ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri

ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri

Modeno Patent Eskişehir merkezli olarak çalışan, Alanında uzman bir ekip ile yola çıkarak, Türkiye’deki firmalara en iyi ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri sertifikasyon ve belgelendirme desteği vermektedir.

Ulusal ve Uluslararası belgelendirme ve akredite kuruluşları ile partner olarak çalışmamız sayesinde ihtiyacınız olan ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri sertifikasyon ve belgelendirmeyi sürecini çok kısa sürede ve düşük maliyetli olarak sağlamaktayız.

İşiniz için uygun sertifika ya da belge ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri midir? ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Hizmet ücretleri nedir? ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Belgelendirme nasıl alınır? vb. öğrenemek istediğiniz tüm sorularınıza açık bir bilgilendirme yapıyoruz.
Aşağıda hazırladığımız ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri hakkında bulunan bilgileri inceleyebilir, dilerseniz de ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri için online teklif alabilirsiniz.

ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri ihtiyaçlarınız için doğru bir ekip sizi bekliyor!
ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri
ISO 12207 Nedir?
  • ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Yönetim Sistemi Bilinen diğer adıyla ISO/IEC/IEEE 12207 ya da TS ISO/IEC 12207 ismiyle bilinen bir standart olup, Bilgi teknolojisi – Yazılım yaşam döngüsü süreçleri kapsamaktadır.

     

    ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Yönetim Sistemi ; yazılım sektörü tarafından kaynak oluşturulan, kodlama ve sunum yapısında code terminolojisiyle, yazılım yaşam döngüsü süreçleri için ortak bir standart olarak tanımlanabilir.

    TS ISO/IEC 12207:2017; yazılım ürünü ve ya yazılım hizmeti içeren bir sistemin satın alınması ile birlikte yazılım ürünlerinin ihtiyaçlar doğrultusunda tedarik edilmesini, geliştirme açık olmasını, kurum ya da şirketin yazılım ile ilgili bakımı süresince uygulanacak süreçleri, faaliyetleri ve görevlerini kapsamaktadır.

     

    ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Yönetim Sistemi Standardı, tüm yazılım projeleri için geçerli olarak kabul edilebilen ve uluslararası bir standarttır.

     

    ISO 12207:2017 Belgesi ihtiyaçlarınız için dilerseniz online teklif alabilirsiniz.

ISO 12207 Kapsamı Nedir?
  • ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Yönetim Sistemi , yazılım ürün ve hizmetleri ile ilgili;

     

    Paydaş gereksinim toplama süreci sonrası, yazılıma ait gereksinimlerin analizi, yazılım kod yapısı mimari tasarım süreci, tasarım ve inşa süreci sonrası entegrasyon ile yeterlilik testleri yapılmaktadır.

     

    Proje planlama, tetkik ve kontrol süreci tamamlanmasından sonra yazılım metodolojisi sonrası karar alma yönetim süreci ile birlikte risk yönetim süreci planlanır sonrası yazılım kalite güvence ve konfigürasyon yönetim planlaması yapılır son olarak yazılım problem çözüm süreçleri kapsamında uygulanmalıdır.

ISO 12207 Nasıl Alınır?
  • ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Yönetim Sistemi nasıl alınır?

    Şirketinizi ve gereksinimlerinizi anlayabilmemiz için bir bizimle iletişime geçerek Teklif  Formu doldurmanız gerekli, dilerseniz bunu online teklif formunu doldurarak da yapabilirsiniz.

    Verdiğiniz bilgileri;  değerlendirme kapsamınızı doğru bir şekilde tanımlayarak size sertifikasyon için bir teklif sunmak için kullanacağız.
    Teklifimizi kabul ettiğinizde, MODENO temsilcimiz sizinle iletişime geçecek.
    Temsilcimiz, İlk Belgelendirme AŞAMASI için size ziyaret planlaması oluşturur. Dilerseniz online, dilerseniz yüz yüze sistem kurulumu tercihinizi yaparsınız.

     

    ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Yönetim Sistemi kurulumu için yapmış olduğunuz tercihinize göre  temsilcimiz ile birlikte bir sertifikasyon kuruluşu seçmenize yardımcı olacağız ve süreç boyunca size rehberlik edeceğiz.

     

    Kurulacak Yönetim sisteminizin modeli önemlidir.

    Online kurulum tercih ederseniz, kurulum sürecinde sisteminiz denetçilerimiz tarafından sürekli denetleneceği için kısa sürede denetim döngüsüne dahil edilirsiniz.
    Fiziki kurulum  tercih ederseniz, sertifikasyon süreci için sisteminizin en az üç aydır tam olarak çalıştığını ve bir yönetim incelemesine ve tam bir iç denetim döngüsüne tabi olduğunu kanıtlayabilmeniz gerektiğini lütfen unutmayın.

     

    Başarılı bir  denetimin ardından, bir sertifikasyon kararı verilir ve eğer olumluysa, MODENO tarafından gerekli standarda ilişkin sertifika denetmenliği tamamlanır. Seçilen Akredite kuruluşu tarafından Sertifikanın hem basılı hem de elektronik kopyasına sahip olursunuz.

    Unutulmamalı ki; İster Online, ister Fiziki kurulumlar için MODENO, sizlere ISO 12207:2017 belgeleri hakkında gerekli bilgi ve adımları kolayca uygulayabileceğiniz bir danışmanlık hizmetini %100 Müşteri Memnuniyeti ve Para İADE GARANTİSİ ile sunar.

ISO 12207 Hangi Sektörler İçin?
  • ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Yönetim Sistemi hangi sektörler için gereklidir?

    Günümüzün rekabet ortamında ürün ve hizmet memnuniyeti, kabul edilen performans düzeylerini yeniden tanımlamaktadır.

    ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Yönetim Sistemi müşteri beklentilerini aşmak isteyen, yazılım ürünü ve yazılım hizmeti ihtiyaçlarını içeren bir sistem isteyen tüm kuruluşlar tarafından kullanılabilir.

    ISO 12207:2017 Belgesi, yazılım ihtiyaçları ile kaliteyi geliştirmek ve sürekli olarak müşteri gereksinimlerini karşılamak isteyen yazılım ihtiyaçlarına sahip büyük veya küçük tüm kuruluşlar için mükemmeldir.

    ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Yönetim Sistemi , organizasyonun büyüklüğüne ve faaliyet koluna bakılmaksızın tüm faaliyet dallarına uygulanmaktadır, Şu anda küçük ve orta ölçekli şirketler, müşteri memnuniyeti iş süreçlerinin yönetimi ve arayışları için ISO 12207 sertifikasını giderek daha fazla benimsemektedir.

     

    ISO 12207, özel sektördeki her büyüklükteki şirkete, aynı zamanda üniversitelere, hayır kurumlarına ve kamu sektörü kuruluşlarına da uygulanabilir uluslararası bir standart çerçevesine sahiptir.

ISO 12207 Faydaları Nelerdir?
  • ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Yönetim Sistemi faydaları nedir?

    ISO 12207:2017 belgesi ile ne elde edersiniz? ISO 12207 Standart olarak, şirket ihtiyaçlarının yazılım temelli çözümlere ihtiyaç duyan firma/kurum/kuruluşlar tarafından yazılıma ait işleyişin kontrol edilme ihtiyaçlarını içerir.

    Müşteri memnuniyetini ve Potansiyel müşterileri elde tutmayı artırır.

    Müşteri ihtiyaç ve beklentilerini yönetebilirsiniz.

    Marka ve ya Şirket itibarını korur ve geliştirirsiniz.

    Ürün ve Hizmetler ile ilgili, Müşteri taraflı dahili iletişimi ve ilişkileri geliştirir.

    Sürekli iyileştirme olduğu için, karşılaştığınız fırsatları belirlemeye yardımcı olur.

    Çalışan personelin geri bildirim konusunda müşteri odaklı bir yaklaşım benimsemesine yardımcı olur.

    Müşterilere şeffaf bir geri bildirim sistemi sağlarsınız.

    Operasyonel verimliliği artırır, gerçeklere dayalı karar vermenizi sağlarsınız.

    Geri bildirime ait kök nedenler ve eğilimlerin belirlenmesine yardımcı olur.

ISO 12207 Ne Kadar Sürede Alınır?
  • ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Yönetim Sistemi ne kadar sürede alınır?
    ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Yönetim Sistemi kurulumu sonrası ISO 12207:2017 Belgesine sahip olmak için gerekli süre, seçeceğiniz yönetim modeline göre değişmektedir.

     

    Online sistem kurulumu ve Fiziki sistem kurulumu gibi seçeceğiniz modellere göre ISO 12207:2017 Belgesine 3 iş günü ya da 3 ay gibi değişik sürelere göre de sahip olabilirsiniz.

    Belgelendirme süreçlerin tamamlanması 3 iş günü ile 5 iş günü içerisinde alınabilmektedir.

    Belgelendirme sürecinde süre, alınacak ISO 12207 belgesine sahip olma metodunuza göre değiştiği için seçtiğiniz yöntem ve firmanızın şartlarına göre danışmanlarımızdan destek almanız daha doğru bir yöntem olacaktır.

    TS ISO/IEC 12207:2017 sertifikası tüm başvuruların yapılması ve evrakların hazır olması durumunda ortalama 3 iş günü  içerisinde alınabileceği gibi akredite kuruluş şartlarına göre 15 gün ile 20 gün arasında da verilebilmektedir.

    İster online, ister fiziki kurulum! Hangi yöntemi seçerseniz seçin, MODENO olarak; sizi sertifikasyon/akreditasyon sürecinden başarı ile geçireceğimizi, sertifika sürecinde firmamız tarafından %100 memnuniyet ile karşılanmaz ya da hata oluşması durumunda ödenen tüm ücretlerin %100’ünü iade edeceğimizi garanti ediyoruz.

ISO 12207 Denetimi Nedir?
  • ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Yönetim Sistemi denetimi nedir?


    TS ISO/IEC 12207:2017 için Denetimler; İç denetimler, tedarikçi veya müşterinin gerçekleştirdiği denetimler ve bağımsız kuruluşlar tarafından gerçekleştirilen temeli belgelendirmeye dayalı uygunluk denetimleri olarak tanımlanabilir.

     

    ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Yönetim Sistemi denetimlerinde küçük ve büyük olarak uygunsuzluklar bulunabilir.

    MODENO başdenetçi ve  denetçi danışmanlarımız ISO 12207:2017 standardına ait herhangi bir maddesinde  uygunsuzluk tespit etmesi durumunda duruma müdahil olur ve uygunsuzların takip denetim gerekliliğini yerine getirirler. Uygunsuzlukların kapatılması için planlı şekilde ziyaret sağlarlar.

    MODENO olarak; ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Yönetim Sistemi Dokümanlarının Gözden Geçirme Denetimi sağlar, Dokümantasyonel eksikliğin tamamlanması sağlar. Tetkik planlaması oluşturarak Raporlar hazırlar ve iç denetimin sorunsuz geçilmesini sağlarız.

ISO 12207 Online Kurulum Nedir?
  • ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Yönetim Sistemi Online Kurulum Nedir?
    Faaliyet alanı ne olursa olsun, büyük veya küçük herhangi bir kuruluş tarafından ISO 12207:2017 Belgesi ihtiyaçlarınız için “ONLINE KURULUM” metodunu tercih edebilirsiniz.

     

    Online ISO 12207:2017 Yöntemi; Kolay, düşük maliyetli, çevrimiçi online bir süreçte sağlamak için geliştirilmiş bir modüldür.  Dünyanın farklı yerlerindeki müşterilerimiz için geliştirilen Online modül sayesinde, bilgi sağlanır, çevrimiçi ISO sertifikalarını yönetilir ve belge teslim edilir.

     

    Online kurulum ile seçilen hizmet, akredite kuruluşu tarafından belirlenen şartlar doğrultusunda Modeno BAŞDENETÇİLERİ tarafından sürekli kontrolü sağlanır. Sertifikanızın alınabilecek altyapı yaklaşımını, yüksek standartlar ve hizmet kalitesi çizgisinde denetleme ve sistem kurulumunu tamamlarlar.

     

    Modeno Denetçileri; müşterilerin artan beklentilerini ve yasal gereklilikleri karşılamak için yönetim sistemlerinin etkin bir şekilde sürdürülmesini ve sürekli olarak iyileştirilmesini sağlamak için müşterilerle birlikte çalışmaktadır.

     

    İç kalite denetimi, kuruluşunuzun yönetim sistemini Uluslararası Kalite Yönetimi Standartlarına göre değerlendirme sürecidir. Online Sertifikasyon sürecinde kalite yönetim sistemlerine ilişkin kapsamlı ve ayrıntılı bir kılavuza erişebilecek ve iç denetiminizi hızlı ve başarılı bir şekilde tamamlamanıza yardımcı olacağız.

     

    ISO 12207:2017 Online” kurulum tamamen “YENİLİKÇİ YAKLAŞIM” ile ortaya çıkmıştır.

    Online ISO 12207:2017, 3 basit adımda profesyonel ve uygun maliyetli danışmanlık hizmetleri ve çevrimiçi online ISO 12207:2017  sertifikası sağlar!

     

    Modeno, tüm iş sektörlerinde ve pazarlarda büyük veya küçük şirketler için başarılı çevrimiçi online TS ISO/IEC 12207:2017 sertifikasyonu almanızı garanti eder.

ISO 12207 Geçerlilik Süresi Nedir?
  • ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Yönetim Sistemi Sertifikanın geçerlilik süresi nedir?
    ISO belgesi için başvurduğunuzda bir belgelendirme kuruluşundan geçmeniz gereklidir ve farklı belgelendirme kuruluşları farklı hizmet politikası güdüyor olabilir. Genel olarak sertifikaların çoğu 3 yıl geçerlidir, ancak bazılarının yıllık olarak yenilenmesi gerekir.

     

    ISO 12207 sertifikanızın geçerlilik süresi ne olursa olsun, kuruluşunuzun sürekli gözetim denetimlerine tabi olacağını unutmayın. Bu denetimler normalde yıllık olarak gerçekleştirilir ve kalite yönetim süreçlerinizin hala etkin olmasını sağlamaya hizmet eder.

    ISO 12207:2017 yenilemesi, gözetim denetimlerinden başarılı  şekilde geçilmesi ile olur.

     

    Yıllık yenilenen denetimler başarısızlık ile sonuçlanırsa eğer, 3 yıllık geçerlilik süresi  olan TS ISO/IEC 12207:2017 Belge sertifikası artık geçerli bir belge değildir. Tekrar denetimler başarılı olarak yapılmazsa ilgili belge  iptal olur ve ya askıya alınır.

     

    Hiçbir belgelendirme kuruluşu ya da danışmanlık firması, firmanız için size belirli bir yıl aralığı için ISO 10002:2018 belgesi düzenleyemez.

    ISO 12207:2017 sertifika belgesi geçerlilik süresi, belgelendirme denetimi sonucu başarıyla tamamlanmasından sonra sertifikanın basım tarihine göre başlamaktadır.

ISO 12207 Eğitimi Nasıl Alınır?
  • ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Yönetim Sistemi Eğitimi Nedir?

    ISO 12207:2017 eğitim seti eğitmenlerimiz tarafından firma ya da şahsınıza özel olarak hazırlanan “online dersler” ile birlikte verilmektedir.

    ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Yönetim Sistemi Eğitim Setinde her konu ile ilgili Tecrübeli Denetçi ve Başdenetçi Eğitmenlerimize sorular sorabilir, internet erişimi olan tüm platformlardan sertifika sahibi olabilirsiniz. Online olarak yürütülen Video eğitimlerini ve sınavları tamamlayarak sertifika sahibi olabilirsiniz.

    Eğitimde bulunan dersler ve içerikleri dilediğiniz zaman tekrar tekrar izleyebilir, eğitmenlerimize online olarak dilediğiniz kadar soruyu ücretsiz sorabilirsiniz.

    ISO Denetçilerimiz ve Kalite Yöneticisi Eğitmenlerimiz yıllardır bu sektördeler ve 2002‘den beri binlerce küçük işletmeye ve büyük kuruluşlara sertifika almaları için ihtiyaç duydukları eğitimi sağlıyorlar.

    TS ISO/IEC 12207:2017  Belgelendirme sürecini sıfırdan takip etmek için ihtiyacınız olan her şeyi oluşturmaya çalışmak yerine, bizim dokümantasyon oluşturma metodumuzu kullanın.

    Tekerleği yeniden icat etmek  gereksiz! Belgelendirme süreci için tüm saatlerinizi boşa harcamadan önce, görev için dış kaynak kullanımı için sayısız zaman ve para harcamadan önce eğitim şablonlarımızı deneyin.

    ISO 2207:2017  TEMEL EĞİTİMİ  Toplam 8 Ünite, ISO 2207:2017 İÇ TETKİK EĞİTİMİ 2 Ünite, ISO 2207:2017 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ 5 Ünite, ISO ISO 2207:2017 RİSK ANALİZİ 2 Ünite ve ISO 2207:2017 FİNAL SINAVI ile eğitim müfredatını tamamlamış olursunuz.

ISO 12207 Yasal Gerekçeliği Nedir?
  • ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Yönetim Sistemi Sertifikası yasal bir gereklilik midir?

    ISO 12207 , gönüllülük esasına göre, firma talebi ile verilen bir sertifikadır. 

    ISO 12207:2017 belgesinin firma tarafından edinilmesi, yasal manada zorunlu bir durum değildir. Fakat ISO 12207:2017 belgesi, zorunlu olmamasına rağmen, Uluslararası ticaret yapan ya da müşteri kitlesi yüksek üretici firmalar tarafından; sıklıkla tedarikçilerine, yan sanayi ve taşeron firmalarına zorunlu kıldığı bir belge olduğu için bu nedenle özel sektörde faaliyet gösteren büyük üreticiler; “TS ISO/IEC 12207:2017 Belgesi” istemektedirler. Ayrıca olarak özel sektör haricinde bazı durumlar da İhale mevzuatında, Kamu ihalelerine İhaleye katılabilme yeterliği gösteren belgelerden biri olarak ISO 12207 belgesi talep edilmektedir.

    ISO 12207:2017 YYDSKYS  sektör farkı olmaksızın tüm kuruluşların müşteri memnuniyeti yönetim kalitesini artırmak, kurumsallaşmasını kolaylaştırmak, müşteri şikayetlerini kontrol altında tutmak ile azaltmak ve müşteri memnuniyetini artırmak  ve süreçlerin analizi ve hedeflerinin belirlenmesinin takip edilmesini kolaylaştıran bir yönetim sistemi modeli olduğundan ötürü, sürekli talep edilmektedir.

ISO 12207 Maaliyeti / Fiyatı Nedir?
  • ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Yönetim Sistemi maliyeti ve fiyatı nedir?

    Birçok işletme sahibi, ISO 12207:2017 sertifikası almak istiyor fakat sertifika maliyetlerini karşılayamayacaklarını düşünüyor. Ne yazık ki bu durum, ISO 12207 akreditasyonuna ulaşmanın birçok finansal avantajını kaçırdıkları anlamına geliyor.
    MODENO, ISO 12207 sertifikasında tasarruf etmenize yardımcı olabilir. İşletmelerin sertifika almaları için uygun maliyetli bir yol sağlamayı amaçlıyoruz. Bunu nasıl yapıyoruz? Genel süreci düzene sokarak, uzun danışmalara veya saha ziyaretlerine gerek kalmadan çevrimiçi online olarak başvuruda bulunmanıza ve sertifikanızı almanıza olanak tanıyarak elde ediyoruz.

     

    Online Başvuru ne anlama gelir? Online başvuru ile işletme kaynaklarınızı en üst düzeye çıkarmak için gereken uygulamaları benimsedikçe devam edecek olan, sürecin en başından itibaren paradan tasarruf etmeye başlayacağınız anlamına gelir. TS ISO/IEC 12207:2017 Belgesi fiyatlandırmalarında 500 tl ile 1000 TL başlayarak, firma yapısı, sektörü, faaliyet alanları, kuruluş yılı, konumu yeri, nace/ea kodu, çalışan işçi sayısı, yönetim, beyaz yaka, mavi yaka görevlileri vb. gibi yapılarına göre değişmektedir.

    Talep edilen belge; Başvuru şekli Online mı? Fiziki sistem kurulumu mu? gibi sorulara göre değişiklik göstermektedir.

ISO 12207 Neden Bizi Seçmelisiniz?
  • ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Yönetim Sistemi için neden bizi seçmelisiniz?

    ISO 12207:2017 sertifikası için %100 müşteri başarı oranına sahibiz.

    Müşterilerimize verimli, ve uygun maliyetli bir şekilde TS ISO/IEC 12207:2017 sertifikası almalarına yardımcı olan profesyonel ISO danışmanlık hizmetleri sunuyoruz.

    Düşük maliyetli çevrimiçi online ISO 12207:2017 YYDSKYS sertifikasını sunabilen tek kuruluşuz.

    Sizi Sertifikasyon Sürecinden Geçireceğimizi , şirketimiz tarafından oluşabilecek tüm hatalar da dahil olmak üzere, müşteri memnuniyeti sağlayamadığımız anda ödenen Tüm Paraların %100’ünü iade edeceğimizi garanti ediyoruz .

    Rekabetçi ve şeffaf olmanın yanı sıra iş gereksinimlerinize uygun bir sertifika teklifi sunabilmek için sertifikasyon ihtiyaçlarınızı tam olarak belirlemeye özen gösteriyoruz.

    MODENO ile çalışmayı seçmek, ihtiyaçlarınızı ve müşterinizin gereksinimlerini karşılamak için güçlü bir uluslararası varlığa sahip grupların güvencesiyle küresel olarak akredite bir belgelendirme kuruluşları ile ortak olmak demektir.

     

ISO 12207 Sıkça Sorulan Sorular?
  • ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Hakkında bir çok soru bulunabilmektedir.

    ISO 12207 standartları arasında ve ISO 12207 olarak bilinen en popüler belgelerinden biri olan ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri hakkında bilgi almak istiyorsanız, aradığınız cevapların tamamı sizin için hazırladığımız ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri belgesi ile ilgili en çok sorulan soruları ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri blogumuzda topladık.

    ISO 12207'in güncellenmiş halini, son revizyon olarak kullanmak önemlidir.
    Günümüz iş dünyası sürekli rekabet içerisinde bulunmaktadır. Bu yüzden işletme/şahıs/firma ve kuruluşlar rekabetin içerisinde hizmet ettikleri sektörlerde yüksek performans odaklı ve ticaretlerinde avantajlar sağlamak zorundadır. Bu yüzden Yeni ve güncel standartlarla oluşturulurmuş ISO 12207 tüm ihtiyaçlara karışık vermektedir.

    Kuruluşunuzun mevcut kalite yönetim sistemini gözden geçirme ve sistemin kuruluşunuzun öncelikleri iyi tanımlanmalı ve buna göre uyumlu bir sistem kurulmalıdır.

    Kuruluşunuzun büyümesi, müşteri memnuniyetinin sağlanması işletmenin karlılığın artması gibi bir çok konuda sizin için başlıklar hazırladık.

    İster Üretim veya hizmet sektöründe bulunun, işletme kapasitesi her ölçekten kuruluşun yapısına uygun bir sistemi korumak ve sürdürülebilir büyüme sağlamak için ISO 12207 hakkında tüm sorularınızı “sıkça sorulan sorular” olarak topladık.

    ISO 12207 ne demek?
    ISO 12207 standartları ne anlama geliyor?
    ISO 12207 ile ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri aynı anlamda mıdır?
    ISO 12207 belgesi ürüne mi verilir?
    ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri belgesi alabilmek için kaç çalışana sahip olmak gerekir?
    ISO 12207 Belgesi danışmanlık firmaları tarafından verilebilir mi?
    ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Belgesi almanın çalışanlar üzerindeki etkisi nasıldır?
    ISO 12207 belge alımında ana şartlar nelerdir? vb.. En çok sorulan ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri sorularını cevaplıyoruz. ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri blogumuza buradan ulaşabilirsiniz.

    ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Hakkında bir çok soru bulunabilmektedir.

    ISO standartları arasında ve ISO’nun en popüler belgelerinden biri olan ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri hakkında bilgi almak istiyorsanız, aradığınız cevapların tamamı sizin için hazırladığımız ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri belgesi ile ilgili en çok sorulan soruları ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri blogumuzda topladık.
    ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri blogumuza buradan ulaşabilirsiniz.

ISO 12207 İçerik Destek Talepleri?
ISO 12207 için Destek Talepleri

ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri sertifikasyonu ve belgelendirme ile ilgili Eskişehir Belgelendirme ve Danışmanlık Hizmetleri konusunda hizmet veriyor olsak da Afyonkarahisar, Bilecik, Bursa, Burdur, Konya, Kütahya, Bolu, Ankara gibi komşu çevre merkez illerde de ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri sertifikasyonu ve belgelendirme hizmeti sağlıyoruz.

Eskişehir Belgelendirme ve Danışmanlık Hizmetleri konusunda merkez ofisimizin hizmet alanı Türkiye’nin her yerine kesintisiz ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri hizmetini sunar. Verilen ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri sertifikasyonu ve belgelendirme hizmetinin başlangıç ve bitiş süreçlerinde, tüm süreç boyunca size bilgi, beceri birikimiz ile ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri konusunda rehberlik ederiz.

Kuruluşumuz; Modeno Belgelendirme, hizmet verilen ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri işlemlerinde işletmeleri büyük ya da küçük olarak değerlendirmez. Tüm Kuruluşlara yaklaşımımız; eşit koşullarda, bilimsel etik değerlendirmeler eşliğinde, şeffaf hizmet prensibi ile faaliyet göstermektedir.

ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri hizmetinde Profesyonel ve alanında uzman ekip ve danışmanlarla iş birliği içerisinde çalışarak, Uluslararası danışmanlık ve belgelendirme kurumları ile partner olarak tüm gelişmeleri takip ediyor, yenilik ve değişkenleri yerinde ve hızlı şekilde çözüme ulaştırarak sonuçlandırıyoruz.

ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri hizmeti ile ilgili hazırladığımız tüm bilgiler sizler için yeterince açıklayıcı değil ise veya size nasıl ulaşabilirim diyorsanız eğer, ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri ile ilgili tüm sorularınız ve ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri ile ilgili ihtiyaçlarınız için dilerseniz;
Türkiye'nin her yerinden +90 850 307 71 03 telefon numarasından ya da online iletişim formu ile bizlere ulaşabilirsiniz.

ISO 12207 Online Nedir?

ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Yönetim Sistemi Online Kurulum Nedir?
Faaliyet alanı ne olursa olsun, büyük veya küçük herhangi bir kuruluş tarafından ISO 12207:2017 Belgesi ihtiyaçlarınız için “ONLINE KURULUM” metodunu tercih edebilirsiniz.

 

Online ISO 12207:2017 Yöntemi; Kolay, düşük maliyetli, çevrimiçi online bir süreçte sağlamak için geliştirilmiş bir modüldür.  Dünyanın farklı yerlerindeki müşterilerimiz için geliştirilen Online modül sayesinde, bilgi sağlanır, çevrimiçi ISO sertifikalarını yönetilir ve belge teslim edilir.

 

Online kurulum ile seçilen hizmet, akredite kuruluşu tarafından belirlenen şartlar doğrultusunda Modeno BAŞDENETÇİLERİ tarafından sürekli kontrolü sağlanır. Sertifikanızın alınabilecek altyapı yaklaşımını, yüksek standartlar ve hizmet kalitesi çizgisinde denetleme ve sistem kurulumunu tamamlarlar.

 

Modeno Denetçileri; müşterilerin artan beklentilerini ve yasal gereklilikleri karşılamak için yönetim sistemlerinin etkin bir şekilde sürdürülmesini ve sürekli olarak iyileştirilmesini sağlamak için müşterilerle birlikte çalışmaktadır.

 

İç kalite denetimi, kuruluşunuzun yönetim sistemini Uluslararası Kalite Yönetimi Standartlarına göre değerlendirme sürecidir. Online Sertifikasyon sürecinde kalite yönetim sistemlerine ilişkin kapsamlı ve ayrıntılı bir kılavuza erişebilecek ve iç denetiminizi hızlı ve başarılı bir şekilde tamamlamanıza yardımcı olacağız.

 

ISO 12207:2017 Online” kurulum tamamen “YENİLİKÇİ YAKLAŞIM” ile ortaya çıkmıştır.

Online ISO 12207:2017, 3 basit adımda profesyonel ve uygun maliyetli danışmanlık hizmetleri ve çevrimiçi online ISO 12207:2017  sertifikası sağlar!

 

Modeno, tüm iş sektörlerinde ve pazarlarda büyük veya küçük şirketler için başarılı çevrimiçi online TS ISO/IEC 12207:2017 sertifikasyonu almanızı garanti eder.

ISO 12207 Geçerlilik Süresi?

ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Yönetim Sistemi Sertifikanın geçerlilik süresi nedir?
ISO belgesi için başvurduğunuzda bir belgelendirme kuruluşundan geçmeniz gereklidir ve farklı belgelendirme kuruluşları farklı hizmet politikası güdüyor olabilir. Genel olarak sertifikaların çoğu 3 yıl geçerlidir, ancak bazılarının yıllık olarak yenilenmesi gerekir.

 

ISO 12207 sertifikanızın geçerlilik süresi ne olursa olsun, kuruluşunuzun sürekli gözetim denetimlerine tabi olacağını unutmayın. Bu denetimler normalde yıllık olarak gerçekleştirilir ve kalite yönetim süreçlerinizin hala etkin olmasını sağlamaya hizmet eder.

ISO 12207:2017 yenilemesi, gözetim denetimlerinden başarılı  şekilde geçilmesi ile olur.

 

Yıllık yenilenen denetimler başarısızlık ile sonuçlanırsa eğer, 3 yıllık geçerlilik süresi  olan TS ISO/IEC 12207:2017 Belge sertifikası artık geçerli bir belge değildir. Tekrar denetimler başarılı olarak yapılmazsa ilgili belge  iptal olur ve ya askıya alınır.

 

Hiçbir belgelendirme kuruluşu ya da danışmanlık firması, firmanız için size belirli bir yıl aralığı için ISO 10002:2018 belgesi düzenleyemez.

ISO 12207:2017 sertifika belgesi geçerlilik süresi, belgelendirme denetimi sonucu başarıyla tamamlanmasından sonra sertifikanın basım tarihine göre başlamaktadır.

ISO 12207 Eğitimi Nedir?

ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Yönetim Sistemi Eğitimi Nedir?

ISO 12207:2017 eğitim seti eğitmenlerimiz tarafından firma ya da şahsınıza özel olarak hazırlanan “online dersler” ile birlikte verilmektedir.

ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Yönetim Sistemi Eğitim Setinde her konu ile ilgili Tecrübeli Denetçi ve Başdenetçi Eğitmenlerimize sorular sorabilir, internet erişimi olan tüm platformlardan sertifika sahibi olabilirsiniz. Online olarak yürütülen Video eğitimlerini ve sınavları tamamlayarak sertifika sahibi olabilirsiniz.

Eğitimde bulunan dersler ve içerikleri dilediğiniz zaman tekrar tekrar izleyebilir, eğitmenlerimize online olarak dilediğiniz kadar soruyu ücretsiz sorabilirsiniz.

ISO Denetçilerimiz ve Kalite Yöneticisi Eğitmenlerimiz yıllardır bu sektördeler ve 2002‘den beri binlerce küçük işletmeye ve büyük kuruluşlara sertifika almaları için ihtiyaç duydukları eğitimi sağlıyorlar.

TS ISO/IEC 12207:2017  Belgelendirme sürecini sıfırdan takip etmek için ihtiyacınız olan her şeyi oluşturmaya çalışmak yerine, bizim dokümantasyon oluşturma metodumuzu kullanın.

Tekerleği yeniden icat etmek  gereksiz! Belgelendirme süreci için tüm saatlerinizi boşa harcamadan önce, görev için dış kaynak kullanımı için sayısız zaman ve para harcamadan önce eğitim şablonlarımızı deneyin.

ISO 2207:2017  TEMEL EĞİTİMİ  Toplam 8 Ünite, ISO 2207:2017 İÇ TETKİK EĞİTİMİ 2 Ünite, ISO 2207:2017 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ 5 Ünite, ISO ISO 2207:2017 RİSK ANALİZİ 2 Ünite ve ISO 2207:2017 FİNAL SINAVI ile eğitim müfredatını tamamlamış olursunuz.

ISO 12207 Yasal Gerekçeliği Nedir?

ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Yönetim Sistemi Sertifikası yasal bir gereklilik midir?

ISO 12207 , gönüllülük esasına göre, firma talebi ile verilen bir sertifikadır. 

ISO 12207:2017 belgesinin firma tarafından edinilmesi, yasal manada zorunlu bir durum değildir. Fakat ISO 12207:2017 belgesi, zorunlu olmamasına rağmen, Uluslararası ticaret yapan ya da müşteri kitlesi yüksek üretici firmalar tarafından; sıklıkla tedarikçilerine, yan sanayi ve taşeron firmalarına zorunlu kıldığı bir belge olduğu için bu nedenle özel sektörde faaliyet gösteren büyük üreticiler; “TS ISO/IEC 12207:2017 Belgesi” istemektedirler. Ayrıca olarak özel sektör haricinde bazı durumlar da İhale mevzuatında, Kamu ihalelerine İhaleye katılabilme yeterliği gösteren belgelerden biri olarak ISO 12207 belgesi talep edilmektedir.

ISO 12207:2017 YYDSKYS  sektör farkı olmaksızın tüm kuruluşların müşteri memnuniyeti yönetim kalitesini artırmak, kurumsallaşmasını kolaylaştırmak, müşteri şikayetlerini kontrol altında tutmak ile azaltmak ve müşteri memnuniyetini artırmak  ve süreçlerin analizi ve hedeflerinin belirlenmesinin takip edilmesini kolaylaştıran bir yönetim sistemi modeli olduğundan ötürü, sürekli talep edilmektedir.

ISO 12207 için Fiyatı Maliyeti Nedir?

ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Yönetim Sistemi maliyeti ve fiyatı nedir?

Birçok işletme sahibi, ISO 12207:2017 sertifikası almak istiyor fakat sertifika maliyetlerini karşılayamayacaklarını düşünüyor. Ne yazık ki bu durum, ISO 12207 akreditasyonuna ulaşmanın birçok finansal avantajını kaçırdıkları anlamına geliyor.
MODENO, ISO 12207 sertifikasında tasarruf etmenize yardımcı olabilir. İşletmelerin sertifika almaları için uygun maliyetli bir yol sağlamayı amaçlıyoruz. Bunu nasıl yapıyoruz? Genel süreci düzene sokarak, uzun danışmalara veya saha ziyaretlerine gerek kalmadan çevrimiçi online olarak başvuruda bulunmanıza ve sertifikanızı almanıza olanak tanıyarak elde ediyoruz.

 

Online Başvuru ne anlama gelir? Online başvuru ile işletme kaynaklarınızı en üst düzeye çıkarmak için gereken uygulamaları benimsedikçe devam edecek olan, sürecin en başından itibaren paradan tasarruf etmeye başlayacağınız anlamına gelir. TS ISO/IEC 12207:2017 Belgesi fiyatlandırmalarında 500 tl ile 1000 TL başlayarak, firma yapısı, sektörü, faaliyet alanları, kuruluş yılı, konumu yeri, nace/ea kodu, çalışan işçi sayısı, yönetim, beyaz yaka, mavi yaka görevlileri vb. gibi yapılarına göre değişmektedir.

Talep edilen belge; Başvuru şekli Online mı? Fiziki sistem kurulumu mu? gibi sorulara göre değişiklik göstermektedir.

ISO 12207 Neden Bizi Seçmelisiniz?

ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Yönetim Sistemi için neden bizi seçmelisiniz?

ISO 12207:2017 sertifikası için %100 müşteri başarı oranına sahibiz.

Müşterilerimize verimli, ve uygun maliyetli bir şekilde TS ISO/IEC 12207:2017 sertifikası almalarına yardımcı olan profesyonel ISO danışmanlık hizmetleri sunuyoruz.

Düşük maliyetli çevrimiçi online ISO 12207:2017 YYDSKYS sertifikasını sunabilen tek kuruluşuz.

Sizi Sertifikasyon Sürecinden Geçireceğimizi , şirketimiz tarafından oluşabilecek tüm hatalar da dahil olmak üzere, müşteri memnuniyeti sağlayamadığımız anda ödenen Tüm Paraların %100’ünü iade edeceğimizi garanti ediyoruz .

Rekabetçi ve şeffaf olmanın yanı sıra iş gereksinimlerinize uygun bir sertifika teklifi sunabilmek için sertifikasyon ihtiyaçlarınızı tam olarak belirlemeye özen gösteriyoruz.

MODENO ile çalışmayı seçmek, ihtiyaçlarınızı ve müşterinizin gereksinimlerini karşılamak için güçlü bir uluslararası varlığa sahip grupların güvencesiyle küresel olarak akredite bir belgelendirme kuruluşları ile ortak olmak demektir.

 

ISO 12207 Sıkça Sorulan Sorular?

ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Hakkında bir çok soru bulunabilmektedir.

ISO 12207 standartları arasında ve ISO 12207 olarak bilinen en popüler belgelerinden biri olan ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri hakkında bilgi almak istiyorsanız, aradığınız cevapların tamamı sizin için hazırladığımız ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri belgesi ile ilgili en çok sorulan soruları ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri blogumuzda topladık.

ISO 12207'in güncellenmiş halini, son revizyon olarak kullanmak önemlidir.
Günümüz iş dünyası sürekli rekabet içerisinde bulunmaktadır. Bu yüzden işletme/şahıs/firma ve kuruluşlar rekabetin içerisinde hizmet ettikleri sektörlerde yüksek performans odaklı ve ticaretlerinde avantajlar sağlamak zorundadır. Bu yüzden Yeni ve güncel standartlarla oluşturulurmuş ISO 12207 tüm ihtiyaçlara karışık vermektedir.

Kuruluşunuzun mevcut kalite yönetim sistemi ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri ait sistemsel olarak gözden geçirilmeli ve sistemin kuruluşunuza ait öncelikleri iyi tanımlanmalı ve buna göre uyumlu bir sistem kurulmalıdır.

Kuruluşunuzun büyümesi, müşteri memnuniyetinin sağlanması işletmenin karlılığın artması gibi bir çok konuda sizin için başlıklar hazırladık.

İster Üretim veya hizmet sektöründe bulunun, işletme kapasitesi her ölçekten kuruluşun yapısına uygun bir sistemi korumak ve sürdürülebilir büyüme sağlamak için ISO 12207 hakkında tüm sorularınızı “sıkça sorulan sorular” olarak topladık.

ISO 12207 ne demek?
ISO 12207 standartları ne anlama geliyor?
ISO 12207 ile ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri aynı anlamda mıdır?
ISO 12207 belgesi ürüne mi verilir?
ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri belgesi alabilmek için kaç çalışana sahip olmak gerekir?
ISO 12207 Belgesi danışmanlık firmaları tarafından verilebilir mi?
ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Belgesi almanın çalışanlar üzerindeki etkisi nasıldır?
ISO 12207 belge alımında ana şartlar nelerdir? vb.. En çok sorulan ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri sorularını cevaplıyoruz. ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri blogumuza buradan ulaşabilirsiniz.

ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Hakkında bir çok soru bulunabilmektedir.

ISO standartları arasında ve ISO’nun en popüler belgelerinden biri olan ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri hakkında bilgi almak istiyorsanız, aradığınız cevapların tamamı sizin için hazırladığımız ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri belgesi ile ilgili en çok sorulan soruları ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri blogumuzda topladık.
ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri ile ilgili soruları cevapladığımız blogumuza buradan ulaşabilirsiniz.

ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri BELGELENDİRME AŞAMA 1 BAŞVURU SÜRECİ

ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri sertifika ve belgelendirme nasıl alınır?
ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri hizmeti başvuru adımları aşama 1 olarak, Sektörünüz ile ilgili iş gereksinimlerinizi belirlemek için bize ulaşırsınız, Uzman ekibimiz bir anket ile sizlere yardımcı olur, ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri başvurusu için verdiğiniz bilgiler incelenir ve onayınız için bir sözleşme teklifi hazırlanır.
Böylelikle ilk aşama olan; ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri hizmeti için başvuru süreci başlamış olur.

ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri BELGELENDİRME AŞAMA 2 ÖN DEĞERLENDİRME

ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri sertifika ve belgelendirme almak için ön değerlendirme aşaması başlar.
ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri aşama 2 ön değerlendirme aşamasında, Ekibimize sunulan bilgilerin doğruluğu doğrultusunda, Belgelendirilmek isteyen şahıs/işletme/şirket/firma, Modeno Belgelendirme kuruluşuna ait, uzmanlarımız tarafından doldurulmuş olunan müracaat formunu ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri dokümanları ile eşleştirir, eksik ek evrakları hazırlar ve Belgelendirme ön değerlendirme aşaması tamamlanır.

ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri BELGELENDİRME AŞAMA 3 KONTROL

ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri aşama 3 kontrol aşamasında, ekibimize sunulan bilgilerin doğruluğu doğrultusunda yönetim sistemleri ve süreçlerinin uygulandığını ve uygulama kapsamının ticari faaliyeti yansıttığını doğrulanır.
Eksik evrak planlaması ile denetim sürecinden önce tüm süreç eksiksiz yürütülür. Kontrol aşamasında unutulmamalıdır ki; İstenilen Standart(lar)ın ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri gerekliliklerini karşılamada herhangi bir boşluk ya da hataya yer verilmez.
Böylelikle Aşama 3'de başarılı bir sonuca ulaşmak demek; yeterli uygunluk ve uygunluk kanıtı demektedir.
100% ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri sertifikasyon belgelendirme süreci başarılı olarak denetimlerden geçecek şekilde planlama yapılır.

ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri BELGELENDİRME AŞAMA 4 DENETİM

ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri sertifika ve belgelendirme almak için denetim aşaması başlar.
ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri denetimleri, Mutabakat üzere yapılan denetim planı, denetim süresi ve uygunluk denetim tarihi belirlenir. Bu bilgiler doğturltusunda şahıs/işletme/şirket/firma onayı alınarak, karşılıklı teyid sonrası denetim gerçekleştirilir.
Denetim plan teyidi sonrası denetim tarihinden önce ekibimiz; uygun yada uygunsuz olarak gerekli planlamayı son defa kontrol eder ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri denetiminin sorunsuz geçmesi hiçin hazırlıkları bitirir.
Denetim Plan tarihte başdenetçiler tarafından denetim yapılır.
ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri için gerekli sistem alt yapısı denetim tarihine kadar modeno belgelendirmenin uzman ekipleri tarafından eksiksiz hazırlandığı için; Modeno Belglendirme tarafından kurulan sistemler %100 Uygun sonuçlandırılır.

AŞAMA 5 BELGELENDİRME

ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri sertifika ve belgelendirme son aşaması olarak "belge basım" kısmıdır.
Başarılı bir uygunluk denetimi sonrası hazırlanan denetim raporu başdenetçilerin verdiği uygunluk kararı ile ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri SERTİFİKA BELGE olarak sisteme kayıt edilir. Denetimlerden uygun sonuçlandırılan şirket, Uygunluk kararı ile ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri sertifikasyon belgelsi almaya hak kazanır.
Basılan sertifika firmanıza teslim edilerek bu ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri belgelendirme süreci sonlanmış olur.

  

DİĞER ISO SİSTEM BELGELENDİRME HİZMETLERİMİZ

Hizmetlerimizi inceleyin!

ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri için Teklif Alın online teklif

ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri akreditasyon veya belgelendirme hizmeti ile ilgili teklif ve bilgi almak için bizlere ulaşın. Uzman ekibimizden firmanızın ihtiyaç duyduğu ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri hizmeti hakkında sizelere detaylı bilgi verecektir.

online teklif al