ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri

ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri

ISO 12207 Ölçme Yönetim Sistemine mi ihtiyacınız var?

ISO 12207:2017 belgesine sahip olmanız gerekiyor mu?

Kuruluşunuzun Uluslararası kalite kurallarına sahip olduğundan emin olmak ister misiniz?
ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Sistemi ve danışmanlık hakkında bilgi edinin.

 

ISO 12207 NEDİR?

ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Sistemi, Bilinen diğer adıyla ISO/IEC/IEEE 12207 ya da TS ISO/IEC 12207 ismiyle bilinen bir standart olup, Bilgi teknolojisi -Yazılım yaşam döngüsü süreçleri kapsamaktadır. ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Yönetim Sistemi; yazılım sektörü tarafından kaynak oluşturulan, kodlama ve sunum yapısında code terminolojisiyle, yazılım yaşam döngüsü süreçleri için ortak bir standart olarak tanımlanabilir.

TS ISO/IEC 12207:2017; yazılım ürünü ve ya yazılım hizmeti içeren bir sistemin satın alınması ile birlikte yazılım ürünlerinin ihtiyaçlar doğrultusunda tedarik edilmesini, geliştirme açık olmasını, kurum ya da şirketin yazılım ile ilgili bakımı süresince uygulanacak süreçleri, faaliyetleri ve görevlerini kapsamaktadır.

 

ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Yönetim Sistemi Standardı, tüm yazılım projeleri için geçerli olarak kabul edilebilen ve uluslararası bir standarttır.

 

ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Belgesi ihtiyaçlarınız için dilerseniz online teklif alabilirsiniz.

 

ISO 12207 Kapsamı Nedir?

ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Yönetim Sistemi hangi sektörler için gereklidir?

Günümüzün rekabet ortamında ürün ve hizmet memnuniyeti, kabul edilen performans düzeylerini yeniden tanımlamaktadır.

ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Yönetim Sistemi müşteri beklentilerini aşmak isteyen, yazılım ürünü ve yazılım hizmeti ihtiyaçlarını içeren bir sistem isteyen tüm kuruluşlar tarafından kullanılabilir.

ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Belgesi, yazılım ihtiyaçları ile kaliteyi geliştirmek ve sürekli olarak müşteri gereksinimlerini karşılamak isteyen yazılım ihtiyaçlarına sahip büyük veya küçük tüm kuruluşlar için mükemmeldir.

ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Yönetim Sistemi , organizasyonun büyüklüğüne ve faaliyet koluna bakılmaksızın tüm faaliyet dallarına uygulanmaktadır, Şu anda küçük ve orta ölçekli şirketler, müşteri memnuniyeti iş süreçlerinin yönetimi ve arayışları için ISO 12207 sertifikasını giderek daha fazla benimsemektedir.

 

ISO 10002, özel sektördeki her büyüklükteki şirkete, aynı zamanda üniversitelere, hayır kurumlarına ve kamu sektörü kuruluşlarına da uygulanabilir uluslararası bir standart çerçevesine sahiptir.

 

ISO 12207 Nasıl Alınır? 

ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri  Yönetim Sistemi nasıl alınır?

Şirketinizi ve gereksinimlerinizi anlayabilmemiz için bir bizimle iletişime geçerek Teklif Formu doldurmanız gerekli, dilerseniz bunu online teklif formunu doldurarak da yapabilirsiniz.

Verdiğiniz bilgileri; değerlendirme kapsamınızı doğru bir şekilde tanımlayarak size sertifikasyon için bir teklif sunmak için kullanacağız.
Teklifimizi kabul ettiğinizde, MODENO temsilcimiz sizinle iletişime geçecek.
Temsilcimiz
, İlk Belgelendirme AŞAMASI için size ziyaret planlaması oluşturur. Dilerseniz online, dilerseniz yüz yüze sistem kurulumu tercihinizi yaparsınız.

 

ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Yönetim Sistemi kurulumu için yapmış olduğunuz tercihinize göre temsilcimiz ile birlikte bir sertifikasyon kuruluşu seçmenize yardımcı olacağız ve süreç boyunca size rehberlik edeceğiz.

 

Kurulacak Yönetim sisteminizin modeli önemlidir.

Online kurulum tercih ederseniz, kurulum sürecinde sisteminiz denetçilerimiz tarafından sürekli denetleneceği için kısa sürede denetim döngüsüne dahil edilirsiniz.
Fiziki kurulum tercih ederseniz, sertifikasyon süreci için sisteminizin en az üç aydır tam olarak çalıştığını ve bir yönetim incelemesine ve tam bir iç denetim döngüsüne tabi olduğunu kanıtlayabilmeniz gerektiğini lütfen unutmayın.

 

Başarılı bir denetimin ardından, bir sertifikasyon kararı verilir ve eğer olumluysa, MODENO tarafından gerekli standarda ilişkin sertifika denetmenliği tamamlanır. Seçilen Akredite kuruluşu tarafından Sertifikanın hem basılı hem de elektronik kopyasına sahip olursunuz.

Unutulmamalı ki; İster Online, ister Fiziki kurulumlar için MODENO, sizlere ISO 12207:2017 belgeleri hakkında gerekli bilgi ve adımları kolayca uygulayabileceğiniz bir danışmanlık hizmetini %100 Müşteri Memnuniyeti ve Para İADE GARANTİSİ ile sunar.

 

 

ISO 12207 Hangi Sektörler İçin? 

ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Yönetim Sistemi hangi sektörler için gereklidir?

Günümüzün rekabet ortamında ürün ve hizmet memnuniyeti, kabul edilen performans düzeylerini yeniden tanımlamaktadır.

ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Yönetim Sistemi müşteri beklentilerini aşmak isteyen, yazılım ürünü ve yazılım hizmeti ihtiyaçlarını içeren bir sistem isteyen tüm kuruluşlar tarafından kullanılabilir.

ISO 12207:2017 Belgesi, yazılım ihtiyaçları ile kaliteyi geliştirmek ve sürekli olarak müşteri gereksinimlerini karşılamak isteyen yazılım ihtiyaçlarına sahip büyük veya küçük tüm kuruluşlar için mükemmeldir.

ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Yönetim Sistemi , organizasyonun büyüklüğüne ve faaliyet koluna bakılmaksızın tüm faaliyet dallarına uygulanmaktadır, Şu anda küçük ve orta ölçekli şirketler, müşteri memnuniyeti iş süreçlerinin yönetimi ve arayışları için ISO 12207 sertifikasını giderek daha fazla benimsemektedir.

 

ISO 12207, özel sektördeki her büyüklükteki şirkete, aynı zamanda üniversitelere, hayır kurumlarına ve kamu sektörü kuruluşlarına da uygulanabilir uluslararası bir standart çerçevesine sahiptir.

 

 

 

ISO 12207 Faydaları Nedir? 

ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Yönetim Sistemi faydaları nedir?

ISO 12207:2017 belgesi ile ne elde edersiniz? ISO 12207 Standart olarak, şirket ihtiyaçlarının yazılım temelli çözümlere ihtiyaç duyan firma/kurum/kuruluşlar tarafından yazılıma ait işleyişin kontrol edilme ihtiyaçlarını içerir.

Müşteri memnuniyetini ve Potansiyel müşterileri elde tutmayı artırır.

Müşteri ihtiyaç ve beklentilerini yönetebilirsiniz.

Marka ve ya Şirket itibarını korur ve geliştirirsiniz.

Ürün ve Hizmetler ile ilgili, Müşteri taraflı dahili iletişimi ve ilişkileri geliştirir.

Sürekli iyileştirme olduğu için, karşılaştığınız fırsatları belirlemeye yardımcı olur.

Çalışan personelin geri bildirim konusunda müşteri odaklı bir yaklaşım benimsemesine yardımcı olur.

Müşterilere şeffaf bir geri bildirim sistemi sağlarsınız.

Operasyonel verimliliği artırır, gerçeklere dayalı karar vermenizi sağlarsınız.

Geri bildirime ait kök nedenler ve eğilimlerin belirlenmesine yardımcı olur.

 

 

ISO 12207 Ne Kadar Sürede Alınır? 

ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Yönetim Sistemi ne kadar sürede alınır?
ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Yönetim Sistemi kurulumu sonrası ISO 12207:2017 Belgesine sahip olmak için gerekli süre, seçeceğiniz yönetim modeline göre değişmektedir.

 

Online sistem kurulumu ve Fiziki sistem kurulumu gibi seçeceğiniz modellere göre ISO 12207:2017 Belgesine 3 iş günü ya da 3 ay gibi değişik sürelere göre de sahip olabilirsiniz.

Belgelendirme süreçlerin tamamlanması 3 iş günü ile 5 iş günü içerisinde alınabilmektedir.

Belgelendirme sürecinde süre, alınacak ISO 12207 belgesine sahip olma metodunuza göre değiştiği için seçtiğiniz yöntem ve firmanızın şartlarına göre danışmanlarımızdan destek almanız daha doğru bir yöntem olacaktır.

TS ISO/IEC 12207:2017 sertifikası tüm başvuruların yapılması ve evrakların hazır olması durumunda ortalama 3 iş günü içerisinde alınabileceği gibi akredite kuruluş şartlarına göre 15 gün ile 20 gün arasında da verilebilmektedir.

İster online, ister fiziki kurulum! Hangi yöntemi seçerseniz seçin, MODENO olarak; sizi sertifikasyon/akreditasyon sürecinden başarı ile geçireceğimizi, sertifika sürecinde firmamız tarafından %100 memnuniyet ile karşılanmaz ya da hata oluşması durumunda ödenen tüm ücretlerin %100’ünü iade edeceğimizi garanti ediyoruz.

 

ISO 12207 Denetimi Nedir?

ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Yönetim Sistemi denetimi nedir?


TS ISO/IEC 12207:2017
için Denetimler; İç denetimler, tedarikçi veya müşterinin gerçekleştirdiği denetimler ve bağımsız kuruluşlar tarafından gerçekleştirilen temeli belgelendirmeye dayalı uygunluk denetimleri olarak tanımlanabilir.

 

ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Yönetim Sistemi denetimlerinde küçük ve büyük olarak uygunsuzluklar bulunabilir.

MODENO başdenetçi ve denetçi danışmanlarımız ISO 12207:2017 standardına ait herhangi bir maddesinde  uygunsuzluk tespit etmesi durumunda duruma müdahil olur ve uygunsuzların takip denetim gerekliliğini yerine getirirler. Uygunsuzlukların kapatılması için planlı şekilde ziyaret sağlarlar.

MODENO olarak; ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Yönetim Sistemi Dokümanlarının Gözden Geçirme Denetimi sağlar, Dokümantasyonel eksikliğin tamamlanması sağlar. Tetkik planlaması oluşturarak Raporlar hazırlar ve iç denetimin sorunsuz geçilmesini sağlarız.

 

 

 

ISO 12207 Online Nedir?

ISO 12207 Ölçme Yönetim Sistemi Online Kurulum Nedir?
Faaliyet alanı ne olursa olsun, büyük veya küçük herhangi bir kuruluş tarafından ISO 12207:2017 Belgesi ihtiyaçlarınız için “ONLINE KURULUM” metodunu tercih edebilirsiniz.

 

Online ISO 12207:2017 Yöntemi; Kolay, düşük maliyetli, çevrimiçi online bir süreçte sağlamak için geliştirilmiş bir modüldür.  Dünyanın farklı yerlerindeki müşterilerimiz için geliştirilen Online modül sayesinde, bilgi sağlanır, çevrimiçi ISO sertifikalarını yönetilir ve belge teslim edilir.

 

Online kurulum ile seçilen hizmet, danışmanlık kuruluşu tarafından belirlenen şartlar doğrultusunda Modeno BAŞDENETÇİLERİ tarafından sürekli kontrolü sağlanır. Sertifikanızın alınabilecek altyapı yaklaşımını, yüksek standartlar ve hizmet kalitesi çizgisinde denetleme ve sistem kurulumunu tamamlarlar.

 

Modeno Denetçileri; müşterilerin artan beklentilerini ve yasal gereklilikleri karşılamak için yönetim sistemlerinin etkin bir şekilde sürdürülmesini ve sürekli olarak iyileştirilmesini sağlamak için müşterilerle birlikte çalışmaktadır.

 

İç kalite denetimi, kuruluşunuzun yönetim sistemini Uluslararası Kalite Yönetimi Standartlarına göre değerlendirme sürecidir. Online Sertifikasyon sürecinde kalite yönetim sistemlerine ilişkin kapsamlı ve ayrıntılı bir kılavuza erişebilecek ve iç denetiminizi hızlı ve başarılı bir şekilde tamamlamanıza yardımcı olacağız.

 

ISO 12207:2017 Online” kurulum tamamen “YENİLİKÇİ YAKLAŞIM” ile ortaya çıkmıştır.

Online ISO 12207:2017, 3 basit adımda profesyonel ve uygun maliyetli danışmanlık hizmetleri ve çevrimiçi online ISO 12207:2017 sertifikası sağlar!

 

Modeno, tüm iş sektörlerinde ve pazarlarda büyük veya küçük şirketler için başarılı çevrimiçi online ISO 12207:2017 sertifikasyonu almanızı garanti eder.

 

ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri

ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ISO 12207 Geçerlilik Süresi?

ISO 12207 Ölçme Yönetim Sistemi Sertifikanın geçerlilik süresi nedir?
ISO belgesi için başvurduğunuzda bir danışmanlık kuruluşundan geçmeniz gereklidir ve farklı belgelendirme kuruluşları farklı hizmet politikası güdüyor olabilir. Genel olarak sertifikaların çoğu 3 yıl geçerlidir, ancak bazılarının yıllık olarak yenilenmesi gerekir.

 

ISO 12207 sertifikanızın geçerlilik süresi ne olursa olsun, kuruluşunuzun sürekli gözetim denetimlerine tabi olacağını unutmayın. Bu denetimler normalde yıllık olarak gerçekleştirilir ve kalite yönetim süreçlerinizin hala etkin olmasını sağlamaya hizmet eder.

ISO 12207:2017 yenilemesi, gözetim denetimlerinden başarılı şekilde geçilmesi ile olur.

 

Yıllık yenilenen denetimler başarısızlık ile sonuçlanırsa eğer, 3 yıllık geçerlilik süresi olan ISO 12207:2017 Belge sertifikası artık geçerli bir belge değildir. Tekrar denetimler başarılı olarak yapılmazsa ilgili belge iptal olur veya askıya alınır.

 

Hiçbir belgelendirme kuruluşu ya da danışmanlık firması, firmanız için size belirli bir yıl aralığı için ISO 12207:2017 belgesi düzenleyemez.

ISO 12207:2017 sertifika belgesi geçerlilik süresi, belgelendirme denetimi sonucu başarıyla tamamlanmasından sonra sertifikanın basım tarihine göre başlamaktadır.

 

 

 

ISO 12207 Eğitimi Nedir?

ISO 12207 Ölçme Yönetim Sistemi Eğitimi Nedir?

ISO 12207:2017 eğitim seti eğitmenlerimiz tarafından firma ya da şahsınıza özel olarak hazırlanan “online dersler” ile birlikte verilmektedir.

ISO 12207 Ölçme Yönetim Sistemi Eğitim Setinde her konu ile ilgili Tecrübeli Denetçi ve Başdenetçi Eğitmenlerimize sorular sorabilir, internet erişimi olan tüm platformlardan sertifika sahibi olabilirsiniz. Online olarak yürütülen Video eğitimlerini ve sınavları tamamlayarak sertifika sahibi olabilirsiniz.

Eğitimde bulunan dersler ve içerikleri dilediğiniz zaman tekrar tekrar izleyebilir, eğitmenlerimize online olarak dilediğiniz kadar soruyu ücretsiz sorabilirsiniz.

ISO Denetçilerimiz ve Kalite Yöneticisi Eğitmenlerimiz yıllardır bu sektördeler ve 2002‘den beri binlerce küçük işletmeye ve büyük kuruluşlara sertifika almaları için ihtiyaç duydukları eğitimi sağlıyorlar.

ISO 12207:2017 Belgelendirme sürecini sıfırdan takip etmek için ihtiyacınız olan her şeyi oluşturmaya çalışmak yerine, bizim dokümantasyon oluşturma metodumuzu kullanın.

Tekerleği yeniden icat etmek gereksiz! Belgelendirme süreci için tüm saatlerinizi boşa harcamadan önce, görev için dış kaynak kullanımı için sayısız zaman ve para harcamadan önce eğitim şablonlarımızı deneyin.

ISO 12207:2017 TEMEL EĞİTİMİ Toplam 8 Ünite, ISO 12207:2017 İÇ TETKİK EĞİTİMİ 2 Ünite, ISO 12207:2017 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ 5 Ünite, ISO 12207:2017 RİSK ANALİZİ 2 Ünite ve ISO 12207:2017 FİNAL SINAVI ile eğitim müfredatını tamamlamış olursunuz.

 

 

ISO 12207 Yasal Gerekçeliği Nedir?

ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Yönetim Sistemi Sertifikası yasal bir gereklilik midir?

ISO 12207, gönüllülük esasına göre, firma talebi ile verilen bir sertifikadır. 

ISO 12207:2017 belgesinin firma tarafından edinilmesi, yasal manada zorunlu bir durum değildir. Fakat ISO 12207:2017 belgesi, zorunlu olmamasına rağmen, Uluslararası ticaret yapan ya da müşteri kitlesi yüksek üretici firmalar tarafından; sıklıkla tedarikçilerine, yan sanayi ve taşeron firmalarına zorunlu kıldığı bir belge olduğu için bu nedenle özel sektörde faaliyet gösteren büyük üreticiler; “ISO 12207:2017 Belgesi” istemektedirler. Ayrıca olarak özel sektör haricinde bazı durumlar da İhale mevzuatında, Kamu ihalelerine İhaleye katılabilme yeterliği gösteren belgelerden biri olarak ISO 12207 belgesi talep edilmektedir.

ISO 12207:2017 MMİÖKYS sektör farkı olmaksızın tüm kuruluşların müşteri memnuniyeti yönetim kalitesini artırmak, kurumsallaşmasını kolaylaştırmak, müşteri şikayetlerini kontrol altında tutmak ile azaltmak ve müşteri memnuniyetini artırmak ve süreçlerin analizi ve hedeflerinin belirlenmesinin takip edilmesini kolaylaştıran bir yönetim sistemi modeli olduğundan ötürü, sürekli talep edilmektedir.

 

 

ISO 12207 Fiyatı Maliyeti Nedir?

ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Yönetim Sistemi maliyeti ve fiyatı nedir?

Birçok işletme sahibi, ISO 12207:2017 sertifikası almak istiyor fakat sertifika maliyetlerini karşılayamayacaklarını düşünüyor. Ne yazık ki bu durum, ISO 12207 belgesine ulaşmanın birçok finansal avantajını kaçırdıkları anlamına geliyor.

MODENO, ISO 12207 sertifikasında tasarruf etmenize yardımcı olabilir. İşletmelerin sertifika almaları için uygun maliyetli bir yol sağlamayı amaçlıyoruz. Bunu nasıl yapıyoruz? Genel süreci düzene sokarak, uzun danışmalara veya saha ziyaretlerine gerek kalmadan çevrimiçi online olarak başvuruda bulunmanıza ve sertifikanızı almanıza olanak tanıyarak elde ediyoruz.

 

Online Başvuru ne anlama gelir? Online başvuru ile işletme kaynaklarınızı en üst düzeye çıkarmak için gereken uygulamaları benimsedikçe devam edecek olan, sürecin en başından itibaren paradan tasarruf etmeye başlayacağınız anlamına gelir. ISO 12207:2017 Belgesi fiyatlandırmalarında 500 tl ile 1000 TL başlayarak, firma yapısı, sektörü, faaliyet alanları, kuruluş yılı, konumu yeri, nace/ea kodu, çalışan işçi sayısı, yönetim, beyaz yaka, mavi yaka görevlileri vb. gibi yapılarına göre değişmektedir.

Talep edilen belge; Başvuru şekli Online mı? Fiziki sistem kurulumu mu? gibi sorulara göre değişiklik göstermektedir.

 

 

 

ISO 12207 Neden Bizi Seçmelisiniz?

ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri Yönetim Sistemi için neden bizi seçmelisiniz?

ISO 12207:2017 sertifikası için %100 müşteri başarı oranına sahibiz.

Müşterilerimize verimli, ve uygun maliyetli bir şekilde ISO 12207 sertifikası almalarına yardımcı olan profesyonel ISO danışmanlık hizmetleri sunuyoruz.

Düşük maliyetli çevrimiçi online ISO 12207:2017 MMKİÖYS sertifikasını sunabilen tek kuruluşuz.

Sizi Sertifikasyon Sürecinden Geçireceğimizi , şirketimiz tarafından oluşabilecek tüm hatalar da dahil olmak üzere, müşteri memnuniyeti sağlayamadığımız anda ödenen Tüm Paraların %100’ünü iade edeceğimizi garanti ediyoruz .

Rekabetçi ve şeffaf olmanın yanı sıra iş gereksinimlerinize uygun bir sertifika teklifi sunabilmek için sertifikasyon ihtiyaçlarınızı tam olarak belirlemeye özen gösteriyoruz.

MODENO ile çalışmayı seçmek, ihtiyaçlarınızı ve müşterinizin gereksinimlerini karşılamak için güçlü bir uluslararası varlığa sahip grupların güvencesiyle küresel olarak akredite bir belgelendirme kuruluşları ile ortak olmak demektir.

 

Online Başvuru ne anlama gelir? Online başvuru ile işletme kaynaklarınızı en üst düzeye çıkarmak için gereken uygulamaları benimsedikçe devam edecek olan, sürecin en başından itibaren paradan tasarruf etmeye başlayacağınız anlamına gelir. ISO 12207:2017 Belgesi fiyatlandırmalarında 500 tl ile 1000 TL başlayarak, firma yapısı, sektörü, faaliyet alanları, kuruluş yılı, konumu yeri, nace/ea kodu, çalışan işçi sayısı, yönetim, beyaz yaka, mavi yaka görevlileri vb. gibi yapılarına göre değişmektedir.

Talep edilen belge; Başvuru şekli Online mı? Fiziki sistem kurulumu mu? gibi sorulara göre değişiklik göstermektedir.

ISO 12207 Yazılım Yaşam Döngüsü Süreçleri
ISO SİSTEM BELGELENDİRME