ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri

ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri

Modeno Patent Eskişehir merkezli olarak çalışan, Alanında uzman bir ekip ile yola çıkarak, Türkiye’deki firmalara en iyi ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri sertifikasyon ve belgelendirme desteği vermektedir.

Ulusal ve Uluslararası belgelendirme ve akredite kuruluşları ile partner olarak çalışmamız sayesinde ihtiyacınız olan ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri sertifikasyon ve belgelendirmeyi sürecini çok kısa sürede ve düşük maliyetli olarak sağlamaktayız.

İşiniz için uygun sertifika ya da belge ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri midir? ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri Hizmet ücretleri nedir? ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri Belgelendirme nasıl alınır? vb. öğrenemek istediğiniz tüm sorularınıza açık bir bilgilendirme yapıyoruz.
Aşağıda hazırladığımız ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri hakkında bulunan bilgileri inceleyebilir, dilerseniz de ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri için online teklif alabilirsiniz.

ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri ihtiyaçlarınız için doğru bir ekip sizi bekliyor!
ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri
ISO 17100 Nedir?
  • ISO 17100:2015, Uluslararası Standardizasyon Örgütü’nün çeviri için uluslararası kabul görmüş standardıdır.

    2015 yılında, çeviri hizmetlerinin tutarlı kalitesini sağlayan kalite standardı EN 15038‘in yerini almak üzere oluşturulmuştur.

    EN 15038‘den farklı olarak ISO 17100, çeviri profesyonelleri için minimum standartları ve nitelikleri belirler ve kaliteye ulaşmak için izlenecek özel çeviri adımlarını tanımlar.

    ISO 17100 sertifikası, çeviri hizmetleri için standartlaştırılmış uygulamaların ve kalite süreçlerinin uygulanmasında önemli bir rol oynayan bir dizi standarttır. Bu sertifika, resmi bir üçüncü tarafça kontrol edilip onaylandıklarını bildiğiniz için kaliteli çeviri hizmeti sağlayıcılarını belirlemenize yardımcı olabilir.

    ISO 17100:2015 standardı şunları açıklar:

    “Geçerli özellikleri karşılayan kaliteli bir çeviri hizmetinin sunulması için gerekli olan temel süreçler, kaynaklar ve diğer hususlar için gereklilikler.”

    Üçüncü taraf bir kuruluş, ISO 17100‘de belirtilen yönergeleri alacak ve bir çeviri sağlayıcısının uygulamalarını bu standartlara göre değerlendirecektir. Üçüncü şahıs, şirketin bu standartlara uygun olduğunu veya bu standartları aştığını tespit ederse, ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri sertifikasına sahip olacaktır. Sertifikasyon, şirketin ISO 17100‘de belirtilen uygulama ve standartların işleri boyunca karşılanmasını sağlamak için gerekli çalışmaları yaptığının kanıtıdır.

     

     ISO 17100:2015 Belgesi ihtiyaçlarınız için dilerseniz online teklif alabilirsiniz.

ISO 17100 Kapsamı Nedir?
  • ISO 17100:2015 gereklilikleri üç bölüme ayrılmıştır:

    Nitelikler ve Deneyim: Çevirmenlerin sahip olması gerekenler:

    “uygun bir devlet kurumu tarafından verilen tercümede yeterlilik belgesi”

    Başka bir alanda yüksek lisans derecesi ve 2 yıllık tam zamanlı profesyonel çeviri deneyimine eşdeğer veya tercümede beş yıllık tam zamanlı profesyonel deneyim.

    Çevirmenler, becerilerini sürdürmek için her yıl üstlendikleri kursları, okumaları ve araştırmaları kaydetmelidir. ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri standardı minimum bir gereklilik belirlemese de, birçok profesyonel tercüman kuruluşu bunu yapar

    Çeviri: kaynak ve hedef dil sorunlarını ele almak da dahil olmak üzere metinleri çevirme yeteneği

    Kaynak ve hedef dilde dilsel ve metinsel beceriler

    Araştırma, bilgi edinme ve işleme becerileri

    Kaynak ve hedef kültürler hakkında bilgi

    Kaynak metin alanı bilgisini kapsamaktadır.

     

ISO 17100 Nasıl Alınır?
  • Şirketinizi ve gereksinimlerinizi anlayabilmemiz için bizimle iletişime geçerek Teklif Formu doldurmanız gerekli, dilerseniz bunu online teklif formunu doldurarak da yapabilirsiniz.

    Verdiğiniz bilgileri; değerlendirme kapsamınızı doğru bir şekilde tanımlayarak size sertifikasyon için bir teklif sunmak için kullanacağız.

    Teklifimizi kabul ettiğinizde, MODENO temsilcimiz sizinle iletişime geçecek.

    Temsilcimiz, İlk Belgelendirme AŞAMASI için size ziyaret planlaması oluşturur. Dilerseniz online, dilerseniz yüz yüze sistem kurulumu tercihinizi yaparsınız.

    ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri kurulumu için yapmış olduğunuz tercihinize göre temsilcimiz ile birlikte bir sertifikasyon kuruluşu seçmenize yardımcı olacağız ve süreç boyunca size rehberlik edeceğiz.

    Kurulacak Yönetim sisteminizin modeli önemlidir.

    Online kurulum tercih ederseniz, kurulum sürecinde sisteminiz denetçilerimiz tarafından sürekli denetleneceği için kısa sürede denetim döngüsüne dahil edilirsiniz.

    Fiziki kurulum tercih ederseniz, sertifikasyon süreci için sisteminizin en az üç aydır tam olarak çalıştığını ve bir yönetim incelemesine ve tam bir iç denetim döngüsüne tabi olduğunu kanıtlayabilmeniz gerektiğini lütfen unutmayın.

    Başarılı bir denetimin ardından, bir sertifikasyon kararı verilir ve eğer olumluysa, MODENO tarafından gerekli standarda ilişkin sertifika denetmenliği tamamlanır. Seçilen Akredite kuruluşu tarafından Sertifikanın hem basılı hem de elektronik kopyasına sahip olursunuz.

    Unutulmamalı ki; İster Online, ister Fiziki kurulumlar için MODENO, sizlere ISO 17100:2015 belgeleri hakkında gerekli bilgi ve adımları kolayca uygulayabileceğiniz bir danışmanlık hizmetini %100 Müşteri Memnuniyeti ve Para İADE GARANTİSİ ile sunar.

ISO 17100 Hangi Sektörler İçin?
  • ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri hangi sektörler için gereklidir?

    ISO 17100:2015 Belgesi, Başlıca Çeviri ve Hukuk sektörleri olmakla birlikte Uluslararası ve Yabancı dil gerekliliği olan tüm sektörlerde gerekli olmakla birlikte Ürün ve hizmetlerinizi farklı coğrafyalara sunmak, uluslararası ticaret, anlaşma ve iletişim için kuruluşların doğru, sorunsuz ve kolay çözümü için çok önemli bir sertifikadır.

    Kuruluşunuza hizmet veren tercümanların bu belgeye sahip olması yapacağınız tüm çeviri işlemlerinde olabilecek sorunları ortadan kaldıracaktır.

    Bir şirket için yeni bir müşteri edinmek ne kadar önemli olsa da mevcut müşteriyi elde tutmak dört kat daha pahalıya mal olur. Düzenli olarak müşteri kaybeden kuruluşlar, yalnızca itibarlarına değil, karlarına da zarar verir.

    Günümüzün rekabet ortamında ürün ve hizmet memnuniyeti, kabul edilen performans düzeylerini yeniden tanımlamaktadır.

    ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri ile, müşterilerinizin ihtiyaç ve beklentilerini yönetmek ve markanızı veya imajınızı korumak için çok önemli ve kolaydır. ISO 17100, ister özel, ister kamu veya gönüllük esasına göre çalışan sektörde olun, müşteri beklentilerini aşmak isteyen tüm kuruluşlar tarafından kullanılabilir.

     

    ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri, organizasyonun büyüklüğüne ve faaliyet koluna bakılmaksızın tüm faaliyet dallarına uygulanmaktadır, şu anda küçük ve orta ölçekli şirketler, iç süreçlerinin yönetimi ve arayışları için ISO 17100 sertifikasını giderek daha fazla benimsemektedir.

     

    ISO 17100, özel sektördeki her büyüklükteki şirkete, aynı zamanda üniversitelere, hayır kurumlarına ve kamu sektörü kuruluşlarına da uygulanabilir uluslararası bir standart çerçevesine sahiptir.

ISO 17100 Faydaları Nelerdir?
  • ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri faydaları nedir?

    ISO 17100:2015 belgesi ile ne elde edersiniz?

    ISO 17100 Standardına sahip tercümanlar, Her sektörden ve iş kolundan müşteri ve kurumlar arası iletişiminizi sorunsuz yürütmenizi sağlar.

    Uluslararası hukuki ve ticari süreç, yazışma ve anlaşmalarınızı doğru şekilde yürütmenizi sağlar.

    Müşteri memnuniyetini ve Potansiyel müşterilere erişmenizi sağlar.

    Müşteri ihtiyaç ve beklentilerini yönetebilirsiniz.

    Marka veya Şirket itibarını korur ve geliştirirsiniz.

    Ürün ve Hizmetler ile ilgili, Müşteri taraflı dahili iletişimi ve ilişkileri geliştirir.

    Sürekli iyileştirme olduğu için, karşılaştığınız fırsatları belirlemeye yardımcı olur.

    Çalışan personelin geri bildirim konusunda müşteri odaklı bir yaklaşım benimsemesine yardımcı olur.

    Müşterilere şeffaf bir geri bildirim sistemi sağlarsınız.

    Operasyonel verimliliği artırır, gerçeklere dayalı karar vermenizi sağlarsınız.

    Geri bildirime ait kök nedenler ve eğilimlerin belirlenmesine yardımcı olur.

ISO 17100 Ne Kadar Sürede Alınır?
  • ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri kurulumu sonrası ISO 17100:2015 Belgesine sahip olmak için gerekli süre, seçeceğiniz yönetim modeline göre değişmektedir.

    Online sistem kurulumu ve Fiziki sistem kurulumu gibi seçeceğiniz modellere göre ISO 17100:2015 Belgesine 3 iş günü ya da 3 ay gibi değişik sürelere göre de sahip olabilirsiniz.

    Belgelendirme süreçlerin tamamlanması 3 iş günü ile 5 iş günü içerisinde alınabilmektedir.

    Belgelendirme sürecinde süre, alınacak ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri belgesine sahip olma metodunuza göre değiştiği için seçtiğiniz yöntem ve firmanızın şartlarına göre danışmanlarımızdan destek almanız daha doğru bir yöntem olacaktır.

    ISO 17100:2015 sertifikası tüm başvuruların yapılması ve evrakların hazır olması durumunda ortalama 3 iş günü içerisinde alınabileceği gibi akredite kuruluş şartlarına göre 15 gün ile 20 gün arasında da verilebilmektedir.

    İster online, ister fiziki kurulum! Hangi yöntemi seçerseniz seçin, MODENO olarak; sizi sertifikasyon/akreditasyon sürecinden başarı ile geçireceğimizi, sertifika sürecinde firmamız tarafından %100 memnuniyet ile karşılanmaz ya da hata oluşması durumunda ödenen tüm ücretlerin %100’ünü iade edeceğimizi garanti ediyoruz.

ISO 17100 Denetimi Nedir?
  • Denetimler; İç denetimler, tedarikçi veya müşterinin gerçekleştirdiği denetimler ve bağımsız ya da akredite kuruluşlar tarafından gerçekleştirilen temeli belgelendirmeye dayalı uygunluk denetimleri olarak tanımlanabilir.

    ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleridenetimlerinde küçük ve büyük olarak adlandırılan minör ve majör uygunsuzluk bulunabilir.

    İç denetim gerçekleştirilirken majör-minör ayrımı önem teşkil etmez. MODENO başdenetçi ve denetçi danışmanlarımız ISO standardına ait herhangi bir maddesinde majör/minör uygunsuzluk tespit etmesi durumunda duruma müdahil olur ve uygunsuzların takip denetim gerekliliğini yerine getirirler. Uygunsuzlukların kapatılması için planlı şekilde ziyaret sağlarlar.

    MODENO olarak; ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri Dokümanlarının Gözden Geçirme Denetimi sağlar, Dokümantasyonel eksikliğin tamamlanması sağlar. Tetkik planlaması oluşturarak Raporlar hazırlar ve denetimin sorunsuz geçilmesini sağlarız.

ISO 17100 Online Kurulum Nedir?
  • Faaliyet alanı ne olursa olsun, büyük veya küçük herhangi bir kuruluş tarafından ISO 17100:2015 Belgesi ihtiyaçlarınız için “ONLINE KURULUM” metodunu tercih edebilirsiniz.

    Online ISO 17100:2015 Yöntemi; Kolay, düşük maliyetli, çevrimiçi bir süreçte sağlamak için geliştirilmiş bir modüldür.  Dünyanın farklı yerlerindeki müşterilerimiz için geliştirilen Online modül sayesinde, bilgi sağlanır, çevrimiçi ISO sertifikalarını yönetilir ve belge teslim edilir.

    Online kurulum ile seçilen hizmet, akredite kuruluşu tarafından belirlenen şartlar doğrultusunda Modeno BAŞDENETÇİLERİ tarafından sürekli kontrolü sağlanır. Sertifikanızın alınabilecek altyapı yaklaşımını, yüksek standartlar ve hizmet kalitesi çizgisinde denetleme ve sistem kurulumunu tamamlarlar.

    Modeno Denetçileri; müşterilerin artan beklentilerini ve yasal gereklilikleri karşılamak için yönetim sistemlerinin etkin bir şekilde sürdürülmesini ve sürekli olarak iyileştirilmesini sağlamak için müşterilerle birlikte çalışmaktadır.

    İç denetimi, Uluslararası Kalite Yönetimi Standartlarına göre değerlendirme sürecidir. Online Sertifikasyon sürecinde Çeviri Tercüme Hizmetlerine ilişkin kapsamlı ve ayrıntılı bir kılavuza erişebilecek ve iç denetiminizi hızlı ve başarılı bir şekilde tamamlamanıza yardımcı olacağız.

    ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri Online” kurulum tamamen “YENİLİKÇİ YAKLAŞIM” ile ortaya çıkmıştır.

    Online ISO 17100:2015, 3 basit adımda profesyonel ve uygun maliyetli danışmanlık hizmetleri ve çevrimiçi ISO 17100:2015 sertifikası sağlar!

    Modeno, tüm iş sektörlerinde ve pazarlarda büyük veya küçük şirketler için başarılı çevrimiçi ISO 17100:2015 sertifikasyonu almanızı garanti eder.

ISO 17100 Geçerlilik Süresi Nedir?
  • ISO belgesi için başvurduğunuzda bir belgelendirme kuruluşundan geçmeniz gereklidir ve farklı belgelendirme kuruluşları farklı hizmet politikası güdüyor olabilir. Genel olarak sertifikaların çoğu 3 yıl geçerlidir, ancak bazılarının yıllık olarak yenilenmesi gerekir.

    ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri sertifikanızın geçerlilik süresi ne olursa olsun, kuruluşunuzun sürekli gözetim denetimlerine tabi olacağını unutmayın. Bu denetimler normalde yıllık olarak gerçekleştirilir ve kalite yönetim süreçlerinizin hala etkin olmasını sağlamaya hizmet eder.

    ISO 17100:2015 yenilemesi, gözetim denetimlerinden başarılı şekilde geçilmesi ile olur. Yıllık yenilenen denetimler başarısızlık ile sonuçlanırsa eğer, 3 yıllık geçerlilik süresi olan ISO 17100:2015 Belge sertifikası artık geçerli bir belge değildir. Tekrar denetimler başarılı olarak yapılmazsa ilgili belge iptal olur veya askıya alınır.

    Hiçbir belgelendirme kuruluşu ya da danışmanlık firması, firmanız için size belirli bir yıl aralığı için ISO 17100:2015 belgesi düzenleyemez.

    ISO 17100:2015 sertifika belgesi geçerlilik süresi, belgelendirme denetimi sonucu başarıyla tamamlanmasından sonra sertifikanın basım tarihine göre başlamaktadır.

ISO 17100 Eğitimi Nasıl Alınır?
  • ISO 17100:2015 ÇEVİRİ TERCÜME HİZMETLERİ EĞİTİMİ

    ISO 17100:2015 eğitim seti eğitmenlerimiz tarafından firma ya da şahsınıza özel olarak hazırlanan “online dersler” ile birlikte verilmektedir.

    ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri Eğitim Setinde her konu ile ilgili Tecrübeli Denetçi ve Başdenetçi Eğitmenlerimize sorular sorabilir, internet erişimi olan tüm platformlardan sertifika sahibi olabilirsiniz. Online olarak yürütülen Video eğitimlerini ve sınavları tamamlayarak sertifika sahibi olabilirsiniz.

    Eğitimde bulunan dersler ve içerikleri dilediğiniz zaman tekrar tekrar izleyebilir, eğitmenlerimize online olarak dilediğiniz kadar soruyu ücretsiz sorabilirsiniz.

    ISO Denetçilerimiz ve Kalite Yöneticisi Eğitmenlerimiz yıllardır bu sektördeler ve 2002’den beri binlerce küçük işletmeye ve büyük kuruluşlara sertifika almaları için ihtiyaç duydukları eğitimi sağlıyorlar.

    ISO 17100:2015 Belgelendirme sürecini sıfırdan takip etmek için ihtiyacınız olan her şeyi oluşturmaya çalışmak yerine, bizimkini kullanın. Dokümantasyon bilgilerinizi tek bir girdi veya çıktıyı kaçırmadan kontrol etmenize yardımcı olacak prosedürler, şablonlar, kontrol listeleri, süreç haritaları, formlar ve boşluk analizi araçlarımız hazır bulunmaktadır.

     

    Tekerleği yeniden icat etmek gereksiz! Belgelendirme süreci için tüm saatlerinizi boşa harcamadan önce, görev için dış kaynak kullanımı için sayısız zaman ve para harcamadan önce eğitim şablonlarımızı deneyin.

    ISO 17100:2015 TEMEL EĞİTİMİ Toplam 12 Ünite, ISO 17100:2015 İÇ TETKİK EĞİTİMİ 2 Ünite, ISO 17100:2015 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ 5 Ünite, ISO 17100:2015 RİSK ANALİZİ 2 Ünite, ISO 17100:2015 DÖKÜMANTASYON Eğitimi 2 ünite ve ISO 17100:2015 FİNAL SINAVI ile eğitim müfredatını tamamlamış olursunuz.

ISO 17100 Yasal Gerekçeliği Nedir?
  • ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri Sertifikası yasal bir gereklilik midir?

    ISO 17100, gönüllülük esasına göre, firma talebi ile verilen bir sertifikadır.

    ISO 17100:2015 belgesinin firma tarafından edinilmesi, yasal manada zorunlu bir durum değildir. Fakat ISO 17100:2015 belgesi, zorunlu olmamasına rağmen, Uluslararası ticaret yapan ya da müşteri kitlesi yüksek üretici firmalar tarafından; sıklıkla tedarikçilerine, yan sanayi ve taşeron firmalarına zorunlu kıldığı bir belge olduğu için bu nedenle özel sektörde faaliyet gösteren büyük üreticiler; “ISO 17100:2015 Belgesi” istemektedirler. Ayrıca olarak özel sektör haricinde bazı durumlar da İhale mevzuatında, Kamu ihalelerine İhaleye katılabilme yeterliği gösteren belgelerden biri olarak ISO 17100 belgesi talep edilmektedir.

    ISO 17100:2015 MMKYS sektör farkı olmaksızın tüm kuruluşların müşteri memnuniyeti ve yönetim kalitesini artırmak, kurumsallaşmasını kolaylaştırmak, müşteri şikayetlerini kontrol altında tutmak ile azaltmak ve müşteri memnuniyetini artırmak ve süreçlerin analizi ve hedeflerinin belirlenmesinin takip edilmesini kolaylaştıran bir yönetim sistemi modeli olduğundan ötürü, sürekli talep edilmektedir.

     

ISO 17100 Maaliyeti / Fiyatı Nedir?
  • ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri maliyeti ve fiyatı nedir?

    Birçok işletme sahibi, ISO 17100:2015 sertifikası almak istiyor fakat sertifika maliyetlerini karşılayamayacaklarını düşünüyor. Ne yazık ki bu durum, ISO 17100 akreditasyonuna ulaşmanın birçok finansal avantajını kaçırdıkları anlamına geliyor.
    MODENO, ISO 17100 sertifikasında tasarruf etmenize yardımcı olabilir. İşletmelerin sertifika almaları için uygun maliyetli bir yol sağlamayı amaçlıyoruz. Bunu nasıl yapıyoruz? Genel süreci düzene sokarak, uzun danışmalara veya saha ziyaretlerine gerek kalmadan çevrimiçi online olarak başvuruda bulunmanıza ve sertifikanızı almanıza olanak tanıyarak elde ediyoruz.

    Online Başvuru ne anlama gelir? Online başvuru ile işletme kaynaklarınızı en üst düzeye çıkarmak için gereken uygulamaları benimsedikçe devam edecek olan, sürecin en başından itibaren paradan tasarruf etmeye başlayacağınız anlamına gelir. ISO 17100:2015 Belgesi fiyatlandırmalarında 500 tl ile 1000 TL başlayarak, firma yapısı, sektörü, faaliyet alanları, kuruluş yılı, konumu, yeri, nace/ea kodu, çalışan işçi sayısı, yönetim, beyaz yaka, mavi yaka görevlileri vb. gibi yapılarına göre değişmektedir.

    Talep edilen belge; Başvuru şekli Online mı? Fiziki sistem kurulumu mu? gibi sorulara göre değişiklik göstermektedir.

ISO 17100 Neden Bizi Seçmelisiniz?
  • ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri

    ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri Neden Bizi Seçmelisiniz?

    ISO sertifikası için %100 müşteri başarı oranına sahibiz.

    Müşterilerimize verimli, ve uygun maliyetli bir şekilde ISO sertifikası almalarına yardımcı olan profesyonel ISO danışmanlık hizmetleri sunuyoruz.

    Düşük maliyetli çevrimiçi KYS sertifikasını sunabilen tek kuruluşuz.

     

    Sizi Sertifikasyon/Akreditasyon Sürecinden Geçireceğimizi , şirketimiz tarafından oluşabilecek tüm hatalar da dahil olmak üzere, müşteri memnuniyeti sağlayamadığımız anda ödenen Tüm Paraların %100’ünü iade edeceğimizi garanti ediyoruz .

    Rekabetçi ve şeffaf olmanın yanı sıragereksinimlerinize uygun bir sertifika teklifi sunabilmek için sertifikasyon ihtiyaçlarınızı tam olarak belirlemeye özen gösteriyoruz.

    MODENO ile çalışmayı seçmek, ihtiyaçlarınızı ve müşterinizin gereksinimlerini karşılamak için güçlü bir uluslararası varlığa sahip grupların güvencesiyle küresel olarak akredite bir belgelendirme kuruluşları ile ortak olmak demektir.

ISO 17100 Sıkça Sorulan Sorular?
  • ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri Hakkında bir çok soru bulunabilmektedir.

    ISO 17100 standartları arasında ve ISO 17100 olarak bilinen en popüler belgelerinden biri olan ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri hakkında bilgi almak istiyorsanız, aradığınız cevapların tamamı sizin için hazırladığımız ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri belgesi ile ilgili en çok sorulan soruları ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri blogumuzda topladık.

    ISO 17100 'in güncellenmiş halini, son revizyon olarak kullanmak önemlidir.
    Günümüz iş dünyası sürekli rekabet içerisinde bulunmaktadır. Bu yüzden işletme/şahıs/firma ve kuruluşlar rekabetin içerisinde hizmet ettikleri sektörlerde yüksek performans odaklı ve ticaretlerinde avantajlar sağlamak zorundadır. Bu yüzden Yeni ve güncel standartlarla oluşturulurmuş ISO 17100 tüm ihtiyaçlara karışık vermektedir.

    Kuruluşunuzun mevcut kalite yönetim sistemini gözden geçirme ve sistemin kuruluşunuzun öncelikleri iyi tanımlanmalı ve buna göre uyumlu bir sistem kurulmalıdır.

    Kuruluşunuzun büyümesi, müşteri memnuniyetinin sağlanması işletmenin karlılığın artması gibi bir çok konuda sizin için başlıklar hazırladık.

    İster Üretim veya hizmet sektöründe bulunun, işletme kapasitesi her ölçekten kuruluşun yapısına uygun bir sistemi korumak ve sürdürülebilir büyüme sağlamak için ISO 17100 hakkında tüm sorularınızı “sıkça sorulan sorular” olarak topladık.

    ISO 17100 ne demek?
    ISO 17100 standartları ne anlama geliyor?
    ISO 17100 ile ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri aynı anlamda mıdır?
    ISO 17100 belgesi ürüne mi verilir?
    ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri belgesi alabilmek için kaç çalışana sahip olmak gerekir?
    ISO 17100 Belgesi danışmanlık firmaları tarafından verilebilir mi?
    ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri Belgesi almanın çalışanlar üzerindeki etkisi nasıldır?
    ISO 17100 belge alımında ana şartlar nelerdir? vb.. En çok sorulan ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri sorularını cevaplıyoruz. ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri blogumuza buradan ulaşabilirsiniz.

    ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri Hakkında bir çok soru bulunabilmektedir.

    ISO standartları arasında ve ISO’nun en popüler belgelerinden biri olan ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri hakkında bilgi almak istiyorsanız, aradığınız cevapların tamamı sizin için hazırladığımız ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri belgesi ile ilgili en çok sorulan soruları ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri blogumuzda topladık.
    ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri blogumuza buradan ulaşabilirsiniz.

ISO 17100 İçerik Destek Talepleri?
ISO 17100 için Destek Talepleri

ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri sertifikasyonu ve belgelendirme ile ilgili Eskişehir Belgelendirme ve Danışmanlık Hizmetleri konusunda hizmet veriyor olsak da Afyonkarahisar, Bilecik, Bursa, Burdur, Konya, Kütahya, Bolu, Ankara gibi komşu çevre merkez illerde de ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri sertifikasyonu ve belgelendirme hizmeti sağlıyoruz.

Eskişehir Belgelendirme ve Danışmanlık Hizmetleri konusunda merkez ofisimizin hizmet alanı Türkiye’nin her yerine kesintisiz ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri hizmetini sunar. Verilen ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri sertifikasyonu ve belgelendirme hizmetinin başlangıç ve bitiş süreçlerinde, tüm süreç boyunca size bilgi, beceri birikimiz ile ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri konusunda rehberlik ederiz.

Kuruluşumuz; Modeno Belgelendirme, hizmet verilen ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri işlemlerinde işletmeleri büyük ya da küçük olarak değerlendirmez. Tüm Kuruluşlara yaklaşımımız; eşit koşullarda, bilimsel etik değerlendirmeler eşliğinde, şeffaf hizmet prensibi ile faaliyet göstermektedir.

ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri hizmetinde Profesyonel ve alanında uzman ekip ve danışmanlarla iş birliği içerisinde çalışarak, Uluslararası danışmanlık ve belgelendirme kurumları ile partner olarak tüm gelişmeleri takip ediyor, yenilik ve değişkenleri yerinde ve hızlı şekilde çözüme ulaştırarak sonuçlandırıyoruz.

ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri hizmeti ile ilgili hazırladığımız tüm bilgiler sizler için yeterince açıklayıcı değil ise veya size nasıl ulaşabilirim diyorsanız eğer, ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri ile ilgili tüm sorularınız ve ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri ile ilgili ihtiyaçlarınız için dilerseniz;
Türkiye'nin her yerinden +90 850 307 71 03 telefon numarasından ya da online iletişim formu ile bizlere ulaşabilirsiniz.

ISO 17100 Online Nedir?

Faaliyet alanı ne olursa olsun, büyük veya küçük herhangi bir kuruluş tarafından ISO 17100:2015 Belgesi ihtiyaçlarınız için “ONLINE KURULUM” metodunu tercih edebilirsiniz.

Online ISO 17100:2015 Yöntemi; Kolay, düşük maliyetli, çevrimiçi bir süreçte sağlamak için geliştirilmiş bir modüldür.  Dünyanın farklı yerlerindeki müşterilerimiz için geliştirilen Online modül sayesinde, bilgi sağlanır, çevrimiçi ISO sertifikalarını yönetilir ve belge teslim edilir.

Online kurulum ile seçilen hizmet, akredite kuruluşu tarafından belirlenen şartlar doğrultusunda Modeno BAŞDENETÇİLERİ tarafından sürekli kontrolü sağlanır. Sertifikanızın alınabilecek altyapı yaklaşımını, yüksek standartlar ve hizmet kalitesi çizgisinde denetleme ve sistem kurulumunu tamamlarlar.

Modeno Denetçileri; müşterilerin artan beklentilerini ve yasal gereklilikleri karşılamak için yönetim sistemlerinin etkin bir şekilde sürdürülmesini ve sürekli olarak iyileştirilmesini sağlamak için müşterilerle birlikte çalışmaktadır.

İç denetimi, Uluslararası Kalite Yönetimi Standartlarına göre değerlendirme sürecidir. Online Sertifikasyon sürecinde Çeviri Tercüme Hizmetlerine ilişkin kapsamlı ve ayrıntılı bir kılavuza erişebilecek ve iç denetiminizi hızlı ve başarılı bir şekilde tamamlamanıza yardımcı olacağız.

ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri Online” kurulum tamamen “YENİLİKÇİ YAKLAŞIM” ile ortaya çıkmıştır.

Online ISO 17100:2015, 3 basit adımda profesyonel ve uygun maliyetli danışmanlık hizmetleri ve çevrimiçi ISO 17100:2015 sertifikası sağlar!

Modeno, tüm iş sektörlerinde ve pazarlarda büyük veya küçük şirketler için başarılı çevrimiçi ISO 17100:2015 sertifikasyonu almanızı garanti eder.

ISO 17100 Geçerlilik Süresi?

ISO belgesi için başvurduğunuzda bir belgelendirme kuruluşundan geçmeniz gereklidir ve farklı belgelendirme kuruluşları farklı hizmet politikası güdüyor olabilir. Genel olarak sertifikaların çoğu 3 yıl geçerlidir, ancak bazılarının yıllık olarak yenilenmesi gerekir.

ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri sertifikanızın geçerlilik süresi ne olursa olsun, kuruluşunuzun sürekli gözetim denetimlerine tabi olacağını unutmayın. Bu denetimler normalde yıllık olarak gerçekleştirilir ve kalite yönetim süreçlerinizin hala etkin olmasını sağlamaya hizmet eder.

ISO 17100:2015 yenilemesi, gözetim denetimlerinden başarılı şekilde geçilmesi ile olur. Yıllık yenilenen denetimler başarısızlık ile sonuçlanırsa eğer, 3 yıllık geçerlilik süresi olan ISO 17100:2015 Belge sertifikası artık geçerli bir belge değildir. Tekrar denetimler başarılı olarak yapılmazsa ilgili belge iptal olur veya askıya alınır.

Hiçbir belgelendirme kuruluşu ya da danışmanlık firması, firmanız için size belirli bir yıl aralığı için ISO 17100:2015 belgesi düzenleyemez.

ISO 17100:2015 sertifika belgesi geçerlilik süresi, belgelendirme denetimi sonucu başarıyla tamamlanmasından sonra sertifikanın basım tarihine göre başlamaktadır.

ISO 17100 Eğitimi Nedir?

ISO 17100:2015 ÇEVİRİ TERCÜME HİZMETLERİ EĞİTİMİ

ISO 17100:2015 eğitim seti eğitmenlerimiz tarafından firma ya da şahsınıza özel olarak hazırlanan “online dersler” ile birlikte verilmektedir.

ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri Eğitim Setinde her konu ile ilgili Tecrübeli Denetçi ve Başdenetçi Eğitmenlerimize sorular sorabilir, internet erişimi olan tüm platformlardan sertifika sahibi olabilirsiniz. Online olarak yürütülen Video eğitimlerini ve sınavları tamamlayarak sertifika sahibi olabilirsiniz.

Eğitimde bulunan dersler ve içerikleri dilediğiniz zaman tekrar tekrar izleyebilir, eğitmenlerimize online olarak dilediğiniz kadar soruyu ücretsiz sorabilirsiniz.

ISO Denetçilerimiz ve Kalite Yöneticisi Eğitmenlerimiz yıllardır bu sektördeler ve 2002’den beri binlerce küçük işletmeye ve büyük kuruluşlara sertifika almaları için ihtiyaç duydukları eğitimi sağlıyorlar.

ISO 17100:2015 Belgelendirme sürecini sıfırdan takip etmek için ihtiyacınız olan her şeyi oluşturmaya çalışmak yerine, bizimkini kullanın. Dokümantasyon bilgilerinizi tek bir girdi veya çıktıyı kaçırmadan kontrol etmenize yardımcı olacak prosedürler, şablonlar, kontrol listeleri, süreç haritaları, formlar ve boşluk analizi araçlarımız hazır bulunmaktadır.

 

Tekerleği yeniden icat etmek gereksiz! Belgelendirme süreci için tüm saatlerinizi boşa harcamadan önce, görev için dış kaynak kullanımı için sayısız zaman ve para harcamadan önce eğitim şablonlarımızı deneyin.

ISO 17100:2015 TEMEL EĞİTİMİ Toplam 12 Ünite, ISO 17100:2015 İÇ TETKİK EĞİTİMİ 2 Ünite, ISO 17100:2015 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ 5 Ünite, ISO 17100:2015 RİSK ANALİZİ 2 Ünite, ISO 17100:2015 DÖKÜMANTASYON Eğitimi 2 ünite ve ISO 17100:2015 FİNAL SINAVI ile eğitim müfredatını tamamlamış olursunuz.

ISO 17100 Yasal Gerekçeliği Nedir?

ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri Sertifikası yasal bir gereklilik midir?

ISO 17100, gönüllülük esasına göre, firma talebi ile verilen bir sertifikadır.

ISO 17100:2015 belgesinin firma tarafından edinilmesi, yasal manada zorunlu bir durum değildir. Fakat ISO 17100:2015 belgesi, zorunlu olmamasına rağmen, Uluslararası ticaret yapan ya da müşteri kitlesi yüksek üretici firmalar tarafından; sıklıkla tedarikçilerine, yan sanayi ve taşeron firmalarına zorunlu kıldığı bir belge olduğu için bu nedenle özel sektörde faaliyet gösteren büyük üreticiler; “ISO 17100:2015 Belgesi” istemektedirler. Ayrıca olarak özel sektör haricinde bazı durumlar da İhale mevzuatında, Kamu ihalelerine İhaleye katılabilme yeterliği gösteren belgelerden biri olarak ISO 17100 belgesi talep edilmektedir.

ISO 17100:2015 MMKYS sektör farkı olmaksızın tüm kuruluşların müşteri memnuniyeti ve yönetim kalitesini artırmak, kurumsallaşmasını kolaylaştırmak, müşteri şikayetlerini kontrol altında tutmak ile azaltmak ve müşteri memnuniyetini artırmak ve süreçlerin analizi ve hedeflerinin belirlenmesinin takip edilmesini kolaylaştıran bir yönetim sistemi modeli olduğundan ötürü, sürekli talep edilmektedir.

 

ISO 17100 için Fiyatı Maliyeti Nedir?

ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri maliyeti ve fiyatı nedir?

Birçok işletme sahibi, ISO 17100:2015 sertifikası almak istiyor fakat sertifika maliyetlerini karşılayamayacaklarını düşünüyor. Ne yazık ki bu durum, ISO 17100 akreditasyonuna ulaşmanın birçok finansal avantajını kaçırdıkları anlamına geliyor.
MODENO, ISO 17100 sertifikasında tasarruf etmenize yardımcı olabilir. İşletmelerin sertifika almaları için uygun maliyetli bir yol sağlamayı amaçlıyoruz. Bunu nasıl yapıyoruz? Genel süreci düzene sokarak, uzun danışmalara veya saha ziyaretlerine gerek kalmadan çevrimiçi online olarak başvuruda bulunmanıza ve sertifikanızı almanıza olanak tanıyarak elde ediyoruz.

Online Başvuru ne anlama gelir? Online başvuru ile işletme kaynaklarınızı en üst düzeye çıkarmak için gereken uygulamaları benimsedikçe devam edecek olan, sürecin en başından itibaren paradan tasarruf etmeye başlayacağınız anlamına gelir. ISO 17100:2015 Belgesi fiyatlandırmalarında 500 tl ile 1000 TL başlayarak, firma yapısı, sektörü, faaliyet alanları, kuruluş yılı, konumu, yeri, nace/ea kodu, çalışan işçi sayısı, yönetim, beyaz yaka, mavi yaka görevlileri vb. gibi yapılarına göre değişmektedir.

Talep edilen belge; Başvuru şekli Online mı? Fiziki sistem kurulumu mu? gibi sorulara göre değişiklik göstermektedir.

ISO 17100 Neden Bizi Seçmelisiniz?

ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri

ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri Neden Bizi Seçmelisiniz?

ISO sertifikası için %100 müşteri başarı oranına sahibiz.

Müşterilerimize verimli, ve uygun maliyetli bir şekilde ISO sertifikası almalarına yardımcı olan profesyonel ISO danışmanlık hizmetleri sunuyoruz.

Düşük maliyetli çevrimiçi KYS sertifikasını sunabilen tek kuruluşuz.

 

Sizi Sertifikasyon/Akreditasyon Sürecinden Geçireceğimizi , şirketimiz tarafından oluşabilecek tüm hatalar da dahil olmak üzere, müşteri memnuniyeti sağlayamadığımız anda ödenen Tüm Paraların %100’ünü iade edeceğimizi garanti ediyoruz .

Rekabetçi ve şeffaf olmanın yanı sıragereksinimlerinize uygun bir sertifika teklifi sunabilmek için sertifikasyon ihtiyaçlarınızı tam olarak belirlemeye özen gösteriyoruz.

MODENO ile çalışmayı seçmek, ihtiyaçlarınızı ve müşterinizin gereksinimlerini karşılamak için güçlü bir uluslararası varlığa sahip grupların güvencesiyle küresel olarak akredite bir belgelendirme kuruluşları ile ortak olmak demektir.

ISO 17100 Sıkça Sorulan Sorular?

ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri Hakkında bir çok soru bulunabilmektedir.

ISO 17100 standartları arasında ve ISO 17100 olarak bilinen en popüler belgelerinden biri olan ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri hakkında bilgi almak istiyorsanız, aradığınız cevapların tamamı sizin için hazırladığımız ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri belgesi ile ilgili en çok sorulan soruları ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri blogumuzda topladık.

ISO 17100 'in güncellenmiş halini, son revizyon olarak kullanmak önemlidir.
Günümüz iş dünyası sürekli rekabet içerisinde bulunmaktadır. Bu yüzden işletme/şahıs/firma ve kuruluşlar rekabetin içerisinde hizmet ettikleri sektörlerde yüksek performans odaklı ve ticaretlerinde avantajlar sağlamak zorundadır. Bu yüzden Yeni ve güncel standartlarla oluşturulurmuş ISO 17100 tüm ihtiyaçlara karışık vermektedir.

Kuruluşunuzun mevcut kalite yönetim sistemi ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri ait sistemsel olarak gözden geçirilmeli ve sistemin kuruluşunuza ait öncelikleri iyi tanımlanmalı ve buna göre uyumlu bir sistem kurulmalıdır.

Kuruluşunuzun büyümesi, müşteri memnuniyetinin sağlanması işletmenin karlılığın artması gibi bir çok konuda sizin için başlıklar hazırladık.

İster Üretim veya hizmet sektöründe bulunun, işletme kapasitesi her ölçekten kuruluşun yapısına uygun bir sistemi korumak ve sürdürülebilir büyüme sağlamak için ISO 17100 hakkında tüm sorularınızı “sıkça sorulan sorular” olarak topladık.

ISO 17100 ne demek?
ISO 17100 standartları ne anlama geliyor?
ISO 17100 ile ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri aynı anlamda mıdır?
ISO 17100 belgesi ürüne mi verilir?
ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri belgesi alabilmek için kaç çalışana sahip olmak gerekir?
ISO 17100 Belgesi danışmanlık firmaları tarafından verilebilir mi?
ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri Belgesi almanın çalışanlar üzerindeki etkisi nasıldır?
ISO 17100 belge alımında ana şartlar nelerdir? vb.. En çok sorulan ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri sorularını cevaplıyoruz. ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri blogumuza buradan ulaşabilirsiniz.

ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri Hakkında bir çok soru bulunabilmektedir.

ISO standartları arasında ve ISO’nun en popüler belgelerinden biri olan ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri hakkında bilgi almak istiyorsanız, aradığınız cevapların tamamı sizin için hazırladığımız ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri belgesi ile ilgili en çok sorulan soruları ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri blogumuzda topladık.
ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri ile ilgili soruları cevapladığımız blogumuza buradan ulaşabilirsiniz.

ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri BELGELENDİRME AŞAMA 1 BAŞVURU SÜRECİ

ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri sertifika ve belgelendirme nasıl alınır?
ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri hizmeti başvuru adımları aşama 1 olarak, Sektörünüz ile ilgili iş gereksinimlerinizi belirlemek için bize ulaşırsınız, Uzman ekibimiz bir anket ile sizlere yardımcı olur, ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri başvurusu için verdiğiniz bilgiler incelenir ve onayınız için bir sözleşme teklifi hazırlanır.
Böylelikle ilk aşama olan; ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri hizmeti için başvuru süreci başlamış olur.

ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri BELGELENDİRME AŞAMA 2 ÖN DEĞERLENDİRME

ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri sertifika ve belgelendirme almak için ön değerlendirme aşaması başlar.
ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri aşama 2 ön değerlendirme aşamasında, Ekibimize sunulan bilgilerin doğruluğu doğrultusunda, Belgelendirilmek isteyen şahıs/işletme/şirket/firma, Modeno Belgelendirme kuruluşuna ait, uzmanlarımız tarafından doldurulmuş olunan müracaat formunu ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri dokümanları ile eşleştirir, eksik ek evrakları hazırlar ve Belgelendirme ön değerlendirme aşaması tamamlanır.

ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri BELGELENDİRME AŞAMA 3 KONTROL

ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri aşama 3 kontrol aşamasında, ekibimize sunulan bilgilerin doğruluğu doğrultusunda yönetim sistemleri ve süreçlerinin uygulandığını ve uygulama kapsamının ticari faaliyeti yansıttığını doğrulanır.
Eksik evrak planlaması ile denetim sürecinden önce tüm süreç eksiksiz yürütülür. Kontrol aşamasında unutulmamalıdır ki; İstenilen Standart(lar)ın ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri gerekliliklerini karşılamada herhangi bir boşluk ya da hataya yer verilmez.
Böylelikle Aşama 3'de başarılı bir sonuca ulaşmak demek; yeterli uygunluk ve uygunluk kanıtı demektedir.
100% ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri sertifikasyon belgelendirme süreci başarılı olarak denetimlerden geçecek şekilde planlama yapılır.

ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri BELGELENDİRME AŞAMA 4 DENETİM

ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri sertifika ve belgelendirme almak için denetim aşaması başlar.
ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri denetimleri, Mutabakat üzere yapılan denetim planı, denetim süresi ve uygunluk denetim tarihi belirlenir. Bu bilgiler doğturltusunda şahıs/işletme/şirket/firma onayı alınarak, karşılıklı teyid sonrası denetim gerçekleştirilir.
Denetim plan teyidi sonrası denetim tarihinden önce ekibimiz; uygun yada uygunsuz olarak gerekli planlamayı son defa kontrol eder ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri denetiminin sorunsuz geçmesi hiçin hazırlıkları bitirir.
Denetim Plan tarihte başdenetçiler tarafından denetim yapılır.
ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri için gerekli sistem alt yapısı denetim tarihine kadar modeno belgelendirmenin uzman ekipleri tarafından eksiksiz hazırlandığı için; Modeno Belglendirme tarafından kurulan sistemler %100 Uygun sonuçlandırılır.

AŞAMA 5 BELGELENDİRME

ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri sertifika ve belgelendirme son aşaması olarak "belge basım" kısmıdır.
Başarılı bir uygunluk denetimi sonrası hazırlanan denetim raporu başdenetçilerin verdiği uygunluk kararı ile ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri SERTİFİKA BELGE olarak sisteme kayıt edilir. Denetimlerden uygun sonuçlandırılan şirket, Uygunluk kararı ile ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri sertifikasyon belgelsi almaya hak kazanır.
Basılan sertifika firmanıza teslim edilerek bu ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri belgelendirme süreci sonlanmış olur.

  

DİĞER ISO SİSTEM BELGELENDİRME HİZMETLERİMİZ

Hizmetlerimizi inceleyin!

ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri için Teklif Alın online teklif

ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri akreditasyon veya belgelendirme hizmeti ile ilgili teklif ve bilgi almak için bizlere ulaşın. Uzman ekibimizden firmanızın ihtiyaç duyduğu ISO 17100 Çeviri Tercüme Hizmetleri hizmeti hakkında sizelere detaylı bilgi verecektir.

online teklif al