ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi

ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi

Modeno Patent Eskişehir merkezli olarak çalışan, Alanında uzman bir ekip ile yola çıkarak, Türkiye’deki firmalara en iyi ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi sertifikasyon ve belgelendirme desteği vermektedir.

Ulusal ve Uluslararası belgelendirme ve akredite kuruluşları ile partner olarak çalışmamız sayesinde ihtiyacınız olan ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi sertifikasyon ve belgelendirmeyi sürecini çok kısa sürede ve düşük maliyetli olarak sağlamaktayız.

İşiniz için uygun sertifika ya da belge ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi midir? ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi Hizmet ücretleri nedir? ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi Belgelendirme nasıl alınır? vb. öğrenemek istediğiniz tüm sorularınıza açık bir bilgilendirme yapıyoruz.
Aşağıda hazırladığımız ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi hakkında bulunan bilgileri inceleyebilir, dilerseniz de ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi için online teklif alabilirsiniz.

ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi ihtiyaçlarınız için doğru bir ekip sizi bekliyor!
ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi
ISO 15838 Nedir?
  • ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi nedir?

    ISO 15838:2003, müşterilere hizmet veren müşteri iletişim merkezleri, çağrı merkezleri, doğrudan pazarlama, müşteri telefon hatları vb. merkezlerin kalite yönetim sistemidir.

    ISO 15838 belgesi, müşteri iletişim hizmetlerinin tedarikçisi tarafından bir kalite yönetim sisteminin uygulandığını, belgelendiğini, kullanıldığını, sürdürüldüğünü ve iyileştirildiğini garanti eder.

    ISO 15838:2003 Belgesi ihtiyaçlarınız için dilerseniz online teklif alabilirsiniz.

ISO 15838 Kapsamı Nedir?
  • ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi kapsamı nedir?

    ISO 15838:2003 standardı kapsam olarak, öncelikle müşteri iletişim kalitesinde gözle görülür bir artış sağlayacaktır. Kötü hizmet veya hatalı hizmetten dolayı, Çağrı Merkezi hizmetlerini olumsuz etkileyecek tüm kayıpların önüne geçir. Müşterinin daha iyi iletişim ile gereksiz zaman kayıpları ortadan kalkar.

    ISO 15838 belgesine sahip olunduğunda etkin zaman yönetimi üzerine tam kontrol sağlanır.

     

ISO 15838 Nasıl Alınır?
  • ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi konusunda şirketinizi ve gereksinimlerinizi anlayabilmemiz için bir bizimle iletişime geçerek Teklif Formu doldurmanız gerekli, dilerseniz bunu online teklif formunu doldurarak da yapabilirsiniz.

    Verdiğiniz bilgileri; değerlendirme kapsamınızı doğru bir şekilde tanımlayarak size sertifikasyon için bir teklif sunmak için kullanacağız.
    Teklifimizi kabul ettiğinizde, MODENO temsilcimiz sizinle iletişime geçecek.

    Temsilcimiz, İlk Belgelendirme AŞAMASI için size ziyaret planlaması oluşturur. Dilerseniz online, dilerseniz yüz yüze sistem kurulumu tercihinizi yaparsınız.

    ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi kurulumu için yapmış olduğunuz tercihinize göre temsilcimiz ile birlikte bir sistem kurulumu konusunda yardımcı olacağız ve süreç boyunca size rehberlik edeceğiz.

    Kurulacak Yönetim sisteminizin modeli önemlidir.

    Online kurulum tercih ederseniz, kurulum sürecinde sisteminiz denetçilerimiz tarafından sürekli denetleneceği için kısa sürede denetim döngüsüne dahil edilirsiniz.

    Fiziki kurulum tercih ederseniz, sertifikasyon süreci için sisteminizin en az üç aydır tam olarak çalıştığını ve bir yönetim incelemesine ve tam bir iç denetim döngüsüne tabi olduğunu kanıtlayabilmeniz gerektiğini lütfen unutmayın.
    Başarılı bir denetimin ardından, bir sertifikasyon kararı verilir ve eğer olumluysa, MODENO tarafından gerekli standarda ilişkin sertifika denetmenliği tamamlanır. Sertifikanın hem basılı hem de elektronik kopyasına sahip olursunuz.

    Unutulmamalı ki; İster Online, ister Fiziki kurulumlar için MODENO, sizlere ISO 15838:2003 belgeleri hakkında gerekli bilgi ve adımları kolayca uygulayabileceğiniz bir danışmanlık hizmetini %100 Müşteri Memnuniyeti ve Para İADE GARANTİSİ ile sunar.

ISO 15838 Hangi Sektörler İçin?
  • ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi hangi sektörler için gereklidir?

    ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi, organizasyonun büyüklüğüne ve faaliyet koluna bakılmaksızın en yüksek etik standartları karşılayan müşteri iletişim merkezleri, çağrı merkezleri, doğrudan pazarlama, müşteri telefon hatları vb. merkezler  ISO 15838 tarafından akredite edilmelidir.

    ISO 15838:2003, özel sektördeki her büyüklükteki şirkete, aynı zamanda üniversitelere, hayır kurumlarına ve kamu sektörü kuruluşlarına da arasında bulunduğu farmasötik ve tıbbi cihaz birincil ambalaj malzemeleri üreticileri ve iştirakleri için uygulanabilir uluslararası bir standart çerçevesine sahiptir.

ISO 15838 Faydaları Nelerdir?
  • ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi,  sağlanan hizmet ve ürünlerin yüksek kalitesini garanti eder.

    ISO 15838:2003 ile Şirkette uluslararası bir standart uygular, işletme maliyetlerini azaltır, tüm organizasyon genelinde etkinliği artırır.

    Güvenli bir hizmet tedarikçisi olarak kuruluşunuzdaki müşteri güvenini artırır. İşletme açısından sürekli ve düzenli veri akışı sağlanmış olduğu için, Müşteri memnuniyeti pozitif yönlü olmaktadır.

    ISO 15838 Belgesine sahip bir firmanın en büyük artılarından birisi de; Etkili bir zaman yönetimi uygulanmaktadır. Etkin zaman yönetimi uygulandığı için de; işletme maliyetleri düşerken, verimlilik de arttırılmış duruma gelir.

ISO 15838 Ne Kadar Sürede Alınır?
  • ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi ne kadar sürede alınır?
    ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi
    kurulumu sonrası ISO 15838:2003 Belgesine sahip olmak için gerekli süre, seçeceğiniz yönetim modeline göre değişmektedir.

    Online sistem kurulumu ve Fiziki sistem kurulumu gibi seçeceğiniz modellere göre ISO 15838:2003 Belgesine 3 iş günü ya da 3 ay gibi değişik sürelere göre de sahip olabilirsiniz.

    Belgelendirme süreçlerin tamamlanması 3 iş günü ile 5 iş günü içerisinde alınabilmektedir.

    Belgelendirme sürecinde süre, alınacak ISO 15838:2003 belgesine sahip olma metodunuza göre değiştiği için seçtiğiniz yöntem ve firmanızın şartlarına göre danışmanlarımızdan destek almanız daha doğru bir yöntem olacaktır.

    ISO 15838sertifikası tüm başvuruların yapılması ve evrakların hazır olması durumunda ortalama 3 iş günü  içerisinde alınabileceği gibi akredite kuruluş şartlarına göre 15 gün ile 20 gün arasında da verilebilmektedir.

    İster online, ister fiziki kurulum! Hangi yöntemi seçerseniz seçin, MODENO olarak; sizi sertifikasyon/akreditasyon sürecinden başarı ile geçireceğimizi, sertifika sürecinde firmamız tarafından %100 memnuniyet ile karşılanmaz ya da hata oluşması durumunda ödenen tüm ücretlerin %100’ünü iade edeceğimizi garanti ediyoruz.

ISO 15838 Denetimi Nedir?
  • ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi denetimi nedir?

    ISO 15838 belgesi için Denetimler; İç denetimler, tedarikçi veya müşterinin gerçekleştirdiği denetimler ve bağımsız ya da akredite kuruluşlar tarafından gerçekleştirilen temeli belgelendirmeye dayalı uygunluk denetimleri olarak tanımlanabilir.

     

    ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi denetimlerinde küçük ve büyük olarak uygunsuzluklar bulunabilir.

    MODENO başdenetçi ve  denetçi danışmanlarımız ISO 15838:2003 standardına ait herhangi bir maddesinde  uygunsuzluk tespit etmesi durumunda duruma müdahil olur ve uygunsuzların takip denetim gerekliliğini yerine getirirler. Uygunsuzlukların kapatılması için planlı şekilde ziyaret sağlarlar.

    MODENO olarak; ISO 15838 Tıbbi Laboratuvarların Akreditasyonu Dokümanlarının Gözden Geçirme Denetimi sağlar, Dokümantasyonel eksikliğin tamamlanması sağlar. Tetkik planlaması oluşturarak Raporlar hazırlar ve denetimin sorunsuz geçilmesini sağlarız.

ISO 15838 Online Kurulum Nedir?
  • ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi Online Kurulum Nedir?
    Faaliyet alanı ne olursa olsun, büyük veya küçük herhangi bir kuruluş tarafından ISO ISO 15838:2003 Belgesi ihtiyaçlarınız için “ONLINE KURULUM” metodunu tercih edebilirsiniz.

    Online ISO 15838:2003 Yöntemi; Kolay, düşük maliyetli, çevrimiçi online bir süreçte sağlamak için geliştirilmiş bir modüldür.  Dünyanın farklı yerlerindeki müşterilerimiz için geliştirilen Online modül sayesinde, bilgi sağlanır, çevrimiçi ISO sertifikalarını yönetilir ve belge teslim edilir.

    Online kurulum ile seçilen hizmet, akredite kuruluşu tarafından belirlenen şartlar doğrultusunda Modeno BAŞDENETÇİLERİ tarafından sürekli kontrolü sağlanır. Sertifikanızın alınabilecek altyapı yaklaşımını, yüksek standartlar ve hizmet kalitesi çizgisinde denetleme ve sistem kurulumunu tamamlarlar.

    Modeno Denetçileri; müşterilerin artan beklentilerini ve yasal gereklilikleri karşılamak için yönetim sistemlerinin etkin bir şekilde sürdürülmesini ve sürekli olarak iyileştirilmesini sağlamak için müşterilerle birlikte çalışmaktadır.

    İç kalite denetimi, kuruluşunuzun yönetim sistemini Uluslararası Kalite Yönetimi Standartlarına göre değerlendirme sürecidir. Online Sertifikasyon sürecinde kalite yönetim sistemlerine ilişkin kapsamlı ve ayrıntılı bir kılavuza erişebilecek ve iç denetiminizi hızlı ve başarılı bir şekilde tamamlamanıza yardımcı olacağız.

    ISO 15838:2003 Online” kurulum tamamen “YENİLİKÇİ YAKLAŞIM” ile ortaya çıkmıştır.

    Online ISO 15838:2003  , 3 basit adımda profesyonel ve uygun maliyetli danışmanlık hizmetleri ve çevrimiçi online ISO 15838:2003 sertifikası sağlar!

    Modeno, tüm iş sektörlerinde ve pazarlarda büyük veya küçük şirketler için başarılı çevrimiçi online ISO 15838:2003 sertifikasyonu almanızı garanti eder.

ISO 15838 Geçerlilik Süresi Nedir?
  • ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi Sertifikanın geçerlilik süresi nedir?
    ISO belgesi için başvurduğunuzda bir belgelendirme kuruluşundan geçmeniz gereklidir ve farklı belgelendirme kuruluşları farklı hizmet politikası güdüyor olabilir. Genel olarak sertifikaların çoğu 3 yıl geçerlidir, ancak bazılarının yıllık olarak yenilenmesi gerekir.

    ISO 15838sertifikanızın geçerlilik süresi ne olursa olsun, kuruluşunuzun sürekli gözetim denetimlerine tabi olacağını unutmayın. Bu denetimler normalde yıllık olarak gerçekleştirilir ve kalite yönetim süreçlerinizin hala etkin olmasını sağlamaya hizmet eder.

    ISO 15838:2003 yenilemesi, gözetim denetimlerinden başarılı  şekilde geçilmesi ile olur.

    Yıllık yenilenen denetimler başarısızlık ile sonuçlanırsa eğer, 3 yıllık geçerlilik süresi  olan ISO 15838:2003 Belge sertifikası artık geçerli bir belge değildir. Tekrar denetimler başarılı olarak yapılmazsa ilgili belge  iptal olur ve ya askıya alınır.

    Hiçbir belgelendirme kuruluşu ya da danışmanlık firması, firmanız için size belirli bir yıl aralığı için ISO 15838:2003 belgesi düzenleyemez.

    ISO 15838:2003 sertifika belgesi geçerlilik süresi, belgelendirme denetimi sonucu başarıyla tamamlanmasından sonra sertifikanın basım tarihine göre başlamaktadır.

ISO 15838 Eğitimi Nasıl Alınır?
  • ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi Eğitimi Nedir?

    ISO 15838:2003 eğitim seti eğitmenlerimiz tarafından firma ya da şahsınıza özel olarak hazırlanan “online dersler” ile birlikte verilmektedir.

    ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi Eğitim Setinde her konu ile ilgili Tecrübeli Denetçi ve Başdenetçi Eğitmenlerimize sorular sorabilir, internet erişimi olan tüm platformlardan sertifika sahibi olabilirsiniz. Online olarak yürütülen Video eğitimlerini ve sınavları tamamlayarak sertifika sahibi olabilirsiniz.

    Eğitimde bulunan dersler ve içerikleri dilediğiniz zaman tekrar tekrar izleyebilir, eğitmenlerimize online olarak dilediğiniz kadar soruyu ücretsiz sorabilirsiniz.

    ISO Denetçilerimiz ve Kalite Yöneticisi Eğitmenlerimiz yıllardır bu sektördeler ve 2002‘den beri binlerce küçük işletmeye ve büyük kuruluşlara sertifika almaları için ihtiyaç duydukları eğitimi sağlıyorlar.

    ISO 15838:2003 Belgelendirme sürecini sıfırdan takip etmek için ihtiyacınız olan her şeyi oluşturmaya çalışmak yerine, bizim dokümantasyon oluşturma metodumuzu kullanın.

    Tekerleği yeniden icat etmek  gereksiz! Belgelendirme süreci için tüm saatlerinizi boşa harcamadan önce, görev için dış kaynak kullanımı için sayısız zaman ve para harcamadan önce eğitim şablonlarımızı deneyin.

ISO 15838 Yasal Gerekçeliği Nedir?
  • ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi yasal bir gereklilik midir?

    ISO 15838:2003, gönüllülük esasına göre, firma talebi ile verilen bir sertifikadır. 

    ISO 15838:2003 belgesinin firma tarafından edinilmesi, yasal manada zorunlu bir durum değildir. Fakat ISO 15838 belgesi, zorunlu olmamasına rağmenmüşteri iletişim merkezleri, çağrı merkezleri, doğrudan pazarlama, müşteri telefon hatları vb. merkezler için bir uygulama standardıdır. Belgelendirme amaçları için de geçerlidir. Bir kuruluşun müşteri iletişim merkezleri, çağrı merkezleri, doğrudan pazarlama, müşteri telefon hatları vb. merkezleri için geçerli olan düzenleyici şartlar ve Uluslararası Standartlar da dahil olmak üzere müşteri gereksinimlerini tutarlı bir şekilde karşılayan merkezi yönetim yeteneğini göstermesi gerekmektedir.

    Ayrıca olarak özel sektör haricinde bazı durumlar da İhale mevzuatında, Kamu ihalelerine İhaleye katılabilme yeterliği gösteren belgelerden biri olarak ISO 15838 belgesi talep edilmektedir.

ISO 15838 Maaliyeti / Fiyatı Nedir?
  • ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi maliyeti ve fiyatı nedir?

    Birçok müşteri iletişim merkezleri, çağrı merkezleri, doğrudan pazarlama, müşteri telefon hatları vb. merkezler, ISO 15838:2003 sertifikası almak istiyor fakat sertifika maliyetlerini karşılayamayacaklarını düşünüyor. Ne yazık ki bu durum, ISO 15838akreditasyonuna ulaşmanın birçok finansal avantajını kaçırdıkları anlamına geliyor.
    MODENO, ISO 15838 sertifikasında tasarruf etmenize yardımcı olabilir. İşletmelerin sertifika almaları için uygun maliyetli bir yol sağlamayı amaçlıyoruz. Bunu nasıl yapıyoruz? Genel süreci düzene sokarak, uzun danışmalara veya saha ziyaretlerine gerek kalmadan çevrimiçi online olarak başvuruda bulunmanıza ve sertifikanızı almanıza olanak tanıyarak elde ediyoruz.

    Online Başvuru ne anlama gelir? Online başvuru ile işletme kaynaklarınızı en üst düzeye çıkarmak için gereken uygulamaları benimsedikçe devam edecek olan, sürecin en başından itibaren paradan tasarruf etmeye başlayacağınız anlamına gelir. ISO 15838:2003 Belgesi fiyatlandırmalarında 500 tl ile 1000 TL başlayarak, firma yapısı, sektörü, faaliyet alanları, kuruluş yılı, konumu yeri, nace/ea kodu, çalışan işçi sayısı, yönetim, beyaz yaka, mavi yaka görevlileri vb. gibi yapılarına göre değişmektedir.

    Talep edilen belge; Başvuru şekli Online mı? Fiziki sistem kurulumu mu? gibi sorulara göre değişiklik göstermektedir.

ISO 15838 Neden Bizi Seçmelisiniz?
  • ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi için neden bizi seçmelisiniz?

    ISO 15838:2003 sertifikası için %100 müşteri başarı oranına sahibiz.

    Müşterilerimize verimli, ve uygun maliyetli bir şekilde ISO 15838 sertifikası almalarına yardımcı olan profesyonel ISO danışmanlık hizmetleri sunuyoruz.

    Düşük maliyetli çevrimiçi online ISO 15838 sertifikasını sunabilen tek kuruluşuz.

    Sizi Sertifikasyon Sürecinden Geçireceğimizi , şirketimiz tarafından oluşabilecek tüm hatalar da dahil olmak üzere, müşteri memnuniyeti sağlayamadığımız anda ödenen Tüm Paraların %100’ünü iade edeceğimizi garanti ediyoruz .

    Rekabetçi ve şeffaf olmanın yanı sıra iş gereksinimlerinize uygun bir sertifika teklifi sunabilmek için sertifikasyon ihtiyaçlarınızı tam olarak belirlemeye özen gösteriyoruz.

    MODENO ile çalışmayı seçmek, ihtiyaçlarınızı ve müşterinizin gereksinimlerini karşılamak için güçlü bir uluslararası varlığa sahip grupların güvencesiyle küresel olarak akredite bir belgelendirme kuruluşları ile ortak olmak demektir.

     

ISO 15838 Sıkça Sorulan Sorular?
  • ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi Hakkında bir çok soru bulunabilmektedir.

    ISO 15838 standartları arasında ve ISO 15838 olarak bilinen en popüler belgelerinden biri olan ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi hakkında bilgi almak istiyorsanız, aradığınız cevapların tamamı sizin için hazırladığımız ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi belgesi ile ilgili en çok sorulan soruları ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi blogumuzda topladık.

    ISO 15838'in güncellenmiş halini, son revizyon olarak kullanmak önemlidir.
    Günümüz iş dünyası sürekli rekabet içerisinde bulunmaktadır. Bu yüzden işletme/şahıs/firma ve kuruluşlar rekabetin içerisinde hizmet ettikleri sektörlerde yüksek performans odaklı ve ticaretlerinde avantajlar sağlamak zorundadır. Bu yüzden Yeni ve güncel standartlarla oluşturulurmuş ISO 15838 tüm ihtiyaçlara karışık vermektedir.

    Kuruluşunuzun mevcut kalite yönetim sistemini gözden geçirme ve sistemin kuruluşunuzun öncelikleri iyi tanımlanmalı ve buna göre uyumlu bir sistem kurulmalıdır.

    Kuruluşunuzun büyümesi, müşteri memnuniyetinin sağlanması işletmenin karlılığın artması gibi bir çok konuda sizin için başlıklar hazırladık.

    İster Üretim veya hizmet sektöründe bulunun, işletme kapasitesi her ölçekten kuruluşun yapısına uygun bir sistemi korumak ve sürdürülebilir büyüme sağlamak için ISO 15838 hakkında tüm sorularınızı “sıkça sorulan sorular” olarak topladık.

    ISO 15838 ne demek?
    ISO 15838 standartları ne anlama geliyor?
    ISO 15838 ile ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi aynı anlamda mıdır?
    ISO 15838 belgesi ürüne mi verilir?
    ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi belgesi alabilmek için kaç çalışana sahip olmak gerekir?
    ISO 15838 Belgesi danışmanlık firmaları tarafından verilebilir mi?
    ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi Belgesi almanın çalışanlar üzerindeki etkisi nasıldır?
    ISO 15838 belge alımında ana şartlar nelerdir? vb.. En çok sorulan ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi sorularını cevaplıyoruz. ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi blogumuza buradan ulaşabilirsiniz.

    ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi Hakkında bir çok soru bulunabilmektedir.

    ISO standartları arasında ve ISO’nun en popüler belgelerinden biri olan ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi hakkında bilgi almak istiyorsanız, aradığınız cevapların tamamı sizin için hazırladığımız ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi belgesi ile ilgili en çok sorulan soruları ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi blogumuzda topladık.
    ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi blogumuza buradan ulaşabilirsiniz.

ISO 15838 İçerik Destek Talepleri?
ISO 15838 için Destek Talepleri

ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi sertifikasyonu ve belgelendirme ile ilgili Eskişehir Belgelendirme ve Danışmanlık Hizmetleri konusunda hizmet veriyor olsak da Afyonkarahisar, Bilecik, Bursa, Burdur, Konya, Kütahya, Bolu, Ankara gibi komşu çevre merkez illerde de ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi sertifikasyonu ve belgelendirme hizmeti sağlıyoruz.

Eskişehir Belgelendirme ve Danışmanlık Hizmetleri konusunda merkez ofisimizin hizmet alanı Türkiye’nin her yerine kesintisiz ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi hizmetini sunar. Verilen ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi sertifikasyonu ve belgelendirme hizmetinin başlangıç ve bitiş süreçlerinde, tüm süreç boyunca size bilgi, beceri birikimiz ile ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi konusunda rehberlik ederiz.

Kuruluşumuz; Modeno Belgelendirme, hizmet verilen ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi işlemlerinde işletmeleri büyük ya da küçük olarak değerlendirmez. Tüm Kuruluşlara yaklaşımımız; eşit koşullarda, bilimsel etik değerlendirmeler eşliğinde, şeffaf hizmet prensibi ile faaliyet göstermektedir.

ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi hizmetinde Profesyonel ve alanında uzman ekip ve danışmanlarla iş birliği içerisinde çalışarak, Uluslararası danışmanlık ve belgelendirme kurumları ile partner olarak tüm gelişmeleri takip ediyor, yenilik ve değişkenleri yerinde ve hızlı şekilde çözüme ulaştırarak sonuçlandırıyoruz.

ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi hizmeti ile ilgili hazırladığımız tüm bilgiler sizler için yeterince açıklayıcı değil ise veya size nasıl ulaşabilirim diyorsanız eğer, ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi ile ilgili tüm sorularınız ve ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi ile ilgili ihtiyaçlarınız için dilerseniz;
Türkiye'nin her yerinden +90 850 307 71 03 telefon numarasından ya da online iletişim formu ile bizlere ulaşabilirsiniz.

ISO 15838 Online Nedir?

ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi Online Kurulum Nedir?
Faaliyet alanı ne olursa olsun, büyük veya küçük herhangi bir kuruluş tarafından ISO ISO 15838:2003 Belgesi ihtiyaçlarınız için “ONLINE KURULUM” metodunu tercih edebilirsiniz.

Online ISO 15838:2003 Yöntemi; Kolay, düşük maliyetli, çevrimiçi online bir süreçte sağlamak için geliştirilmiş bir modüldür.  Dünyanın farklı yerlerindeki müşterilerimiz için geliştirilen Online modül sayesinde, bilgi sağlanır, çevrimiçi ISO sertifikalarını yönetilir ve belge teslim edilir.

Online kurulum ile seçilen hizmet, akredite kuruluşu tarafından belirlenen şartlar doğrultusunda Modeno BAŞDENETÇİLERİ tarafından sürekli kontrolü sağlanır. Sertifikanızın alınabilecek altyapı yaklaşımını, yüksek standartlar ve hizmet kalitesi çizgisinde denetleme ve sistem kurulumunu tamamlarlar.

Modeno Denetçileri; müşterilerin artan beklentilerini ve yasal gereklilikleri karşılamak için yönetim sistemlerinin etkin bir şekilde sürdürülmesini ve sürekli olarak iyileştirilmesini sağlamak için müşterilerle birlikte çalışmaktadır.

İç kalite denetimi, kuruluşunuzun yönetim sistemini Uluslararası Kalite Yönetimi Standartlarına göre değerlendirme sürecidir. Online Sertifikasyon sürecinde kalite yönetim sistemlerine ilişkin kapsamlı ve ayrıntılı bir kılavuza erişebilecek ve iç denetiminizi hızlı ve başarılı bir şekilde tamamlamanıza yardımcı olacağız.

ISO 15838:2003 Online” kurulum tamamen “YENİLİKÇİ YAKLAŞIM” ile ortaya çıkmıştır.

Online ISO 15838:2003  , 3 basit adımda profesyonel ve uygun maliyetli danışmanlık hizmetleri ve çevrimiçi online ISO 15838:2003 sertifikası sağlar!

Modeno, tüm iş sektörlerinde ve pazarlarda büyük veya küçük şirketler için başarılı çevrimiçi online ISO 15838:2003 sertifikasyonu almanızı garanti eder.

ISO 15838 Geçerlilik Süresi?

ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi Sertifikanın geçerlilik süresi nedir?
ISO belgesi için başvurduğunuzda bir belgelendirme kuruluşundan geçmeniz gereklidir ve farklı belgelendirme kuruluşları farklı hizmet politikası güdüyor olabilir. Genel olarak sertifikaların çoğu 3 yıl geçerlidir, ancak bazılarının yıllık olarak yenilenmesi gerekir.

ISO 15838sertifikanızın geçerlilik süresi ne olursa olsun, kuruluşunuzun sürekli gözetim denetimlerine tabi olacağını unutmayın. Bu denetimler normalde yıllık olarak gerçekleştirilir ve kalite yönetim süreçlerinizin hala etkin olmasını sağlamaya hizmet eder.

ISO 15838:2003 yenilemesi, gözetim denetimlerinden başarılı  şekilde geçilmesi ile olur.

Yıllık yenilenen denetimler başarısızlık ile sonuçlanırsa eğer, 3 yıllık geçerlilik süresi  olan ISO 15838:2003 Belge sertifikası artık geçerli bir belge değildir. Tekrar denetimler başarılı olarak yapılmazsa ilgili belge  iptal olur ve ya askıya alınır.

Hiçbir belgelendirme kuruluşu ya da danışmanlık firması, firmanız için size belirli bir yıl aralığı için ISO 15838:2003 belgesi düzenleyemez.

ISO 15838:2003 sertifika belgesi geçerlilik süresi, belgelendirme denetimi sonucu başarıyla tamamlanmasından sonra sertifikanın basım tarihine göre başlamaktadır.

ISO 15838 Eğitimi Nedir?

ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi Eğitimi Nedir?

ISO 15838:2003 eğitim seti eğitmenlerimiz tarafından firma ya da şahsınıza özel olarak hazırlanan “online dersler” ile birlikte verilmektedir.

ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi Eğitim Setinde her konu ile ilgili Tecrübeli Denetçi ve Başdenetçi Eğitmenlerimize sorular sorabilir, internet erişimi olan tüm platformlardan sertifika sahibi olabilirsiniz. Online olarak yürütülen Video eğitimlerini ve sınavları tamamlayarak sertifika sahibi olabilirsiniz.

Eğitimde bulunan dersler ve içerikleri dilediğiniz zaman tekrar tekrar izleyebilir, eğitmenlerimize online olarak dilediğiniz kadar soruyu ücretsiz sorabilirsiniz.

ISO Denetçilerimiz ve Kalite Yöneticisi Eğitmenlerimiz yıllardır bu sektördeler ve 2002‘den beri binlerce küçük işletmeye ve büyük kuruluşlara sertifika almaları için ihtiyaç duydukları eğitimi sağlıyorlar.

ISO 15838:2003 Belgelendirme sürecini sıfırdan takip etmek için ihtiyacınız olan her şeyi oluşturmaya çalışmak yerine, bizim dokümantasyon oluşturma metodumuzu kullanın.

Tekerleği yeniden icat etmek  gereksiz! Belgelendirme süreci için tüm saatlerinizi boşa harcamadan önce, görev için dış kaynak kullanımı için sayısız zaman ve para harcamadan önce eğitim şablonlarımızı deneyin.

ISO 15838 Yasal Gerekçeliği Nedir?

ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi yasal bir gereklilik midir?

ISO 15838:2003, gönüllülük esasına göre, firma talebi ile verilen bir sertifikadır. 

ISO 15838:2003 belgesinin firma tarafından edinilmesi, yasal manada zorunlu bir durum değildir. Fakat ISO 15838 belgesi, zorunlu olmamasına rağmenmüşteri iletişim merkezleri, çağrı merkezleri, doğrudan pazarlama, müşteri telefon hatları vb. merkezler için bir uygulama standardıdır. Belgelendirme amaçları için de geçerlidir. Bir kuruluşun müşteri iletişim merkezleri, çağrı merkezleri, doğrudan pazarlama, müşteri telefon hatları vb. merkezleri için geçerli olan düzenleyici şartlar ve Uluslararası Standartlar da dahil olmak üzere müşteri gereksinimlerini tutarlı bir şekilde karşılayan merkezi yönetim yeteneğini göstermesi gerekmektedir.

Ayrıca olarak özel sektör haricinde bazı durumlar da İhale mevzuatında, Kamu ihalelerine İhaleye katılabilme yeterliği gösteren belgelerden biri olarak ISO 15838 belgesi talep edilmektedir.

ISO 15838 için Fiyatı Maliyeti Nedir?

ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi maliyeti ve fiyatı nedir?

Birçok müşteri iletişim merkezleri, çağrı merkezleri, doğrudan pazarlama, müşteri telefon hatları vb. merkezler, ISO 15838:2003 sertifikası almak istiyor fakat sertifika maliyetlerini karşılayamayacaklarını düşünüyor. Ne yazık ki bu durum, ISO 15838akreditasyonuna ulaşmanın birçok finansal avantajını kaçırdıkları anlamına geliyor.
MODENO, ISO 15838 sertifikasında tasarruf etmenize yardımcı olabilir. İşletmelerin sertifika almaları için uygun maliyetli bir yol sağlamayı amaçlıyoruz. Bunu nasıl yapıyoruz? Genel süreci düzene sokarak, uzun danışmalara veya saha ziyaretlerine gerek kalmadan çevrimiçi online olarak başvuruda bulunmanıza ve sertifikanızı almanıza olanak tanıyarak elde ediyoruz.

Online Başvuru ne anlama gelir? Online başvuru ile işletme kaynaklarınızı en üst düzeye çıkarmak için gereken uygulamaları benimsedikçe devam edecek olan, sürecin en başından itibaren paradan tasarruf etmeye başlayacağınız anlamına gelir. ISO 15838:2003 Belgesi fiyatlandırmalarında 500 tl ile 1000 TL başlayarak, firma yapısı, sektörü, faaliyet alanları, kuruluş yılı, konumu yeri, nace/ea kodu, çalışan işçi sayısı, yönetim, beyaz yaka, mavi yaka görevlileri vb. gibi yapılarına göre değişmektedir.

Talep edilen belge; Başvuru şekli Online mı? Fiziki sistem kurulumu mu? gibi sorulara göre değişiklik göstermektedir.

ISO 15838 Neden Bizi Seçmelisiniz?

ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi için neden bizi seçmelisiniz?

ISO 15838:2003 sertifikası için %100 müşteri başarı oranına sahibiz.

Müşterilerimize verimli, ve uygun maliyetli bir şekilde ISO 15838 sertifikası almalarına yardımcı olan profesyonel ISO danışmanlık hizmetleri sunuyoruz.

Düşük maliyetli çevrimiçi online ISO 15838 sertifikasını sunabilen tek kuruluşuz.

Sizi Sertifikasyon Sürecinden Geçireceğimizi , şirketimiz tarafından oluşabilecek tüm hatalar da dahil olmak üzere, müşteri memnuniyeti sağlayamadığımız anda ödenen Tüm Paraların %100’ünü iade edeceğimizi garanti ediyoruz .

Rekabetçi ve şeffaf olmanın yanı sıra iş gereksinimlerinize uygun bir sertifika teklifi sunabilmek için sertifikasyon ihtiyaçlarınızı tam olarak belirlemeye özen gösteriyoruz.

MODENO ile çalışmayı seçmek, ihtiyaçlarınızı ve müşterinizin gereksinimlerini karşılamak için güçlü bir uluslararası varlığa sahip grupların güvencesiyle küresel olarak akredite bir belgelendirme kuruluşları ile ortak olmak demektir.

 

ISO 15838 Sıkça Sorulan Sorular?

ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi Hakkında bir çok soru bulunabilmektedir.

ISO 15838 standartları arasında ve ISO 15838 olarak bilinen en popüler belgelerinden biri olan ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi hakkında bilgi almak istiyorsanız, aradığınız cevapların tamamı sizin için hazırladığımız ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi belgesi ile ilgili en çok sorulan soruları ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi blogumuzda topladık.

ISO 15838'in güncellenmiş halini, son revizyon olarak kullanmak önemlidir.
Günümüz iş dünyası sürekli rekabet içerisinde bulunmaktadır. Bu yüzden işletme/şahıs/firma ve kuruluşlar rekabetin içerisinde hizmet ettikleri sektörlerde yüksek performans odaklı ve ticaretlerinde avantajlar sağlamak zorundadır. Bu yüzden Yeni ve güncel standartlarla oluşturulurmuş ISO 15838 tüm ihtiyaçlara karışık vermektedir.

Kuruluşunuzun mevcut kalite yönetim sistemi ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi ait sistemsel olarak gözden geçirilmeli ve sistemin kuruluşunuza ait öncelikleri iyi tanımlanmalı ve buna göre uyumlu bir sistem kurulmalıdır.

Kuruluşunuzun büyümesi, müşteri memnuniyetinin sağlanması işletmenin karlılığın artması gibi bir çok konuda sizin için başlıklar hazırladık.

İster Üretim veya hizmet sektöründe bulunun, işletme kapasitesi her ölçekten kuruluşun yapısına uygun bir sistemi korumak ve sürdürülebilir büyüme sağlamak için ISO 15838 hakkında tüm sorularınızı “sıkça sorulan sorular” olarak topladık.

ISO 15838 ne demek?
ISO 15838 standartları ne anlama geliyor?
ISO 15838 ile ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi aynı anlamda mıdır?
ISO 15838 belgesi ürüne mi verilir?
ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi belgesi alabilmek için kaç çalışana sahip olmak gerekir?
ISO 15838 Belgesi danışmanlık firmaları tarafından verilebilir mi?
ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi Belgesi almanın çalışanlar üzerindeki etkisi nasıldır?
ISO 15838 belge alımında ana şartlar nelerdir? vb.. En çok sorulan ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi sorularını cevaplıyoruz. ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi blogumuza buradan ulaşabilirsiniz.

ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi Hakkında bir çok soru bulunabilmektedir.

ISO standartları arasında ve ISO’nun en popüler belgelerinden biri olan ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi hakkında bilgi almak istiyorsanız, aradığınız cevapların tamamı sizin için hazırladığımız ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi belgesi ile ilgili en çok sorulan soruları ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi blogumuzda topladık.
ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi ile ilgili soruları cevapladığımız blogumuza buradan ulaşabilirsiniz.

ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi BELGELENDİRME AŞAMA 1 BAŞVURU SÜRECİ

ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi sertifika ve belgelendirme nasıl alınır?
ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi hizmeti başvuru adımları aşama 1 olarak, Sektörünüz ile ilgili iş gereksinimlerinizi belirlemek için bize ulaşırsınız, Uzman ekibimiz bir anket ile sizlere yardımcı olur, ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi başvurusu için verdiğiniz bilgiler incelenir ve onayınız için bir sözleşme teklifi hazırlanır.
Böylelikle ilk aşama olan; ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi hizmeti için başvuru süreci başlamış olur.

ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi BELGELENDİRME AŞAMA 2 ÖN DEĞERLENDİRME

ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi sertifika ve belgelendirme almak için ön değerlendirme aşaması başlar.
ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi aşama 2 ön değerlendirme aşamasında, Ekibimize sunulan bilgilerin doğruluğu doğrultusunda, Belgelendirilmek isteyen şahıs/işletme/şirket/firma, Modeno Belgelendirme kuruluşuna ait, uzmanlarımız tarafından doldurulmuş olunan müracaat formunu ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi dokümanları ile eşleştirir, eksik ek evrakları hazırlar ve Belgelendirme ön değerlendirme aşaması tamamlanır.

ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi BELGELENDİRME AŞAMA 3 KONTROL

ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi aşama 3 kontrol aşamasında, ekibimize sunulan bilgilerin doğruluğu doğrultusunda yönetim sistemleri ve süreçlerinin uygulandığını ve uygulama kapsamının ticari faaliyeti yansıttığını doğrulanır.
Eksik evrak planlaması ile denetim sürecinden önce tüm süreç eksiksiz yürütülür. Kontrol aşamasında unutulmamalıdır ki; İstenilen Standart(lar)ın ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi gerekliliklerini karşılamada herhangi bir boşluk ya da hataya yer verilmez.
Böylelikle Aşama 3'de başarılı bir sonuca ulaşmak demek; yeterli uygunluk ve uygunluk kanıtı demektedir.
100% ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi sertifikasyon belgelendirme süreci başarılı olarak denetimlerden geçecek şekilde planlama yapılır.

ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi BELGELENDİRME AŞAMA 4 DENETİM

ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi sertifika ve belgelendirme almak için denetim aşaması başlar.
ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi denetimleri, Mutabakat üzere yapılan denetim planı, denetim süresi ve uygunluk denetim tarihi belirlenir. Bu bilgiler doğturltusunda şahıs/işletme/şirket/firma onayı alınarak, karşılıklı teyid sonrası denetim gerçekleştirilir.
Denetim plan teyidi sonrası denetim tarihinden önce ekibimiz; uygun yada uygunsuz olarak gerekli planlamayı son defa kontrol eder ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi denetiminin sorunsuz geçmesi hiçin hazırlıkları bitirir.
Denetim Plan tarihte başdenetçiler tarafından denetim yapılır.
ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi için gerekli sistem alt yapısı denetim tarihine kadar modeno belgelendirmenin uzman ekipleri tarafından eksiksiz hazırlandığı için; Modeno Belglendirme tarafından kurulan sistemler %100 Uygun sonuçlandırılır.

AŞAMA 5 BELGELENDİRME

ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi sertifika ve belgelendirme son aşaması olarak "belge basım" kısmıdır.
Başarılı bir uygunluk denetimi sonrası hazırlanan denetim raporu başdenetçilerin verdiği uygunluk kararı ile ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi SERTİFİKA BELGE olarak sisteme kayıt edilir. Denetimlerden uygun sonuçlandırılan şirket, Uygunluk kararı ile ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi sertifikasyon belgelsi almaya hak kazanır.
Basılan sertifika firmanıza teslim edilerek bu ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi belgelendirme süreci sonlanmış olur.

  

DİĞER ISO SİSTEM BELGELENDİRME HİZMETLERİMİZ

Hizmetlerimizi inceleyin!

ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi için Teklif Alın online teklif

ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi akreditasyon veya belgelendirme hizmeti ile ilgili teklif ve bilgi almak için bizlere ulaşın. Uzman ekibimizden firmanızın ihtiyaç duyduğu ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi hizmeti hakkında sizelere detaylı bilgi verecektir.

online teklif al