ISO 10002 Kapsamı Nedir ? 

ISO 10002 Kapsamı Nedir ? 

Eskişehir  ISO 10002 Müşteri memnuniyetini arttırmayı amaçlar, Şirketin ürün ve hizmetleri ile ilgili geri bildirimlerini “daima müşteri odaklı bir ortam” yönetimi benimseyerek ilgili geri dönüşlerin sağlanması için ortam hazırlar. Şikayetleri büyük/küçük ayırt etmeden çözüm için çalışmasını sağlar. Böylelikle geri bildirimler konusunda iyileştirmeyi, süreklilik olarak benimser.

Çalışan personellerin eğitimleri de dahil olmak üzere, tüm kaynakların yeterli kullanımını ve dağıtımı üst yönetimin katılımı il organize eder.

Ürün ve hizmetler ile ilgili geri bildirilen tüm şikayetçilerin ihtiyaç ve beklentilerini tanımlayarak gündeme alınmasını sağlar.

 

ISO 10002 Kapsamı Nedir?

ISO 10002 Kapsamı Nedir?

Şikayet ve geri bildirimler ile ilgili açık, etkili kolay bir şikayet sürecinin işlemesini sağlar.

Verilen Tüm ürün ve hizmetlerin kalitesini iyileştirmek için şikayetlerin doğru bir şekilde analiz edilmesini süreç boyunca değerlendirilmesini sağlar.

Şikayetleri ve geri dönüşlerin tüm sürecini denetler, böylelikle ürün ya da hizmetler ile ilgili şikayetlerin ele alma süreci sonrası etkinliği ve verimliliğin kontrolü sağlanmış olur.

ISO 10002 Kapsamı Nedir ?  Hakkında Daha Detaylı Bilgi İstiyorum 

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi sertifikasyonu ve belgelendirme ile ilgili Eskişehir Belgelendirme ve Danışmanlık Hizmetleri konusunda hizmet veriyor olsak da Afyonkarahisar, Bilecik, Bursa, Burdur, Konya, Kütahya, Bolu, Ankara gibi komşu çevre merkez illerde de ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi sertifikasyonu ve belgelendirme hizmeti sağlıyoruz.

Eskişehir Belgelendirme ve Danışmanlık Hizmetleri konusunda merkez ofisimizin hizmet alanı Türkiye’nin her yerine kesintisiz ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi hizmetini sunar.
Verilen ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi sertifikasyonu ve belgelendirme hizmetinin başlangıç ve bitiş süreçlerinde, tüm süreç boyunca size bilgi, beceri birikimiz ile ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi  konusunda rehberlik ederiz.

Eskişehir başta olmak üzere Alpu, Beylikova, Çifteler, Günyüzü, Han, İnönü, Mahmudiye, Mihalgazi, Mihalıççık, Odunpazarı, Sarıcakaya, Seyitgazi, Sivrihisar, Tepebaşı ilçelerinde bir çok ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi kurduğumuz işletme bulunmaktadır.

Bunların yanı sıra Eskişehir Organize Sanayi Bölgesi, KOBİ Organize Sanayi ve İlçeler de yer alan Organize Sanayi Bölgelerinde ISO 10002 Belgesine sahip firmalar referanslarımız arasında yer almaktadır.

Modeno Patent, Belgelendirme olarak ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi hizmeti ile ilgili hazırladığımız tüm bilgiler sizler için yeterince açıklayıcı değil ise veya size nasıl ulaşabilirim diyorsanız eğer, ile ilgili tüm sorularınız için dilerseniz; +90 850 307 71 03 telefon numarasından irtibata geçebilir ya da online iletişim formu ile bizlere ulaşabilirsiniz.

KOSGEB T.C. Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeleri Geliştirme ve Destekleme İdaresi Başkanlığı tarafından her yıl açıklanan İşetme Geliştirme Destek Programları kapsamında Sınai Mülkiyet Hakları Desteği, Belgelendirme Desteği ve Test ve Analiz Desteği gibi hibe, geri ödemesiz ya da %70 %90 maddi destek unsurları bulunmaktadır.

ISO kalite sertifikası ihtiyaçlarınızda KOSGEB tarafından belgelendirme destekleri için, KOSGEB danışmanınızdan ya da bizlerden de destek ve yardımı ücretsiz alabilirsiniz.

Hemen ücretsiz analiz isteyebilir ya da hizmetlerimiz ile ilgili online teklif isteğinizi online teklif formu ile bizlere iletebilirsiniz.

Profesyonel ekibimizle maliyetlerinizi katlamaya değil, düşürmek için buradayız.

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi ile ilgili en çok sorulan sorulardan olan ISO 10002 Kapsamı Nedir ? konulu bu makalemizde sorulara cevap vermeye çalıştık. ISO 10002 Kapsamı Nedir ? makalemiz haricinde de sorulan tüm diğer soruları ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi bloğumuzda topladık.  ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi ve Sertifikaları ile ilgili soruları cevapladığımız bloğumuza buradan ulaşabilirsiniz.

ISO 10002 Kapsamı Nedir ? Makalemiz haricinde de ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi  hakkında ilginizi çekebileceğini düşündüğümüz diğer makalelerimize aşağıdan bakabilirsiniz.

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi
ISO SİSTEM BELGELENDİRME