararası Kalite Yönetimi Standartlarına göre programlanmıştır. Online Eğitim ve Sertifika sürecinde ayrıntılı bir eğitim kılavuzuna erişebilecek ve iç denetiminizi ve eğitim sonrasındaki süreci hızlı ve başarılı bir şekilde tamamlamanıza yardımcı olacağız.

“Online Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi” tamamen “YENİLİKÇİ YAKLAŞIM” ile ortaya çıkmıştır.

Online Eğitimler, 3 basit adımda profesyonel ve uygun maliyetli eğitim hizmetleri ve çevrimiçi ders alma imkanı sağlar!

Eskişehir Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi programları ile Afyonkarahisar, Kütahya ve Bilecik illeri dahil Türkiye’nin ve Dünyanın her noktasında çalışmanız mümkün.

Modeno, tüm iş sektörlerinde ve pazarlarda büyük veya küçük şirketler için başarılı çevrimiçi eğitim ve sertifika almanızı garanti eder.

 

Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi Geçerlilik Süresi?

Sektörünüzle alakalı eğitimler için başvurduğunuzda bir eğitim sürecinden geçmeniz gereklidir ve bu süreç sonucunda almış olduğunuz sertifikaların süre kısıtlaması bulunmamaktadır.

 

Almış olduğunuz eğitimler ile alakalı düzenleme veya yenilenme durumunda mevcut eğitiminizin üzerine gelecek yenilikler konusunda ek ücret ödemeden gerekli eğitim programına katılma hakkına sahip olacaksınız.

Eğitim aldığınız kuruluşlar asla eğitimler için belirli bir süre aralığında geçerlidir diyemez.

Çünkü eğitimler uygulamalarda değişkenler veya sistemsel iptallerin olması durumları haricinde kullanılmaya devam edecektir.

 

Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi hangi eğitimleri kapsar?

Hangi eğitimleri alabilir?

Müşteri Kavramı

Müşteri İçin Değer Yaratma

İletişim Modeli

Empati, Uyum ve Ahenk

Bilinçaltı İkna ve Telkin Yöntemleri

Müşteriyle İleri Derecede Uyum

Temsil Sistemlerinin Kullanımı

Müşteriyi Kazanma ve Tutma

 

Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi Yasal zorunluluğu Nedir?

Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi için zorunluluk var mı?

Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi Eğitimi ve Diğer eğitimler için yasal olarak bir zorunluluk aranmamaktadır. Ancak işletmeler bünyelerinde çalışacak Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi almış ve konusunda uzman personel istihdam etmeyi tercih etmektedir.

Ticari faaliyetlerini sürdürmekte olan tüm sektörlerin üretim, hizmet, ürün kalitesi, kurumsal yapı ve uluslararası alanlarda ticari faaliyet gösterebilmek adına birçok uluslararası standarda uyum mecburi hale gelmiş olmasından dolayı bu sistemleri uygulayacak ve iç denetimi sağlayacak uzman ve eğitimli personel ihtiyacı duymaktadır.

Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi Eğitimi firma ve kurumlar tarafından güvenlik, kalite ve güvenilirliği temsilen personellerin yetişmesi ve kurumsal yapının oluşması ve sürdürülebilirliği için oldukça önemli durumdadır.

Kamu ve özel sektörde faaliyet gösteren tüm işletmeler kendi sektörü ile alakalı Eğitimli kalite çalışanına ihtiyaç duymaktadır.

Kamu kurumları, ulusal zincir işletmeleri gibi alanlarda ürünlerini ve hizmetlerini sunmak için mevzuata uygunluk ve Kamu ihalelerine katılabilmek için aranan şartlarda sıkça gerekli olan Eğitimli kalite personelleri neredeyse olmazsa olmaz durumdadır.

Tüm sektörler için müşteri memnuniyeti ve yönetim kalitesini artırmak, kurumsallaşma, müşteri şikayetlerini kontrol altında tutmak ile azaltmak ve müşteri memnuniyetini artırmak ve süreçlerin analizi ve hedeflerinin belirlenmesinin takip edilmesini kolaylaştıran bir kalite sistemleri yöneticisine ihtiyaç vardır.

 

Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi Fiyatı Maliyeti Nedir?

Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi Eğitimi ve Sertifikası maliyeti ve fiyatı nedir?

Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi ve sertifikaları almak istiyor fakat sertifika maliyetlerini karşılayamayacağınızı düşünüyor olabilirsiniz. Ancak sektörünüzle alakalı eğitimler sayesinde mevcut işinize ve kurumunuza fayda sağlayabilir veya yeni iş fırsatları bulabilirsiniz.

MODENO, Eğitim maliyetlerinizi sizin için en uygun, en iyi bütçe planlaması ve sadece ihtiyaçlara ve fayda sağlamaya odaklı olarak en başından en sonuna kadar yürütmektedir.

Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi ve sertifika almak için uygun maliyetli bir yol sağlamayı amaçlıyoruz. Bunu nasıl yapıyoruz? Genel süreci düzene sokarak, uzun danışmalara veya saha ziyaretlerine gerek kalmadan çevrimiçi online olarak başvuruda bulunmanıza ve sertifikanızı almanıza olanak tanıyarak elde ediyoruz.

Online Eğitim ne anlama gelir? Online eğitim ile işletme kaynaklarınızı en üst düzeye çıkarmak için gereken uygulamaları benimsedikçe devam edecek olan, sürecin en başından itibaren paradan tasarruf etmeye başlayacağınız anlamına gelir. Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi fiyatlandırmalarında 500 TL ile 1000 TL arasında başlayarak, talep ettiğiniz eğitimler ve alınacak eğitim sayısına göre değişkenlik göstermektedir.

Talep edilen eğitim; Başvuru şekli Online mı? Yüz yüze eğitim mi? gibi sorulara göre değişiklik göstermektedir.

 

Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi için Neden Bizi Seçmelisiniz?

Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi Eğitimi için neden Modeno?

Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi için neden biz?

Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi Eğitimi için %100 eğitim başarı oranına sahibiz.

Müşterilerimize verimli ve uygun maliyetli bir şekilde sertifika almalarına yardımcı olan profesyonel eğitim hizmetleri sunuyoruz.

Sizi Eğitim Sürecinden Geçireceğimizi, şirketimiz tarafından oluşabilecek tüm hatalar da dahil olmak üzere, müşteri memnuniyeti sağlayamadığımız anda ödenen Tüm Paraların %100’ünü iade edeceğimizi garanti ediyoruz.

Rekabetçi ve şeffaf olmanın yanı sıra iş gereksinimlerinize uygun bir eğitim teklifi sunabilmek için eğitim ve sertifika ihtiyaçlarınızı tam olarak belirlemeye özen gösteriyoruz.

MODENO ile çalışmayı seçmek, Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi ihtiyaçlarınızı ve işinizin gereksinimlerini karşılamak için güçlü bir uluslararası varlığa sahip grupların güvencesiyle küresel olarak akredite bir sertifika kuruluşları ile ortak olmak demektir.

Modeno olarak, tüm sektörler için en uygun ve en iyi koşullarda hizmet anlayışımız ile Eskişehir Patent ve Eskişehir Belgelendirme alanında olduğu gibi çevre iller olan Afyonkarahisar, Kütahya ve Bilecik’te hizmetlerimizi sürdürüyor.

Türkiye’de bir ilk olan online danışmanlık sistemi ile belgelendirme, Eğitim ve diğer tüm süreçleri müşterilerimizin zamanını ve işlemlerin kolay erişebilir olmasını sağlamak adına geliştirdik ve uygulamaya devam ediyoruz.

Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi
EĞİTİM HİZMETLERİ