Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi

Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi

Modeno Patent Eskişehir merkezli olarak çalışan, Alanında uzman bir ekip ile yola çıkarak, Türkiye’deki firmalara en iyi Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi sertifikasyon ve belgelendirme desteği vermektedir.

Ulusal ve Uluslararası belgelendirme ve akredite kuruluşları ile partner olarak çalışmamız sayesinde ihtiyacınız olan Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi sertifikasyon ve belgelendirmeyi sürecini çok kısa sürede ve düşük maliyetli olarak sağlamaktayız.

İşiniz için uygun sertifika ya da belge Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi midir? Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi Hizmet ücretleri nedir? Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi Belgelendirme nasıl alınır? vb. öğrenemek istediğiniz tüm sorularınıza açık bir bilgilendirme yapıyoruz.
Aşağıda hazırladığımız Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi hakkında bulunan bilgileri inceleyebilir, dilerseniz de Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi için online teklif alabilirsiniz.

Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi ihtiyaçlarınız için doğru bir ekip sizi bekliyor!
Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi
Müşteri İlişkileri Nedir?
  • Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi, Günümüz rekabet ortamının en önemli sıkıntılarından biri olan müşteri ilişkisinin kurulması ve doğru şekilde yürütülmesidir.

    İletişim ve yönetim konularında uzman olmak artık bir mecburiyet olmuştur. Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi ile müşterileriniz ile zamanında ve beklentilerini karşılayacak yöntemleri kullanarak iletişimde kalmanız ve daha sağlam bir bağ oluşturmanız mümkündür.

    Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi Eğitimi ile ilgili sektör standart uygulamaları ve genel kapsamda olan uluslararası standartların eğitimini alabilir ve şirketlerin satın alma bölümünde istihdam olanağını yakalayabilirsiniz.

    Eğitim ve Meslek grubu fark etmeksizin Kurumsal ve kişisel olarak Eğitimlere katılıp uzmanlardan uygulamalı ve denetimli eğitimler alabilirsiniz.

     

    Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi için dilerseniz online teklif alabilirsiniz.

Müşteri İlişkileri Kapsamı Nedir?
  • Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi Kapsamı Nedir?

    Temel Eğitim

    İç Tetkik

    Müşteri Memnuniyeti

    Risk Analizi

    Dokümantasyon

Müşteri İlişkileri Nasıl Alınır?
  • Şirketinizi veya bireysel olarak eğitim almak için bizimle iletişime geçerek Teklif Formu doldurmanız gerekli, dilerseniz bunu online teklif formunu doldurarak da yapabilirsiniz.

    Verdiğiniz bilgileri; değerlendirme kapsamınızı doğru bir şekilde tanımlayarak size sertifikasyon için bir teklif sunmak için kullanacağız.

    Teklifimizi kabul ettiğinizde, MODENO temsilcimiz sizinle iletişime geçecek.

    Temsilcimiz, İlk Eğitim AŞAMASI için size ziyaret planlaması oluşturur. Dilerseniz online, dilerseniz yüz yüze eğitim tercihinizi yaparsınız.

    Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi, Birçok farklı bölümden oluşmaktadır. Bu nedenle temsilcimiz ile birlikte bir istediğiniz eğitimi seçmenize yardımcı olacağız ve süreç boyunca size rehberlik edeceğiz.

    Alacağınız Eğitim modeli önemlidir.

    Online Eğitim tercih ederseniz, Eğitim sürecinde eğitmenlerimiz tarafından sürekli takip, sınav ve denetleme döngüsüne dahil edilirsiniz.

    Fiziki Eğitim tercih ederseniz, sertifikasyon süreci için eğitim süreniz ve seviyenize göre yeterlilik testleri ve sınavlara tabii tutulursunuz.

    Başarılı bir eğitimin ardından, bir sertifikasyon kararı verilir ve eğer olumluysa, MODENO tarafından gerekli Eğitime ilişkin sertifika elde edebilirsiniz.

    Kazanmış olduğunuz Sertifikanın hem basılı hem de elektronik kopyasına sahip olursunuz.

    Unutulmamalı ki; İster Online, ister Fiziki eğitim için MODENO, sizlere Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi hakkında gerekli bilgi ve adımları kolayca uygulayabileceğiniz bir eğitim hizmetini %100 Müşteri Memnuniyeti ve Para İADE GARANTİSİ ile sunar.

Müşteri İlişkileri Kİmler için?
  • Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi için gereken şartlar nelerdir?

    Eğitimlerde tek şart eğitimleri tamamlayabilmektir.

    Herhangi Lisans, Ön lisans veya mesleki eğitim şartı aranmamaktadır.

    Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi ile, işletmenizin ihtiyaç ve beklentilerini yönetmek ve işinizi geliştirmek için önemli ve bir o kadar kolaydır. Eğitimlerimiz ister özel ister kamu veya gönüllük esasına göre çalışan tüm alanlarda müşteri beklentilerini aşmak isteyen tüm kuruluşlar tarafından kullanılabilir.

    Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi uluslararası bir standart olduğundan aşmış olduğunuz eğitim ile uluslararası ticaret alanında faaliyetlerde bulunabilirsiniz.

Müşteri İlişkileri Faydaları Nelerdir?
  • Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi faydaları nelerdir?

    Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi ile ne elde edersiniz?

    Görev ve Sorumluluk bilincini oluşturmak

    Maliyetleri düşürmek

    Yasal Yükümlülükleri yerine getirme

    Yönetimsel Hataları Gidermek

    Rakiplere karşı avantaj elde etmek

    Riskleri ve olası hataları gidermek

    Kurumsallaşma

    Uluslararası Pazarlara Açılmak

Müşteri İlişkileri Ne Kadar Sürede Alınır?
  • Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi başvuru sonrası size uygun eğitimin belirlenmesi, eğitim için gerekli süre ve seçeceğiniz eğitim modeline göre değişmektedir.

    Online eğitim ve Fiziki eğitim gibi seçeceğiniz modellere göre Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi 7 iş günü ya da 3 ay gibi değişik süreler arasında da sahip olabilirsiniz.

    Eğitim sürecinde süre, alınacak Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi ve eğitim metodunuza göre değiştiği için seçtiğiniz yönteme göre eğitmenlerimiz size sürekli destek olacaktır.

    İster online, ister fiziki eğitim! Hangi yöntemi seçerseniz seçin, MODENO olarak; sizi sertifikasyon/eğitim sürecinden başarı ile geçireceğimizi, eğitim sürecinde firmamız tarafından %100 memnuniyet ile karşılanmaz ya da hata oluşması durumunda ödenen tüm ücretlerin %100’ünü iade edeceğimizi garanti ediyoruz.

Müşteri İlişkileri Sınavı Nedir?
  • Yüz yüze ve online olarak alınan Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi etaplarında ve Eğitim tamamlanma aşamalarında yapılan sertifika sınavlarıdır.

    Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi başarı ile devam eden kişiler sınavlara katılım sağlayıp eğitimin tamamlandığını ve eğitimle alakalı yetkinliklerini göstermek amacıyla sınavlar yapılmaktadır.

    Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi Eğitimi uzman eğitimcilerimiz tarafından ve onaylı sertifikalar alabileceğiniz sınavlar içermektedir.

    MODENO olarak; Eğitim sürecinizin her aşamasında ilgili eğitim alanında uygulama ve çalışma süreci içerisinde bulunabilmeniz için konusunda uzman eğitimci ekibi tarafından verilmektedir.

Müşteri İlişkileri Online Eğitimi Nedir?
  • Faaliyet alanı ne olursa olsun, büyük veya küçük herhangi bir kuruluş çalışanı, yöneticisi ve ilgili iş personellerinin ihtiyaçları için “ONLINE EĞİTİM” metodunu tercih edebilirsiniz.

    Online eğitimler; Kolay, düşük maliyetli, çevrimiçi bir süreçte sağlamak için geliştirilmiş bir sistemdir.  Dünyanın farklı yerlerindeki müşterilerimiz için geliştirilen Online sistem sayesinde, bilgi sağlanır, çevrimiçi olarak eğitim ve sertifika teslimi yapılır.   

    Online eğitim ile seçilen alan, size uygun şartlar doğrultusunda Modeno Eğitmenleri tarafından online ortamlarda verilecektir.


    Modeno Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi Eğitmenleri;
    Müşterilerimizin artan beklentilerini ve yasal gereklilikleri karşılamak, etkin süreç yönetimi ve sürekli olarak iyileştirilmesini sağlamak için müşterilerle birlikte çalışmaktadır.

    Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi, Uluslararası Kalite Yönetimi Standartlarına göre programlanmıştır. Online Eğitim ve Sertifika sürecinde ayrıntılı bir eğitim kılavuzuna erişebilecek ve iç denetiminizi ve eğitim sonrasındaki süreci hızlı ve başarılı bir şekilde tamamlamanıza yardımcı olacağız.

    “Online Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi” tamamen “YENİLİKÇİ YAKLAŞIM” ile ortaya çıkmıştır.

    Online Eğitimler, 3 basit adımda profesyonel ve uygun maliyetli eğitim hizmetleri ve çevrimiçi ders alma imkanı sağlar!

    Eskişehir Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi programları ile Afyonkarahisar, Kütahya ve Bilecik illeri dahil Türkiye’nin ve Dünyanın her noktasında çalışmanız mümkün.

    Modeno, tüm iş sektörlerinde ve pazarlarda büyük veya küçük şirketler için başarılı çevrimiçi eğitim ve sertifika almanızı garanti eder.

Müşteri İlişkileri Geçerlilik Süresi Nedir?
  • Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi Sektörünüzle alakalı eğitimler için başvurduğunuzda bir eğitim sürecinden geçmeniz gereklidir ve bu süreç sonucunda almış olduğunuz sertifikaların süre kısıtlaması bulunmamaktadır. Almış olduğunuz eğitimler ile alakalı düzenleme veya yenilenme durumunda mevcut eğitiminizin üzerine gelecek yenilikler konusunda ek ücret ödemeden gerekli eğitim programına katılma hakkına sahip olacaksınız.

    Eğitim aldığınız kuruluşlar asla eğitimler için belirli bir süre aralığında geçerlidir diyemez.

    Çünkü eğitimler uygulamalarda değişkenler veya sistemsel iptallerin olması durumları haricinde kullanılmaya devam edecektir.

Müşteri İlişkileri içeriği Nedir?
  • Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi Hangi eğitimleri alır?

    Hangi eğitimleri alabilir?

    Müşteri Kavramı

    Müşteri İçin Değer Yaratma

    İletişim Modeli

    Empati, Uyum ve Ahenk

    Bilinçaltı İkna ve Telkin Yöntemleri

    Müşteriyle İleri Derecede Uyum

    Temsil Sistemlerinin Kullanımı

    Müşteriyi Kazanma ve Tutma

Müşteri İlişkileri Yasal Gerekçeliği Nedir?
  • Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi için zorunluluk var mı?

    Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi ve Diğer eğitimler için yasal olarak bir zorunluluk aranmamaktadır. Ancak işletmeler bünyelerinde çalışacak Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi almış ve konusunda uzman personel istihdam etmeyi tercih etmektedir.

    Ticari faaliyetlerini sürdürmekte olan tüm sektörlerin üretim, hizmet, ürün kalitesi, kurumsal yapı ve uluslararası alanlarda ticari faaliyet gösterebilmek adına birçok uluslararası standarda uyum mecburi hale gelmiş olmasından dolayı bu sistemleri uygulayacak ve iç denetimi sağlayacak uzman ve eğitimli personel ihtiyacı duymaktadır.

    Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi Eğitimi firma ve kurumlar tarafından güvenlik, kalite ve güvenilirliği temsilen personellerin yetişmesi ve kurumsal yapının oluşması ve sürdürülebilirliği için oldukça önemli durumdadır.

    Kamu ve özel sektörde faaliyet gösteren tüm işletmeler kendi sektörü ile alakalı Eğitimli kalite çalışanına ihtiyaç duymaktadır.

    Kamu kurumları, ulusal zincir işletmeleri gibi alanlarda ürünlerini ve hizmetlerini sunmak için mevzuata uygunluk ve Kamu ihalelerine katılabilmek için aranan şartlarda sıkça gerekli olan Eğitimli kalite personelleri neredeyse olmazsa olmaz durumdadır.

    Tüm sektörler için müşteri memnuniyeti ve yönetim kalitesini artırmak, kurumsallaşma, müşteri şikayetlerini kontrol altında tutmak ile azaltmak ve müşteri memnuniyetini artırmak ve süreçlerin analizi ve hedeflerinin belirlenmesinin takip edilmesini kolaylaştıran bir kalite sistemleri yöneticisine ihtiyaç vardır.

Müşteri İlişkileri Maaliyeti / Fiyatı Nedir?
  • Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi ve Sertifikası maliyeti ve fiyatı nedir?

    Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi Eğitimi ve sertifikaları almak istiyor fakat sertifika maliyetlerini karşılayamayacağınızı düşünüyor olabilirsiniz. Ancak sektörünüzle alakalı eğitimler sayesinde mevcut işinize ve kurumunuza fayda sağlayabilir veya yeni iş fırsatları bulabilirsiniz.


    MODENO, Eğitim maliyetlerinizi sizin için en uygun, en iyi bütçe planlaması ve sadece ihtiyaçlara ve fayda sağlamaya odaklı olarak en başından en sonuna kadar yürütmektedir.

    Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi ve sertifika almak için uygun maliyetli bir yol sağlamayı amaçlıyoruz. Bunu nasıl yapıyoruz? Genel süreci düzene sokarak, uzun danışmalara veya saha ziyaretlerine gerek kalmadan çevrimiçi online olarak başvuruda bulunmanıza ve sertifikanızı almanıza olanak tanıyarak elde ediyoruz.


    Online Eğitim ne anlama gelir? Online eğitim ile işletme kaynaklarınızı en üst düzeye çıkarmak için gereken uygulamaları benimsedikçe devam edecek olan, sürecin en başından itibaren paradan tasarruf etmeye başlayacağınız anlamına gelir. Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi fiyatlandırmalarında 500 TL ile 1000 TL arasında başlayarak, talep ettiğiniz eğitimler ve alınacak eğitim sayısına göre değişkenlik göstermektedir.

    Talep edilen eğitim; Başvuru şekli Online mı? Yüz yüze eğitim mi? gibi sorulara göre değişiklik göstermektedir.

Müşteri İlişkileri için Neden Bizi Seçmelisiniz?
  • Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi için neden Modeno?

    Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi için neden biz?

    Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi Eğitimi için %100 eğitim başarı oranına sahibiz.

    Müşterilerimize verimli ve uygun maliyetli bir şekilde sertifika almalarına yardımcı olan profesyonel eğitim hizmetleri sunuyoruz.

    Sizi Eğitim Sürecinden Geçireceğimizi, şirketimiz tarafından oluşabilecek tüm hatalar da dahil olmak üzere, müşteri memnuniyeti sağlayamadığımız anda ödenen Tüm Paraların %100’ünü iade edeceğimizi garanti ediyoruz.

    Rekabetçi ve şeffaf olmanın yanı sıra iş gereksinimlerinize uygun bir eğitim teklifi sunabilmek için eğitim ve sertifika ihtiyaçlarınızı tam olarak belirlemeye özen gösteriyoruz.

    MODENO ile çalışmayı seçmek, Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi ihtiyaçlarınızı ve işinizin gereksinimlerini karşılamak için güçlü bir uluslararası varlığa sahip grupların güvencesiyle küresel olarak akredite bir sertifika kuruluşları ile ortak olmak demektir.

    Modeno olarak, tüm sektörler için en uygun ve en iyi koşullarda hizmet anlayışımız ile Eskişehir Patent ve Eskişehir Belgelendirme alanında olduğu gibi çevre iller olan Afyonkarahisar, Kütahya ve Bilecik’te hizmetlerimizi sürdürüyor.

    Türkiye’de bir ilk olan online danışmanlık sistemi ile belgelendirme, Eğitim ve diğer tüm süreçleri müşterilerimizin zamanını ve işlemlerin kolay erişebilir olmasını sağlamak adına geliştirdik ve uygulamaya devam ediyoruz.

Müşteri İlişkileri Sıkça Sorulan Sorular?
  • Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi Hakkında bir çok soru bulunabilmektedir.

    Müşteri İlişkileri standartları arasında ve Müşteri İlişkileri olarak bilinen en popüler belgelerinden biri olan Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi hakkında bilgi almak istiyorsanız, aradığınız cevapların tamamı sizin için hazırladığımız Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi belgesi ile ilgili en çok sorulan soruları Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi blogumuzda topladık.

    Müşteri İlişkileri'in güncellenmiş halini, son revizyon olarak kullanmak önemlidir.
    Günümüz iş dünyası sürekli rekabet içerisinde bulunmaktadır. Bu yüzden işletme/şahıs/firma ve kuruluşlar rekabetin içerisinde hizmet ettikleri sektörlerde yüksek performans odaklı ve ticaretlerinde avantajlar sağlamak zorundadır. Bu yüzden Yeni ve güncel standartlarla oluşturulurmuş Müşteri İlişkileri tüm ihtiyaçlara karışık vermektedir.

    Kuruluşunuzun mevcut kalite yönetim sistemini gözden geçirme ve sistemin kuruluşunuzun öncelikleri iyi tanımlanmalı ve buna göre uyumlu bir sistem kurulmalıdır.

    Kuruluşunuzun büyümesi, müşteri memnuniyetinin sağlanması işletmenin karlılığın artması gibi bir çok konuda sizin için başlıklar hazırladık.

    İster Üretim veya hizmet sektöründe bulunun, işletme kapasitesi her ölçekten kuruluşun yapısına uygun bir sistemi korumak ve sürdürülebilir büyüme sağlamak için Müşteri İlişkileri hakkında tüm sorularınızı “sıkça sorulan sorular” olarak topladık.

    Müşteri İlişkileri ne demek?
    Müşteri İlişkileri standartları ne anlama geliyor?
    Müşteri İlişkileri ile Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi aynı anlamda mıdır?
    Müşteri İlişkileri belgesi ürüne mi verilir?
    Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi belgesi alabilmek için kaç çalışana sahip olmak gerekir?
    Müşteri İlişkileri Belgesi danışmanlık firmaları tarafından verilebilir mi?
    Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi Belgesi almanın çalışanlar üzerindeki etkisi nasıldır?
    Müşteri İlişkileri belge alımında ana şartlar nelerdir? vb.. En çok sorulan Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi sorularını cevaplıyoruz. Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi blogumuza buradan ulaşabilirsiniz.

    Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi Hakkında bir çok soru bulunabilmektedir.

    ISO standartları arasında ve ISO’nun en popüler belgelerinden biri olan Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi hakkında bilgi almak istiyorsanız, aradığınız cevapların tamamı sizin için hazırladığımız Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi belgesi ile ilgili en çok sorulan soruları Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi blogumuzda topladık.
    Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi blogumuza buradan ulaşabilirsiniz.

Müşteri İlişkileri İçerik Destek Talepleri?
  • Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi sertifikasyonu ve belgelendirme ile ilgili Eskişehir Belgelendirme ve Danışmanlık Hizmetleri konusunda hizmet veriyor olsak da Afyonkarahisar, Bilecik, Bursa, Burdur, Konya, Kütahya, Bolu, Ankara gibi komşu çevre merkez illerde de Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi sertifikasyonu ve belgelendirme hizmeti sağlıyoruz.

    Eskişehir Belgelendirme ve Danışmanlık Hizmetleri konusunda merkez ofisimizin hizmet alanı Türkiye’nin her yerine kesintisiz Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi hizmetini sunar.

    Verilen Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi sertifikasyonu ve belgelendirme hizmetinin başlangıç ve bitiş süreçlerinde, tüm süreç boyunca size bilgi, beceri birikimiz ile Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi konusunda rehberlik ederiz.

    Modeno Patent, Belgelendirme olarak Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi hizmeti ile ilgili hazırladığımız tüm bilgiler sizler için yeterince açıklayıcı değil ise veya size nasıl ulaşabilirim diyorsanız eğer, ile ilgili tüm sorularınız için dilerseniz; +90 850 307 71 03 telefon numarasından irtibata geçebilir ya da online iletişim formu ile bizlere ulaşabilirsiniz.

Müşteri İlişkileri için Destek Talepleri

Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi sertifikasyonu ve belgelendirme ile ilgili Eskişehir Belgelendirme ve Danışmanlık Hizmetleri konusunda hizmet veriyor olsak da Afyonkarahisar, Bilecik, Bursa, Burdur, Konya, Kütahya, Bolu, Ankara gibi komşu çevre merkez illerde de Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi sertifikasyonu ve belgelendirme hizmeti sağlıyoruz.

Eskişehir Belgelendirme ve Danışmanlık Hizmetleri konusunda merkez ofisimizin hizmet alanı Türkiye’nin her yerine kesintisiz Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi hizmetini sunar. Verilen Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi sertifikasyonu ve belgelendirme hizmetinin başlangıç ve bitiş süreçlerinde, tüm süreç boyunca size bilgi, beceri birikimiz ile Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi konusunda rehberlik ederiz.

Kuruluşumuz; Modeno Belgelendirme, hizmet verilen Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi işlemlerinde işletmeleri büyük ya da küçük olarak değerlendirmez. Tüm Kuruluşlara yaklaşımımız; eşit koşullarda, bilimsel etik değerlendirmeler eşliğinde, şeffaf hizmet prensibi ile faaliyet göstermektedir.

Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi hizmetinde Profesyonel ve alanında uzman ekip ve danışmanlarla iş birliği içerisinde çalışarak, Uluslararası danışmanlık ve belgelendirme kurumları ile partner olarak tüm gelişmeleri takip ediyor, yenilik ve değişkenleri yerinde ve hızlı şekilde çözüme ulaştırarak sonuçlandırıyoruz.

Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi hizmeti ile ilgili hazırladığımız tüm bilgiler sizler için yeterince açıklayıcı değil ise veya size nasıl ulaşabilirim diyorsanız eğer, Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi ile ilgili tüm sorularınız ve Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi ile ilgili ihtiyaçlarınız için dilerseniz;
Türkiye'nin her yerinden +90 850 307 71 03 telefon numarasından ya da online iletişim formu ile bizlere ulaşabilirsiniz.

Müşteri İlişkileri Online Nedir?

Faaliyet alanı ne olursa olsun, büyük veya küçük herhangi bir kuruluş çalışanı, yöneticisi ve ilgili iş personellerinin ihtiyaçları için “ONLINE EĞİTİM” metodunu tercih edebilirsiniz.

Online eğitimler; Kolay, düşük maliyetli, çevrimiçi bir süreçte sağlamak için geliştirilmiş bir sistemdir.  Dünyanın farklı yerlerindeki müşterilerimiz için geliştirilen Online sistem sayesinde, bilgi sağlanır, çevrimiçi olarak eğitim ve sertifika teslimi yapılır.   

Online eğitim ile seçilen alan, size uygun şartlar doğrultusunda Modeno Eğitmenleri tarafından online ortamlarda verilecektir.


Modeno Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi Eğitmenleri;
Müşterilerimizin artan beklentilerini ve yasal gereklilikleri karşılamak, etkin süreç yönetimi ve sürekli olarak iyileştirilmesini sağlamak için müşterilerle birlikte çalışmaktadır.

Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi, Uluslararası Kalite Yönetimi Standartlarına göre programlanmıştır. Online Eğitim ve Sertifika sürecinde ayrıntılı bir eğitim kılavuzuna erişebilecek ve iç denetiminizi ve eğitim sonrasındaki süreci hızlı ve başarılı bir şekilde tamamlamanıza yardımcı olacağız.

“Online Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi” tamamen “YENİLİKÇİ YAKLAŞIM” ile ortaya çıkmıştır.

Online Eğitimler, 3 basit adımda profesyonel ve uygun maliyetli eğitim hizmetleri ve çevrimiçi ders alma imkanı sağlar!

Eskişehir Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi programları ile Afyonkarahisar, Kütahya ve Bilecik illeri dahil Türkiye’nin ve Dünyanın her noktasında çalışmanız mümkün.

Modeno, tüm iş sektörlerinde ve pazarlarda büyük veya küçük şirketler için başarılı çevrimiçi eğitim ve sertifika almanızı garanti eder.

Müşteri İlişkileri Geçerlilik Süresi?

Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi Sektörünüzle alakalı eğitimler için başvurduğunuzda bir eğitim sürecinden geçmeniz gereklidir ve bu süreç sonucunda almış olduğunuz sertifikaların süre kısıtlaması bulunmamaktadır. Almış olduğunuz eğitimler ile alakalı düzenleme veya yenilenme durumunda mevcut eğitiminizin üzerine gelecek yenilikler konusunda ek ücret ödemeden gerekli eğitim programına katılma hakkına sahip olacaksınız.

Eğitim aldığınız kuruluşlar asla eğitimler için belirli bir süre aralığında geçerlidir diyemez.

Çünkü eğitimler uygulamalarda değişkenler veya sistemsel iptallerin olması durumları haricinde kullanılmaya devam edecektir.

Müşteri İlişkileri Eğitimi Nedir?

Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi Hangi eğitimleri alır?

Hangi eğitimleri alabilir?

Müşteri Kavramı

Müşteri İçin Değer Yaratma

İletişim Modeli

Empati, Uyum ve Ahenk

Bilinçaltı İkna ve Telkin Yöntemleri

Müşteriyle İleri Derecede Uyum

Temsil Sistemlerinin Kullanımı

Müşteriyi Kazanma ve Tutma

Müşteri İlişkileri Yasal Gerekçeliği Nedir?

Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi için zorunluluk var mı?

Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi ve Diğer eğitimler için yasal olarak bir zorunluluk aranmamaktadır. Ancak işletmeler bünyelerinde çalışacak Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi almış ve konusunda uzman personel istihdam etmeyi tercih etmektedir.

Ticari faaliyetlerini sürdürmekte olan tüm sektörlerin üretim, hizmet, ürün kalitesi, kurumsal yapı ve uluslararası alanlarda ticari faaliyet gösterebilmek adına birçok uluslararası standarda uyum mecburi hale gelmiş olmasından dolayı bu sistemleri uygulayacak ve iç denetimi sağlayacak uzman ve eğitimli personel ihtiyacı duymaktadır.

Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi Eğitimi firma ve kurumlar tarafından güvenlik, kalite ve güvenilirliği temsilen personellerin yetişmesi ve kurumsal yapının oluşması ve sürdürülebilirliği için oldukça önemli durumdadır.

Kamu ve özel sektörde faaliyet gösteren tüm işletmeler kendi sektörü ile alakalı Eğitimli kalite çalışanına ihtiyaç duymaktadır.

Kamu kurumları, ulusal zincir işletmeleri gibi alanlarda ürünlerini ve hizmetlerini sunmak için mevzuata uygunluk ve Kamu ihalelerine katılabilmek için aranan şartlarda sıkça gerekli olan Eğitimli kalite personelleri neredeyse olmazsa olmaz durumdadır.

Tüm sektörler için müşteri memnuniyeti ve yönetim kalitesini artırmak, kurumsallaşma, müşteri şikayetlerini kontrol altında tutmak ile azaltmak ve müşteri memnuniyetini artırmak ve süreçlerin analizi ve hedeflerinin belirlenmesinin takip edilmesini kolaylaştıran bir kalite sistemleri yöneticisine ihtiyaç vardır.

Müşteri İlişkileri için Fiyatı Maliyeti Nedir?

Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi ve Sertifikası maliyeti ve fiyatı nedir?

Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi Eğitimi ve sertifikaları almak istiyor fakat sertifika maliyetlerini karşılayamayacağınızı düşünüyor olabilirsiniz. Ancak sektörünüzle alakalı eğitimler sayesinde mevcut işinize ve kurumunuza fayda sağlayabilir veya yeni iş fırsatları bulabilirsiniz.


MODENO, Eğitim maliyetlerinizi sizin için en uygun, en iyi bütçe planlaması ve sadece ihtiyaçlara ve fayda sağlamaya odaklı olarak en başından en sonuna kadar yürütmektedir.

Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi ve sertifika almak için uygun maliyetli bir yol sağlamayı amaçlıyoruz. Bunu nasıl yapıyoruz? Genel süreci düzene sokarak, uzun danışmalara veya saha ziyaretlerine gerek kalmadan çevrimiçi online olarak başvuruda bulunmanıza ve sertifikanızı almanıza olanak tanıyarak elde ediyoruz.


Online Eğitim ne anlama gelir? Online eğitim ile işletme kaynaklarınızı en üst düzeye çıkarmak için gereken uygulamaları benimsedikçe devam edecek olan, sürecin en başından itibaren paradan tasarruf etmeye başlayacağınız anlamına gelir. Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi fiyatlandırmalarında 500 TL ile 1000 TL arasında başlayarak, talep ettiğiniz eğitimler ve alınacak eğitim sayısına göre değişkenlik göstermektedir.

Talep edilen eğitim; Başvuru şekli Online mı? Yüz yüze eğitim mi? gibi sorulara göre değişiklik göstermektedir.

Müşteri İlişkileri Neden Bizi Seçmelisiniz?

Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi için neden Modeno?

Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi için neden biz?

Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi Eğitimi için %100 eğitim başarı oranına sahibiz.

Müşterilerimize verimli ve uygun maliyetli bir şekilde sertifika almalarına yardımcı olan profesyonel eğitim hizmetleri sunuyoruz.

Sizi Eğitim Sürecinden Geçireceğimizi, şirketimiz tarafından oluşabilecek tüm hatalar da dahil olmak üzere, müşteri memnuniyeti sağlayamadığımız anda ödenen Tüm Paraların %100’ünü iade edeceğimizi garanti ediyoruz.

Rekabetçi ve şeffaf olmanın yanı sıra iş gereksinimlerinize uygun bir eğitim teklifi sunabilmek için eğitim ve sertifika ihtiyaçlarınızı tam olarak belirlemeye özen gösteriyoruz.

MODENO ile çalışmayı seçmek, Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi ihtiyaçlarınızı ve işinizin gereksinimlerini karşılamak için güçlü bir uluslararası varlığa sahip grupların güvencesiyle küresel olarak akredite bir sertifika kuruluşları ile ortak olmak demektir.

Modeno olarak, tüm sektörler için en uygun ve en iyi koşullarda hizmet anlayışımız ile Eskişehir Patent ve Eskişehir Belgelendirme alanında olduğu gibi çevre iller olan Afyonkarahisar, Kütahya ve Bilecik’te hizmetlerimizi sürdürüyor.

Türkiye’de bir ilk olan online danışmanlık sistemi ile belgelendirme, Eğitim ve diğer tüm süreçleri müşterilerimizin zamanını ve işlemlerin kolay erişebilir olmasını sağlamak adına geliştirdik ve uygulamaya devam ediyoruz.

Müşteri İlişkileri Sıkça Sorulan Sorular?

Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi Hakkında bir çok soru bulunabilmektedir.

Müşteri İlişkileri standartları arasında ve Müşteri İlişkileri olarak bilinen en popüler belgelerinden biri olan Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi hakkında bilgi almak istiyorsanız, aradığınız cevapların tamamı sizin için hazırladığımız Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi belgesi ile ilgili en çok sorulan soruları Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi blogumuzda topladık.

Müşteri İlişkileri'in güncellenmiş halini, son revizyon olarak kullanmak önemlidir.
Günümüz iş dünyası sürekli rekabet içerisinde bulunmaktadır. Bu yüzden işletme/şahıs/firma ve kuruluşlar rekabetin içerisinde hizmet ettikleri sektörlerde yüksek performans odaklı ve ticaretlerinde avantajlar sağlamak zorundadır. Bu yüzden Yeni ve güncel standartlarla oluşturulurmuş Müşteri İlişkileri tüm ihtiyaçlara karışık vermektedir.

Kuruluşunuzun mevcut kalite yönetim sistemi Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi ait sistemsel olarak gözden geçirilmeli ve sistemin kuruluşunuza ait öncelikleri iyi tanımlanmalı ve buna göre uyumlu bir sistem kurulmalıdır.

Kuruluşunuzun büyümesi, müşteri memnuniyetinin sağlanması işletmenin karlılığın artması gibi bir çok konuda sizin için başlıklar hazırladık.

İster Üretim veya hizmet sektöründe bulunun, işletme kapasitesi her ölçekten kuruluşun yapısına uygun bir sistemi korumak ve sürdürülebilir büyüme sağlamak için Müşteri İlişkileri hakkında tüm sorularınızı “sıkça sorulan sorular” olarak topladık.

Müşteri İlişkileri ne demek?
Müşteri İlişkileri standartları ne anlama geliyor?
Müşteri İlişkileri ile Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi aynı anlamda mıdır?
Müşteri İlişkileri belgesi ürüne mi verilir?
Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi belgesi alabilmek için kaç çalışana sahip olmak gerekir?
Müşteri İlişkileri Belgesi danışmanlık firmaları tarafından verilebilir mi?
Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi Belgesi almanın çalışanlar üzerindeki etkisi nasıldır?
Müşteri İlişkileri belge alımında ana şartlar nelerdir? vb.. En çok sorulan Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi sorularını cevaplıyoruz. Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi blogumuza buradan ulaşabilirsiniz.

Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi Hakkında bir çok soru bulunabilmektedir.

ISO standartları arasında ve ISO’nun en popüler belgelerinden biri olan Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi hakkında bilgi almak istiyorsanız, aradığınız cevapların tamamı sizin için hazırladığımız Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi belgesi ile ilgili en çok sorulan soruları Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi blogumuzda topladık.
Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi ile ilgili soruları cevapladığımız blogumuza buradan ulaşabilirsiniz.

Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi BELGELENDİRME AŞAMA 1 BAŞVURU SÜRECİ

Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi sertifika ve belgelendirme nasıl alınır?
Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi hizmeti başvuru adımları aşama 1 olarak, Sektörünüz ile ilgili iş gereksinimlerinizi belirlemek için bize ulaşırsınız, Uzman ekibimiz bir anket ile sizlere yardımcı olur, Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi başvurusu için verdiğiniz bilgiler incelenir ve onayınız için bir sözleşme teklifi hazırlanır.
Böylelikle ilk aşama olan; Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi hizmeti için başvuru süreci başlamış olur.

Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi BELGELENDİRME AŞAMA 2 ÖN DEĞERLENDİRME

Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi sertifika ve belgelendirme almak için ön değerlendirme aşaması başlar.
Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi aşama 2 ön değerlendirme aşamasında, Ekibimize sunulan bilgilerin doğruluğu doğrultusunda, Belgelendirilmek isteyen şahıs/işletme/şirket/firma, Modeno Belgelendirme kuruluşuna ait, uzmanlarımız tarafından doldurulmuş olunan müracaat formunu Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi dokümanları ile eşleştirir, eksik ek evrakları hazırlar ve Belgelendirme ön değerlendirme aşaması tamamlanır.

Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi BELGELENDİRME AŞAMA 3 KONTROL

Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi aşama 3 kontrol aşamasında, ekibimize sunulan bilgilerin doğruluğu doğrultusunda yönetim sistemleri ve süreçlerinin uygulandığını ve uygulama kapsamının ticari faaliyeti yansıttığını doğrulanır.
Eksik evrak planlaması ile denetim sürecinden önce tüm süreç eksiksiz yürütülür. Kontrol aşamasında unutulmamalıdır ki; İstenilen Standart(lar)ın Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi gerekliliklerini karşılamada herhangi bir boşluk ya da hataya yer verilmez.
Böylelikle Aşama 3'de başarılı bir sonuca ulaşmak demek; yeterli uygunluk ve uygunluk kanıtı demektedir.
100% Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi sertifikasyon belgelendirme süreci başarılı olarak denetimlerden geçecek şekilde planlama yapılır.

Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi BELGELENDİRME AŞAMA 4 DENETİM

Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi sertifika ve belgelendirme almak için denetim aşaması başlar.
Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi denetimleri, Mutabakat üzere yapılan denetim planı, denetim süresi ve uygunluk denetim tarihi belirlenir. Bu bilgiler doğturltusunda şahıs/işletme/şirket/firma onayı alınarak, karşılıklı teyid sonrası denetim gerçekleştirilir.
Denetim plan teyidi sonrası denetim tarihinden önce ekibimiz; uygun yada uygunsuz olarak gerekli planlamayı son defa kontrol eder Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi denetiminin sorunsuz geçmesi hiçin hazırlıkları bitirir.
Denetim Plan tarihte başdenetçiler tarafından denetim yapılır.
Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi için gerekli sistem alt yapısı denetim tarihine kadar modeno belgelendirmenin uzman ekipleri tarafından eksiksiz hazırlandığı için; Modeno Belglendirme tarafından kurulan sistemler %100 Uygun sonuçlandırılır.

AŞAMA 5 BELGELENDİRME

Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi sertifika ve belgelendirme son aşaması olarak "belge basım" kısmıdır.
Başarılı bir uygunluk denetimi sonrası hazırlanan denetim raporu başdenetçilerin verdiği uygunluk kararı ile Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi SERTİFİKA BELGE olarak sisteme kayıt edilir. Denetimlerden uygun sonuçlandırılan şirket, Uygunluk kararı ile Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi sertifikasyon belgelsi almaya hak kazanır.
Basılan sertifika firmanıza teslim edilerek bu Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi belgelendirme süreci sonlanmış olur.

  

DİĞER EĞİTİMLERİMİZ

Hizmetlerimizi inceleyin!

Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi için Teklif Alın online teklif

Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi akreditasyon veya belgelendirme hizmeti ile ilgili teklif ve bilgi almak için bizlere ulaşın. Uzman ekibimizden firmanızın ihtiyaç duyduğu Müşteri İlişkileri Pazarlama Yönetimi hizmeti hakkında sizelere detaylı bilgi verecektir.

online teklif al