Satın Alma Yönetim

Satın Alma Yönetim

Modeno Patent Eskişehir merkezli olarak çalışan, Alanında uzman bir ekip ile yola çıkarak, Türkiye’deki firmalara en iyi Satın Alma Yönetim sertifikasyon ve belgelendirme desteği vermektedir.

Ulusal ve Uluslararası belgelendirme ve akredite kuruluşları ile partner olarak çalışmamız sayesinde ihtiyacınız olan Satın Alma Yönetim sertifikasyon ve belgelendirmeyi sürecini çok kısa sürede ve düşük maliyetli olarak sağlamaktayız.

İşiniz için uygun sertifika ya da belge Satın Alma Yönetim midir? Satın Alma Yönetim Hizmet ücretleri nedir? Satın Alma Yönetim Belgelendirme nasıl alınır? vb. öğrenemek istediğiniz tüm sorularınıza açık bir bilgilendirme yapıyoruz.
Aşağıda hazırladığımız Satın Alma Yönetim hakkında bulunan bilgileri inceleyebilir, dilerseniz de Satın Alma Yönetim için online teklif alabilirsiniz.

Satın Alma Yönetim ihtiyaçlarınız için doğru bir ekip sizi bekliyor!
Satın Alma Yönetim
Satın Alma Nedir?
  • Satın Alma Yönetimi Eğitimi, Firmaların üretim ve hizmet süreçlerinde yer alan dışarıdan tedarik ettikleri hammadde ve ürün gibi birçok satın alınma sürecinin yönetimi için oluşturulmuş ve işletmelerin satın alma bölümlerinde görev yapan her konumdaki personelin sistemli ve doğru satın alma yapabilmesini sağlayacak eğitimdir.

    Satın Alma Yönetim Eğitimi ile ilgili sektör standart uygulamaları ve genel kapsamda olan uluslararası standartların eğitimini alabilir ve şirketlerin satın alma bölümünde istihdam olanağını yakalayabilirsiniz.

    Eğitim ve Meslek grubu fark etmeksizin Kurumsal ve kişisel olarak Eğitimlere katılıp uzmanlardan uygulamalı ve denetimli eğitimler alabilirsiniz.

     

    Satın Alma Yönetimi Eğitimi için dilerseniz online teklif alabilirsiniz.

Satın Alma Kapsamı Nedir?
  • Satın Alma Yönetim

    Temel Eğitim

    İç Tetkik

    Müşteri Memnuniyeti

    Risk Analizi

    Dokümantasyon

Satın Alma Nasıl Alınır?
  • Satın Alma Yönetim Şirketinizi veya bireysel olarak eğitim almak için bizimle iletişime geçerek Teklif Formu doldurmanız gerekli, dilerseniz bunu online teklif formunu doldurarak da yapabilirsiniz.

    Verdiğiniz bilgileri; değerlendirme kapsamınızı doğru bir şekilde tanımlayarak size sertifikasyon için bir teklif sunmak için kullanacağız.

    Teklifimizi kabul ettiğinizde, MODENO temsilcimiz sizinle iletişime geçecek.

    Temsilcimiz, İlk Eğitim AŞAMASI için size ziyaret planlaması oluşturur. Dilerseniz online, dilerseniz yüz yüze eğitim tercihinizi yaparsınız.

    Satın Alma Yönetimi Eğitimi, Birçok farklı bölümden oluşmaktadır. Bu nedenle temsilcimiz ile birlikte bir istediğiniz eğitimi seçmenize yardımcı olacağız ve süreç boyunca size rehberlik edeceğiz.

    Alacağınız Eğitim modeli önemlidir.

    OnlineEğitim tercih ederseniz, Eğitim sürecinde eğitmenlerimiz tarafından sürekli takip, sınav ve denetleme döngüsüne dahil edilirsiniz.

    Fiziki Eğitim tercih ederseniz, sertifikasyon süreci için eğitim süreniz ve seviyenize göre yeterlilik testleri ve sınavlara tabii tutulursunuz.

    Başarılı bir eğitimin ardından, bir sertifikasyon kararı verilir ve eğer olumluysa, MODENO tarafından gerekli Eğitime ilişkin sertifika elde edebilirsiniz.

    Kazanmış olduğunuz Sertifikanın hem basılı hem de elektronik kopyasına sahip olursunuz.

    Unutulmamalı ki; İster Online, ister Fiziki eğitim için MODENO, sizlere Satın Alma Yönetimi Eğitimi hakkında gerekli bilgi ve adımları kolayca uygulayabileceğiniz bir eğitim hizmetini %100 Müşteri Memnuniyeti ve Para İADE GARANTİSİ ile sunar.

Satın Alma Kİmler için?
  • Satın Alma Yönetimi Eğitimi için gereken şartlar nelerdir?

    Eğitimlerde tek şart eğitimleri tamamlayabilmektir.

    Herhangi Lisans, Ön lisans veya mesleki eğitim şartı aranmamaktadır.

    Satın Alma Yönetimi Eğitimi ile, işletmenizin ihtiyaç ve beklentilerini yönetmek ve işinizi geliştirmek için önemli ve bir o kadar kolaydır. Eğitimlerimiz ister özel ister kamu veya gönüllük esasına göre çalışan tüm alanlarda müşteri beklentilerini aşmak isteyen tüm kuruluşlar tarafından kullanılabilir.

    Satın Alma Yönetimi Eğitimi uluslararası bir standart olduğundan aşmış olduğunuz eğitim ile uluslararası ticaret alanında faaliyetlerde bulunabilirsiniz.

Satın Alma Faydaları Nelerdir?
  • Satın Alma Yönetimi Eğitimi faydaları nelerdir?

    Satın Alma Yönetim Eğitimi ile ne elde edersiniz?

    Görev ve Sorumluluk bilincini oluşturmak

    Maliyetleri düşürmek

    Yasal Yükümlülükleri yerine getirme

    Yönetimsel Hataları Gidermek

    Rakiplere karşı avantaj elde etmek

    Riskleri ve olası hataları gidermek

    Kurumsallaşma

    Uluslararası Pazarlara Açılmak

Satın Alma Ne Kadar Sürede Alınır?
  • Satın Alma Yönetimi Eğitimi başvuru sonrası size uygun eğitimin belirlenmesi, eğitim için gerekli süre ve seçeceğiniz eğitim modeline göre değişmektedir.

    Online eğitim ve Fiziki eğitim gibi seçeceğiniz modellere göre Satın Alma Yönetim Eğitimi 7 iş günü ya da 3 ay gibi değişik süreler arasında da sahip olabilirsiniz.

    Eğitim sürecinde süre, alınacak Satın Alma Yönetimi Eğitimi ve eğitim metodunuza göre değiştiği için seçtiğiniz yönteme göre eğitmenlerimiz size sürekli destek olacaktır.

    İster online, ister fiziki eğitim! Hangi yöntemi seçerseniz seçin, MODENO olarak; sizi sertifikasyon/eğitim sürecinden başarı ile geçireceğimizi, eğitim sürecinde firmamız tarafından %100 memnuniyet ile karşılanmaz ya da hata oluşması durumunda ödenen tüm ücretlerin %100’ünü iade edeceğimizi garanti ediyoruz.

Satın Alma Sınavı Nedir?
  • Yüz yüze ve online olarak alınan Satın Alma Yönetimi Eğitimi etaplarında ve Eğitim tamamlanma aşamalarında yapılan sertifika sınavlarıdır.

    Satın Alma Yönetim Eğitimi başarı ile devam eden kişiler sınavlara katılım sağlayıp eğitimin tamamlandığını ve eğitimle alakalı yetkinliklerini göstermek amacıyla sınavlar yapılmaktadır.

    Satın Alma Yönetimi Eğitimi uzman eğitimcilerimiz tarafından ve onaylı sertifikalar alabileceğiniz sınavlar içermektedir.

    MODENO olarak; Eğitim sürecinizin her aşamasında ilgili eğitim alanında uygulama ve çalışma süreci içerisinde bulunabilmeniz için konusunda uzman eğitimci ekibi tarafından verilmektedir.

Satın Alma Online Eğitimi Nedir?
  • Faaliyet alanı ne olursa olsun, büyük veya küçük herhangi bir kuruluş çalışanı, yöneticisi ve ilgili iş personellerinin ihtiyaçları için “ONLINE EĞİTİM” metodunu tercih edebilirsiniz.

    Online eğitimler; Kolay, düşük maliyetli, çevrimiçi bir süreçte sağlamak için geliştirilmiş bir sistemdir.  Dünyanın farklı yerlerindeki müşterilerimiz için geliştirilen Online sistem sayesinde, bilgi sağlanır, çevrimiçi olarak eğitim ve sertifika teslimi yapılır.   

    Online eğitim ile seçilen alan, size uygun şartlar doğrultusunda Modeno Eğitmenleri tarafından online ortamlarda verilecektir.


    Modeno Satın Alma Yönetimi Eğitimi Eğitmenleri;
    Müşterilerimizin artan beklentilerini ve yasal gereklilikleri karşılamak, etkin süreç yönetimi ve sürekli olarak iyileştirilmesini sağlamak için müşterilerle birlikte çalışmaktadır.

    Satın Alma Yönetimi Eğitimi, Uluslararası Kalite Yönetimi Standartlarına göre programlanmıştır. Online Eğitim ve Sertifika sürecinde ayrıntılı bir eğitim kılavuzuna erişebilecek ve iç denetiminizi ve eğitim sonrasındaki süreci hızlı ve başarılı bir şekilde tamamlamanıza yardımcı olacağız.

    Satın Alma Yönetim Eğitimi” tamamen “YENİLİKÇİ YAKLAŞIM” ile ortaya çıkmıştır.

    Online Eğitimler, 3 basit adımda profesyonel ve uygun maliyetli eğitim hizmetleri ve çevrimiçi ders alma imkanı sağlar!

    Eskişehir Satın Alma Yönetimi Eğitimi programları ile Afyonkarahisar, Kütahya ve Bilecik illeri dahil Türkiye’nin ve Dünyanın her noktasında çalışmanız mümkün.

    Modeno, tüm iş sektörlerinde ve pazarlarda büyük veya küçük şirketler için başarılı çevrimiçi eğitim ve sertifika almanızı garanti eder.

    TEMEL EĞİTİMİ Toplam 12 Ünite, İÇ TETKİK EĞİTİMİ 2 Ünite, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ 5 Ünite, RİSK ANALİZİ 2 Ünite, DOKÜMANTASYON Eğitimi 2 ünite, İlgili Eğitim Alanı Üniteleri ve FİNAL SINAVI ile eğitim müfredatını tamamlamış olursunuz.

Satın Alma Geçerlilik Süresi Nedir?
  • Satın Alma Yönetim Sektörünüzle alakalı eğitimler için başvurduğunuzda bir eğitim sürecinden geçmeniz gereklidir ve bu süreç sonucunda almış olduğunuz sertifikaların süre kısıtlaması bulunmamaktadır. Almış olduğunuz eğitimler ile alakalı düzenleme veya yenilenme durumunda mevcut eğitiminizin üzerine gelecek yenilikler konusunda ek ücret ödemeden gerekli eğitim programına katılma hakkına sahip olacaksınız.

    Eğitim aldığınız kuruluşlar asla eğitimler için belirli bir süre aralığında geçerlidir diyemez.

    Çünkü eğitimler uygulamalarda değişkenler veya sistemsel iptallerin olması durumları haricinde kullanılmaya devam edecektir.

Satın Alma içeriği Nedir?
  • Satın Alma Yönetim Hangi eğitimleri alabilir?

    Satın almanın işletme içindeki rolü ve amaçları

    Organizasyon

    Satın alma iç organizasyonu

    Satın almanın stratejisi ve politikaları

    Temel satın alma süreci

    Satın alma sürecinde evrak, işlem ve iş akışı

    Satın almanın lojistik ile ilişkileri

    Stok maliyetleri sorumluluğunun tanımlanması

    Kaynak yönetimi

    Satıcı firma değerlendirmesi

    Tedarikçi ilişkileri değerlendirilmesi

Satın Alma Yasal Gerekçeliği Nedir?
  • Satın Alma Yönetimi Eğitimi için zorunluluk var mı?

    Satın Alma Yönetim Eğitimi ve Diğer eğitimler için yasal olarak bir zorunluluk aranmamaktadır. Ancak işletmeler bünyelerinde çalışacak Satın Alma Yönetimi Eğitimi almış ve konusunda uzman personel istihdam etmeyi tercih etmektedir.

    Ticari faaliyetlerini sürdürmekte olan tüm sektörlerin üretim, hizmet, ürün kalitesi, kurumsal yapı ve uluslararası alanlarda ticari faaliyet gösterebilmek adına birçok uluslararası standarda uyum mecburi hale gelmiş olmasından dolayı bu sistemleri uygulayacak ve iç denetimi sağlayacak uzman ve eğitimli personel ihtiyacı duymaktadır.

    Satın Alma Yönetimi Eğitimi firma ve kurumlar tarafından güvenlik, kalite ve güvenilirliği temsilen personellerin yetişmesi ve kurumsal yapının oluşması ve sürdürülebilirliği için oldukça önemli durumdadır.

    Kamu ve özel sektörde faaliyet gösteren tüm işletmeler kendi sektörü ile alakalı Eğitimli kalite çalışanına ihtiyaç duymaktadır.

    Kamu kurumları, ulusal zincir işletmeleri gibi alanlarda ürünlerini ve hizmetlerini sunmak için mevzuata uygunluk ve Kamu ihalelerine katılabilmek için aranan şartlarda sıkça gerekli olan Eğitimli kalite personelleri neredeyse olmazsa olmaz durumdadır.

    Tüm sektörler için müşteri memnuniyeti ve yönetim kalitesini artırmak, kurumsallaşma, müşteri şikayetlerini kontrol altında tutmak ile azaltmak ve müşteri memnuniyetini artırmak ve süreçlerin analizi ve hedeflerinin belirlenmesinin takip edilmesini kolaylaştıran bir kalite sistemleri yöneticisine ihtiyaç vardır.

Satın Alma Maaliyeti / Fiyatı Nedir?
  • Satın Alma Yönetimi Eğitimi ve Sertifikası maliyeti ve fiyatı nedir?

    Satın Alma Yönetimi Eğitimi ve sertifikaları almak istiyor fakat sertifika maliyetlerini karşılayamayacağınızı düşünüyor olabilirsiniz. Ancak sektörünüzle alakalı eğitimler sayesinde mevcut işinize ve kurumunuza fayda sağlayabilir veya yeni iş fırsatları bulabilirsiniz.


    MODENO, Eğitim maliyetlerinizi sizin için en uygun, en iyi bütçe planlaması ve sadece ihtiyaçlara ve fayda sağlamaya odaklı olarak en başından en sonuna kadar yürütmektedir.

    Satın Alma Yönetimi Eğitimi ve sertifika almak için uygun maliyetli bir yol sağlamayı amaçlıyoruz. Bunu nasıl yapıyoruz? Genel süreci düzene sokarak, uzun danışmalara veya saha ziyaretlerine gerek kalmadan çevrimiçi online olarak başvuruda bulunmanıza ve sertifikanızı almanıza olanak tanıyarak elde ediyoruz.


    Online Eğitim ne anlama gelir? Online eğitim ile işletme kaynaklarınızı en üst düzeye çıkarmak için gereken uygulamaları benimsedikçe devam edecek olan, sürecin en başından itibaren paradan tasarruf etmeye başlayacağınız anlamına gelir. Satın Alma Yönetimi Eğitimi fiyatlandırmalarında 500 TL ile 1000 TL arasında başlayarak, talep ettiğiniz eğitimler ve alınacak eğitim sayısına göre değişkenlik göstermektedir.

    Talep edilen eğitim; Başvuru şekli Online mı? Yüz yüze eğitim mi? gibi sorulara göre değişiklik göstermektedir.

Satın Alma için Neden Bizi Seçmelisiniz?
  • Satın Alma Yönetimi Eğitimi için neden Modeno?

    Satın Alma Yönetim Eğitimi için neden biz?

    Satın Alma Yönetimi Eğitimi için %100 eğitim başarı oranına sahibiz.

    Müşterilerimize verimli ve uygun maliyetli bir şekilde sertifika almalarına yardımcı olan profesyonel eğitim hizmetleri sunuyoruz.

    Sizi Eğitim Sürecinden Geçireceğimizi, şirketimiz tarafından oluşabilecek tüm hatalar da dahil olmak üzere, müşteri memnuniyeti sağlayamadığımız anda ödenen Tüm Paraların %100’ünü iade edeceğimizi garanti ediyoruz.

    Rekabetçi ve şeffaf olmanın yanı sıra iş gereksinimlerinize uygun bir eğitim teklifi sunabilmek için eğitim ve sertifika ihtiyaçlarınızı tam olarak belirlemeye özen gösteriyoruz.

    MODENO ile çalışmayı seçmek, Satın Alma Yönetimi Eğitimi ihtiyaçlarınızı ve işinizin gereksinimlerini karşılamak için güçlü bir uluslararası varlığa sahip grupların güvencesiyle küresel olarak akredite bir sertifika kuruluşları ile ortak olmak demektir.

    Modeno olarak, tüm sektörler için en uygun ve en iyi koşullarda hizmet anlayışımız ile Eskişehir Patent ve Eskişehir Belgelendirme alanında olduğu gibi çevre iller olan Afyonkarahisar, Kütahya ve Bilecik’te hizmetlerimizi sürdürüyor.

    Türkiye’de bir ilk olan online danışmanlık sistemi ile belgelendirme, Eğitim ve diğer tüm süreçleri müşterilerimizin zamanını ve işlemlerin kolay erişebilir olmasını sağlamak adına geliştirdik ve uygulamaya devam ediyoruz.

Satın Alma Sıkça Sorulan Sorular?
  • Satın Alma Yönetim Hakkında bir çok soru bulunabilmektedir.

    Satın Alma standartları arasında ve Satın Alma olarak bilinen en popüler belgelerinden biri olan Satın Alma Yönetim hakkında bilgi almak istiyorsanız, aradığınız cevapların tamamı sizin için hazırladığımız Satın Alma Yönetim belgesi ile ilgili en çok sorulan soruları Satın Alma Yönetim blogumuzda topladık.

    Satın Alma'in güncellenmiş halini, son revizyon olarak kullanmak önemlidir.
    Günümüz iş dünyası sürekli rekabet içerisinde bulunmaktadır. Bu yüzden işletme/şahıs/firma ve kuruluşlar rekabetin içerisinde hizmet ettikleri sektörlerde yüksek performans odaklı ve ticaretlerinde avantajlar sağlamak zorundadır. Bu yüzden Yeni ve güncel standartlarla oluşturulurmuş Satın Alma tüm ihtiyaçlara karışık vermektedir.

    Kuruluşunuzun mevcut kalite yönetim sistemini gözden geçirme ve sistemin kuruluşunuzun öncelikleri iyi tanımlanmalı ve buna göre uyumlu bir sistem kurulmalıdır.

    Kuruluşunuzun büyümesi, müşteri memnuniyetinin sağlanması işletmenin karlılığın artması gibi bir çok konuda sizin için başlıklar hazırladık.

    İster Üretim veya hizmet sektöründe bulunun, işletme kapasitesi her ölçekten kuruluşun yapısına uygun bir sistemi korumak ve sürdürülebilir büyüme sağlamak için Satın Alma hakkında tüm sorularınızı “sıkça sorulan sorular” olarak topladık.

    Satın Alma ne demek?
    Satın Alma standartları ne anlama geliyor?
    Satın Alma ile Satın Alma Yönetim aynı anlamda mıdır?
    Satın Alma belgesi ürüne mi verilir?
    Satın Alma Yönetim belgesi alabilmek için kaç çalışana sahip olmak gerekir?
    Satın Alma Belgesi danışmanlık firmaları tarafından verilebilir mi?
    Satın Alma Yönetim Belgesi almanın çalışanlar üzerindeki etkisi nasıldır?
    Satın Alma belge alımında ana şartlar nelerdir? vb.. En çok sorulan Satın Alma Yönetim sorularını cevaplıyoruz. Satın Alma Yönetim blogumuza buradan ulaşabilirsiniz.

    Satın Alma Yönetim Hakkında bir çok soru bulunabilmektedir.

    ISO standartları arasında ve ISO’nun en popüler belgelerinden biri olan Satın Alma Yönetim hakkında bilgi almak istiyorsanız, aradığınız cevapların tamamı sizin için hazırladığımız Satın Alma Yönetim belgesi ile ilgili en çok sorulan soruları Satın Alma Yönetim blogumuzda topladık.
    Satın Alma Yönetim blogumuza buradan ulaşabilirsiniz.

Satın Alma İçerik Destek Talepleri?
  • Satın Alma Yönetim sertifikasyonu ve belgelendirme ile ilgili Eskişehir Belgelendirme ve Danışmanlık Hizmetleri konusunda hizmet veriyor olsak da Afyonkarahisar, Bilecik, Bursa, Burdur, Konya, Kütahya, Bolu, Ankara gibi komşu çevre merkez illerde de Satın Alma Yönetim sertifikasyonu ve belgelendirme hizmeti sağlıyoruz.

    Eskişehir Belgelendirme ve Danışmanlık Hizmetleri konusunda merkez ofisimizin hizmet alanı Türkiye’nin her yerine kesintisiz Satın Alma Yönetim hizmetini sunar.

    Verilen Satın Alma Yönetim sertifikasyonu ve belgelendirme hizmetinin başlangıç ve bitiş süreçlerinde, tüm süreç boyunca size bilgi, beceri birikimiz ile Satın Alma Yönetim konusunda rehberlik ederiz.

    Modeno Patent, Belgelendirme olarak Satın Alma Yönetim hizmeti ile ilgili hazırladığımız tüm bilgiler sizler için yeterince açıklayıcı değil ise veya size nasıl ulaşabilirim diyorsanız eğer, ile ilgili tüm sorularınız için dilerseniz; +90 850 307 71 03 telefon numarasından irtibata geçebilir ya da online iletişim formu ile bizlere ulaşabilirsiniz.

Satın Alma için Destek Talepleri

Satın Alma Yönetim Satın Alma Yönetim sertifikasyonu ve belgelendirme ile ilgili Eskişehir Belgelendirme ve Danışmanlık Hizmetleri konusunda hizmet veriyor olsak da Afyonkarahisar, Bilecik, Bursa, Burdur, Konya, Kütahya, Bolu, Ankara gibi komşu çevre merkez illerde de Satın Alma Yönetim sertifikasyonu ve belgelendirme hizmeti sağlıyoruz.

Eskişehir Belgelendirme ve Danışmanlık Hizmetleri konusunda merkez ofisimizin hizmet alanı Türkiye’nin her yerine kesintisiz Satın Alma Yönetim hizmetini sunar. Verilen Satın Alma Yönetim sertifikasyonu ve belgelendirme hizmetinin başlangıç ve bitiş süreçlerinde, tüm süreç boyunca size bilgi, beceri birikimiz ile Satın Alma Yönetim konusunda rehberlik ederiz.

Kuruluşumuz; Modeno Belgelendirme, hizmet verilen Satın Alma Yönetim işlemlerinde işletmeleri büyük ya da küçük olarak değerlendirmez. Tüm Kuruluşlara yaklaşımımız; eşit koşullarda, bilimsel etik değerlendirmeler eşliğinde, şeffaf hizmet prensibi ile faaliyet göstermektedir.

Satın Alma Yönetim hizmetinde Profesyonel ve alanında uzman ekip ve danışmanlarla iş birliği içerisinde çalışarak, Uluslararası danışmanlık ve belgelendirme kurumları ile partner olarak tüm gelişmeleri takip ediyor, yenilik ve değişkenleri yerinde ve hızlı şekilde çözüme ulaştırarak sonuçlandırıyoruz.

Satın Alma Yönetim hizmeti ile ilgili hazırladığımız tüm bilgiler sizler için yeterince açıklayıcı değil ise veya size nasıl ulaşabilirim diyorsanız eğer, Satın Alma Yönetim ile ilgili tüm sorularınız ve Satın Alma Yönetim ile ilgili ihtiyaçlarınız için dilerseniz;
Türkiye'nin her yerinden +90 850 307 71 03 telefon numarasından ya da online iletişim formu ile bizlere ulaşabilirsiniz.

Satın Alma Online Nedir?

Faaliyet alanı ne olursa olsun, büyük veya küçük herhangi bir kuruluş çalışanı, yöneticisi ve ilgili iş personellerinin ihtiyaçları için “ONLINE EĞİTİM” metodunu tercih edebilirsiniz.

Online eğitimler; Kolay, düşük maliyetli, çevrimiçi bir süreçte sağlamak için geliştirilmiş bir sistemdir.  Dünyanın farklı yerlerindeki müşterilerimiz için geliştirilen Online sistem sayesinde, bilgi sağlanır, çevrimiçi olarak eğitim ve sertifika teslimi yapılır.   

Online eğitim ile seçilen alan, size uygun şartlar doğrultusunda Modeno Eğitmenleri tarafından online ortamlarda verilecektir.


Modeno Satın Alma Yönetimi Eğitimi Eğitmenleri;
Müşterilerimizin artan beklentilerini ve yasal gereklilikleri karşılamak, etkin süreç yönetimi ve sürekli olarak iyileştirilmesini sağlamak için müşterilerle birlikte çalışmaktadır.

Satın Alma Yönetimi Eğitimi, Uluslararası Kalite Yönetimi Standartlarına göre programlanmıştır. Online Eğitim ve Sertifika sürecinde ayrıntılı bir eğitim kılavuzuna erişebilecek ve iç denetiminizi ve eğitim sonrasındaki süreci hızlı ve başarılı bir şekilde tamamlamanıza yardımcı olacağız.

Satın Alma Yönetim Eğitimi” tamamen “YENİLİKÇİ YAKLAŞIM” ile ortaya çıkmıştır.

Online Eğitimler, 3 basit adımda profesyonel ve uygun maliyetli eğitim hizmetleri ve çevrimiçi ders alma imkanı sağlar!

Eskişehir Satın Alma Yönetimi Eğitimi programları ile Afyonkarahisar, Kütahya ve Bilecik illeri dahil Türkiye’nin ve Dünyanın her noktasında çalışmanız mümkün.

Modeno, tüm iş sektörlerinde ve pazarlarda büyük veya küçük şirketler için başarılı çevrimiçi eğitim ve sertifika almanızı garanti eder.

TEMEL EĞİTİMİ Toplam 12 Ünite, İÇ TETKİK EĞİTİMİ 2 Ünite, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ 5 Ünite, RİSK ANALİZİ 2 Ünite, DOKÜMANTASYON Eğitimi 2 ünite, İlgili Eğitim Alanı Üniteleri ve FİNAL SINAVI ile eğitim müfredatını tamamlamış olursunuz.

Satın Alma Geçerlilik Süresi?

Satın Alma Yönetim Sektörünüzle alakalı eğitimler için başvurduğunuzda bir eğitim sürecinden geçmeniz gereklidir ve bu süreç sonucunda almış olduğunuz sertifikaların süre kısıtlaması bulunmamaktadır. Almış olduğunuz eğitimler ile alakalı düzenleme veya yenilenme durumunda mevcut eğitiminizin üzerine gelecek yenilikler konusunda ek ücret ödemeden gerekli eğitim programına katılma hakkına sahip olacaksınız.

Eğitim aldığınız kuruluşlar asla eğitimler için belirli bir süre aralığında geçerlidir diyemez.

Çünkü eğitimler uygulamalarda değişkenler veya sistemsel iptallerin olması durumları haricinde kullanılmaya devam edecektir.

Satın Alma Eğitimi Nedir?

Satın Alma Yönetim Hangi eğitimleri alabilir?

Satın almanın işletme içindeki rolü ve amaçları

Organizasyon

Satın alma iç organizasyonu

Satın almanın stratejisi ve politikaları

Temel satın alma süreci

Satın alma sürecinde evrak, işlem ve iş akışı

Satın almanın lojistik ile ilişkileri

Stok maliyetleri sorumluluğunun tanımlanması

Kaynak yönetimi

Satıcı firma değerlendirmesi

Tedarikçi ilişkileri değerlendirilmesi

Satın Alma Yasal Gerekçeliği Nedir?

Satın Alma Yönetimi Eğitimi için zorunluluk var mı?

Satın Alma Yönetim Eğitimi ve Diğer eğitimler için yasal olarak bir zorunluluk aranmamaktadır. Ancak işletmeler bünyelerinde çalışacak Satın Alma Yönetimi Eğitimi almış ve konusunda uzman personel istihdam etmeyi tercih etmektedir.

Ticari faaliyetlerini sürdürmekte olan tüm sektörlerin üretim, hizmet, ürün kalitesi, kurumsal yapı ve uluslararası alanlarda ticari faaliyet gösterebilmek adına birçok uluslararası standarda uyum mecburi hale gelmiş olmasından dolayı bu sistemleri uygulayacak ve iç denetimi sağlayacak uzman ve eğitimli personel ihtiyacı duymaktadır.

Satın Alma Yönetimi Eğitimi firma ve kurumlar tarafından güvenlik, kalite ve güvenilirliği temsilen personellerin yetişmesi ve kurumsal yapının oluşması ve sürdürülebilirliği için oldukça önemli durumdadır.

Kamu ve özel sektörde faaliyet gösteren tüm işletmeler kendi sektörü ile alakalı Eğitimli kalite çalışanına ihtiyaç duymaktadır.

Kamu kurumları, ulusal zincir işletmeleri gibi alanlarda ürünlerini ve hizmetlerini sunmak için mevzuata uygunluk ve Kamu ihalelerine katılabilmek için aranan şartlarda sıkça gerekli olan Eğitimli kalite personelleri neredeyse olmazsa olmaz durumdadır.

Tüm sektörler için müşteri memnuniyeti ve yönetim kalitesini artırmak, kurumsallaşma, müşteri şikayetlerini kontrol altında tutmak ile azaltmak ve müşteri memnuniyetini artırmak ve süreçlerin analizi ve hedeflerinin belirlenmesinin takip edilmesini kolaylaştıran bir kalite sistemleri yöneticisine ihtiyaç vardır.

Satın Alma için Fiyatı Maliyeti Nedir?

Satın Alma Yönetimi Eğitimi ve Sertifikası maliyeti ve fiyatı nedir?

Satın Alma Yönetimi Eğitimi ve sertifikaları almak istiyor fakat sertifika maliyetlerini karşılayamayacağınızı düşünüyor olabilirsiniz. Ancak sektörünüzle alakalı eğitimler sayesinde mevcut işinize ve kurumunuza fayda sağlayabilir veya yeni iş fırsatları bulabilirsiniz.


MODENO, Eğitim maliyetlerinizi sizin için en uygun, en iyi bütçe planlaması ve sadece ihtiyaçlara ve fayda sağlamaya odaklı olarak en başından en sonuna kadar yürütmektedir.

Satın Alma Yönetimi Eğitimi ve sertifika almak için uygun maliyetli bir yol sağlamayı amaçlıyoruz. Bunu nasıl yapıyoruz? Genel süreci düzene sokarak, uzun danışmalara veya saha ziyaretlerine gerek kalmadan çevrimiçi online olarak başvuruda bulunmanıza ve sertifikanızı almanıza olanak tanıyarak elde ediyoruz.


Online Eğitim ne anlama gelir? Online eğitim ile işletme kaynaklarınızı en üst düzeye çıkarmak için gereken uygulamaları benimsedikçe devam edecek olan, sürecin en başından itibaren paradan tasarruf etmeye başlayacağınız anlamına gelir. Satın Alma Yönetimi Eğitimi fiyatlandırmalarında 500 TL ile 1000 TL arasında başlayarak, talep ettiğiniz eğitimler ve alınacak eğitim sayısına göre değişkenlik göstermektedir.

Talep edilen eğitim; Başvuru şekli Online mı? Yüz yüze eğitim mi? gibi sorulara göre değişiklik göstermektedir.

Satın Alma Neden Bizi Seçmelisiniz?

Satın Alma Yönetimi Eğitimi için neden Modeno?

Satın Alma Yönetim Eğitimi için neden biz?

Satın Alma Yönetimi Eğitimi için %100 eğitim başarı oranına sahibiz.

Müşterilerimize verimli ve uygun maliyetli bir şekilde sertifika almalarına yardımcı olan profesyonel eğitim hizmetleri sunuyoruz.

Sizi Eğitim Sürecinden Geçireceğimizi, şirketimiz tarafından oluşabilecek tüm hatalar da dahil olmak üzere, müşteri memnuniyeti sağlayamadığımız anda ödenen Tüm Paraların %100’ünü iade edeceğimizi garanti ediyoruz.

Rekabetçi ve şeffaf olmanın yanı sıra iş gereksinimlerinize uygun bir eğitim teklifi sunabilmek için eğitim ve sertifika ihtiyaçlarınızı tam olarak belirlemeye özen gösteriyoruz.

MODENO ile çalışmayı seçmek, Satın Alma Yönetimi Eğitimi ihtiyaçlarınızı ve işinizin gereksinimlerini karşılamak için güçlü bir uluslararası varlığa sahip grupların güvencesiyle küresel olarak akredite bir sertifika kuruluşları ile ortak olmak demektir.

Modeno olarak, tüm sektörler için en uygun ve en iyi koşullarda hizmet anlayışımız ile Eskişehir Patent ve Eskişehir Belgelendirme alanında olduğu gibi çevre iller olan Afyonkarahisar, Kütahya ve Bilecik’te hizmetlerimizi sürdürüyor.

Türkiye’de bir ilk olan online danışmanlık sistemi ile belgelendirme, Eğitim ve diğer tüm süreçleri müşterilerimizin zamanını ve işlemlerin kolay erişebilir olmasını sağlamak adına geliştirdik ve uygulamaya devam ediyoruz.

Satın Alma Sıkça Sorulan Sorular?

Satın Alma Yönetim Hakkında bir çok soru bulunabilmektedir.

Satın Alma standartları arasında ve Satın Alma olarak bilinen en popüler belgelerinden biri olan Satın Alma Yönetim hakkında bilgi almak istiyorsanız, aradığınız cevapların tamamı sizin için hazırladığımız Satın Alma Yönetim belgesi ile ilgili en çok sorulan soruları Satın Alma Yönetim blogumuzda topladık.

Satın Alma'in güncellenmiş halini, son revizyon olarak kullanmak önemlidir.
Günümüz iş dünyası sürekli rekabet içerisinde bulunmaktadır. Bu yüzden işletme/şahıs/firma ve kuruluşlar rekabetin içerisinde hizmet ettikleri sektörlerde yüksek performans odaklı ve ticaretlerinde avantajlar sağlamak zorundadır. Bu yüzden Yeni ve güncel standartlarla oluşturulurmuş Satın Alma tüm ihtiyaçlara karışık vermektedir.

Kuruluşunuzun mevcut kalite yönetim sistemi Satın Alma Yönetim ait sistemsel olarak gözden geçirilmeli ve sistemin kuruluşunuza ait öncelikleri iyi tanımlanmalı ve buna göre uyumlu bir sistem kurulmalıdır.

Kuruluşunuzun büyümesi, müşteri memnuniyetinin sağlanması işletmenin karlılığın artması gibi bir çok konuda sizin için başlıklar hazırladık.

İster Üretim veya hizmet sektöründe bulunun, işletme kapasitesi her ölçekten kuruluşun yapısına uygun bir sistemi korumak ve sürdürülebilir büyüme sağlamak için Satın Alma hakkında tüm sorularınızı “sıkça sorulan sorular” olarak topladık.

Satın Alma ne demek?
Satın Alma standartları ne anlama geliyor?
Satın Alma ile Satın Alma Yönetim aynı anlamda mıdır?
Satın Alma belgesi ürüne mi verilir?
Satın Alma Yönetim belgesi alabilmek için kaç çalışana sahip olmak gerekir?
Satın Alma Belgesi danışmanlık firmaları tarafından verilebilir mi?
Satın Alma Yönetim Belgesi almanın çalışanlar üzerindeki etkisi nasıldır?
Satın Alma belge alımında ana şartlar nelerdir? vb.. En çok sorulan Satın Alma Yönetim sorularını cevaplıyoruz. Satın Alma Yönetim blogumuza buradan ulaşabilirsiniz.

Satın Alma Yönetim Hakkında bir çok soru bulunabilmektedir.

ISO standartları arasında ve ISO’nun en popüler belgelerinden biri olan Satın Alma Yönetim hakkında bilgi almak istiyorsanız, aradığınız cevapların tamamı sizin için hazırladığımız Satın Alma Yönetim belgesi ile ilgili en çok sorulan soruları Satın Alma Yönetim blogumuzda topladık.
Satın Alma Yönetim ile ilgili soruları cevapladığımız blogumuza buradan ulaşabilirsiniz.

Satın Alma Yönetim BELGELENDİRME AŞAMA 1 BAŞVURU SÜRECİ

Satın Alma Yönetim sertifika ve belgelendirme nasıl alınır?
Satın Alma Yönetim hizmeti başvuru adımları aşama 1 olarak, Sektörünüz ile ilgili iş gereksinimlerinizi belirlemek için bize ulaşırsınız, Uzman ekibimiz bir anket ile sizlere yardımcı olur, Satın Alma Yönetim başvurusu için verdiğiniz bilgiler incelenir ve onayınız için bir sözleşme teklifi hazırlanır.
Böylelikle ilk aşama olan; Satın Alma Yönetim hizmeti için başvuru süreci başlamış olur.

Satın Alma Yönetim BELGELENDİRME AŞAMA 2 ÖN DEĞERLENDİRME

Satın Alma Yönetim sertifika ve belgelendirme almak için ön değerlendirme aşaması başlar.
Satın Alma Yönetim aşama 2 ön değerlendirme aşamasında, Ekibimize sunulan bilgilerin doğruluğu doğrultusunda, Belgelendirilmek isteyen şahıs/işletme/şirket/firma, Modeno Belgelendirme kuruluşuna ait, uzmanlarımız tarafından doldurulmuş olunan müracaat formunu Satın Alma Yönetim dokümanları ile eşleştirir, eksik ek evrakları hazırlar ve Belgelendirme ön değerlendirme aşaması tamamlanır.

Satın Alma Yönetim BELGELENDİRME AŞAMA 3 KONTROL

Satın Alma Yönetim aşama 3 kontrol aşamasında, ekibimize sunulan bilgilerin doğruluğu doğrultusunda yönetim sistemleri ve süreçlerinin uygulandığını ve uygulama kapsamının ticari faaliyeti yansıttığını doğrulanır.
Eksik evrak planlaması ile denetim sürecinden önce tüm süreç eksiksiz yürütülür. Kontrol aşamasında unutulmamalıdır ki; İstenilen Standart(lar)ın Satın Alma Yönetim gerekliliklerini karşılamada herhangi bir boşluk ya da hataya yer verilmez.
Böylelikle Aşama 3'de başarılı bir sonuca ulaşmak demek; yeterli uygunluk ve uygunluk kanıtı demektedir.
100% Satın Alma Yönetim sertifikasyon belgelendirme süreci başarılı olarak denetimlerden geçecek şekilde planlama yapılır.

Satın Alma Yönetim BELGELENDİRME AŞAMA 4 DENETİM

Satın Alma Yönetim sertifika ve belgelendirme almak için denetim aşaması başlar.
Satın Alma Yönetim denetimleri, Mutabakat üzere yapılan denetim planı, denetim süresi ve uygunluk denetim tarihi belirlenir. Bu bilgiler doğturltusunda şahıs/işletme/şirket/firma onayı alınarak, karşılıklı teyid sonrası denetim gerçekleştirilir.
Denetim plan teyidi sonrası denetim tarihinden önce ekibimiz; uygun yada uygunsuz olarak gerekli planlamayı son defa kontrol eder Satın Alma Yönetim denetiminin sorunsuz geçmesi hiçin hazırlıkları bitirir.
Denetim Plan tarihte başdenetçiler tarafından denetim yapılır.
Satın Alma Yönetim için gerekli sistem alt yapısı denetim tarihine kadar modeno belgelendirmenin uzman ekipleri tarafından eksiksiz hazırlandığı için; Modeno Belglendirme tarafından kurulan sistemler %100 Uygun sonuçlandırılır.

AŞAMA 5 BELGELENDİRME

Satın Alma Yönetim sertifika ve belgelendirme son aşaması olarak "belge basım" kısmıdır.
Başarılı bir uygunluk denetimi sonrası hazırlanan denetim raporu başdenetçilerin verdiği uygunluk kararı ile Satın Alma Yönetim SERTİFİKA BELGE olarak sisteme kayıt edilir. Denetimlerden uygun sonuçlandırılan şirket, Uygunluk kararı ile Satın Alma Yönetim sertifikasyon belgelsi almaya hak kazanır.
Basılan sertifika firmanıza teslim edilerek bu Satın Alma Yönetim belgelendirme süreci sonlanmış olur.

  

DİĞER EĞİTİMLERİMİZ

Hizmetlerimizi inceleyin!

Satın Alma Yönetim için Teklif Alın online teklif

Satın Alma Yönetim akreditasyon veya belgelendirme hizmeti ile ilgili teklif ve bilgi almak için bizlere ulaşın. Uzman ekibimizden firmanızın ihtiyaç duyduğu Satın Alma Yönetim hizmeti hakkında sizelere detaylı bilgi verecektir.

online teklif al