ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi

hakkında detaylı bilgiler.

ISO 10002 NEDİR ?

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi, Firmaların müşterilerinin istek ve şikayetlerini belirlemelerine, yönetmelerine ve anlamalarına yardımcı olan bir ISO KALİTE YÖNETİM standarttır.

Eskişehir ISO 10002:2018 belgesi ile Şirketinizin mevcut müşterileri ile daha karlı ve uzun dönem ilişkiler kurulması ve bu ilişkilerin sürekli geliştirdiğinizi belgelemiş olursunuz.

ISO 10002, Müşteri şikayetlerini etkin bir şekilde yöneterek, beklentileri karşılayarak sadakat prensibi ve güvenilirliğiniz için gerekli bir sistemdir. ISO 10002:2018 belgesine sahip bir firma; müşteri şikayetlerini hızlı bir şekilde müşteri memnuniyetine dönüştürebilir.

ISO 10002, işletmenizin büyüklüğü veya kalitesi ne olursa olsun müşterileriniz ile iyi bir ilişki kurmanıza yardımcı olur. Müşteri şikayetleri, yönetim sistemleri için temel ve gerekli bir gerekliliktir; özellikle başarılı olmak isteyen işletmeler için vazgeçilmezdir.

ISO 10002, planlamadan tasarıma, işletmeden, bakım, araştırma ve geliştirme de dahil olmak üzere bir kuruluş içindeki hizmet ve ürettiği ürünlerle ilgili gelen şikayetlerin ele alınması prosedürü hakkında uygulanacak metot ve yöntemler hakkında sistemsel rehberlik eder.

Tanımlanmış olunan tüm şikayetlerin ele alınma prosedürü, genel bir kalite yönetim sistemine ait prosedürlerinden biri olarak kullanılmaya uygundur.

Eskişehir ISO 10002:2018 Belgesi ihtiyaçlarınız için dilerseniz online teklif alabilirsiniz.

ISO 10002 Kapsamı Nedir? 

Eskişehir  ISO 10002 Müşteri memnuniyetini arttırmayı amaçlar, Şirketin ürün ve hizmetleri ile ilgili geri bildirimlerini “daima müşteri odaklı bir ortam” yönetimi benimseyerek ilgili geri dönüşlerin sağlanması için ortam hazırlar. Şikayetleri büyük/küçük ayırt etmeden çözüm için çalışmasını sağlar. Böylelikle geri bildirimler konusunda iyileştirmeyi, süreklilik olarak benimser.

Çalışan personellerin eğitimleri de dahil olmak üzere, tüm kaynakların yeterli kullanımını ve dağıtımı üst yönetimin katılımı il organize eder.

Ürün ve hizmetler ile ilgili geri bildirilen tüm şikayetçilerin ihtiyaç ve beklentilerini tanımlayarak gündeme alınmasını sağlar.

Şikayet ve geri bildirimler ile ilgili açık, etkili kolay bir şikayet sürecinin işlemesini sağlar.

Verilen Tüm ürün ve hizmetlerin kalitesini iyileştirmek için şikayetlerin doğru bir şekilde analiz edilmesini süreç boyunca değerlendirilmesini sağlar.

Şikayetleri ve geri dönüşlerin tüm sürecini denetler, böylelikle ürün ya da hizmetler ile ilgili şikayetlerin ele alma süreci sonrası etkinliği ve verimliliğin kontrolü sağlanmış olur.

 

ISO 10002 Nasıl Alınır? 

Şirketinizi ve gereksinimlerinizi anlayabilmemiz için bir bizimle iletişime geçerek Teklif  Formu doldurmanız gerekli, dilerseniz bunu online teklif formunu doldurarak da yapabilirsiniz.
Verdiğiniz bilgileri;  değerlendirme kapsamınızı doğru bir şekilde tanımlayarak size sertifikasyon için bir teklif sunmak için kullanacağız.
Teklifimizi kabul ettiğinizde, MODENO temsilcimiz sizinle iletişime geçecek.

Temsilcimiz, İlk Belgelendirme AŞAMASI için size ziyaret planlaması oluşturur. Dilerseniz online, dilerseniz yüz yüze sistem kurulumu tercihinizi yaparsınız.
ISO 10002 Kalite Yönetim Sistemi kurulumu için yapmış olduğunuz tercihinize göre  temsilcimiz ile birlikte bir sertifikasyon kuruluşu seçmenize yardımcı olacağız ve süreç boyunca size rehberlik edeceğiz.

Kurulacak Yönetim sisteminizin modeli önemlidir.

Online kurulum tercih ederseniz, kurulum sürecinde sisteminiz denetçilerimiz tarafından sürekli denetleneceği için kısa sürede denetim döngüsüne dahil edilirsiniz. Fiziki kurulum  tercih ederseniz, sertifikasyon süreci için sisteminizin en az üç aydır tam olarak çalıştığını ve bir yönetim incelemesine ve tam bir iç denetim döngüsüne tabi olduğunu kanıtlayabilmeniz gerektiğini lütfen unutmayın.

Başarılı bir  denetimin ardından, bir sertifikasyon kararı verilir ve eğer olumluysa, MODENO tarafından gerekli standarda ilişkin sertifika denetmenliği tamamlanır. Seçilen Akredite kuruluşu tarafından Sertifikanın hem basılı hem de elektronik kopyasına sahip olursunuz.

Unutulmamalı ki; İster Online, ister Fiziki kurulumlar için MODENO, sizlere ISO 10002:2018 belgeleri hakkında gerekli bilgi ve adımları kolayca uygulayabileceğiniz bir danışmanlık hizmetini %100 Müşteri Memnuniyeti ve Para İADE GARANTİSİ ile sunar.

 

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi

ISO 10002 Hangi Sektörler İçin? 

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi hangi sektörler için gereklidir?

Bir şirket için yeni bir müşteri edinmek ne kadar önemli olsa da mevcut müşteriyi elde tutmak dört kat daha pahalıya mal olur. Düzenli olarak müşteri kaybeden kuruluşlar, yalnızca itibarlarına değil, karlarına da zarar verir.

Günümüzün rekabet ortamında ürün ve hizmet memnuniyeti, kabul edilen performans düzeylerini yeniden tanımlamaktadır.

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi ile, müşterilerinizin ihtiyaç ve beklentilerini yönetmek ve markanızı veya imajınızı korumak için çok önemli ve kolaydır. ISO 10002, ister özel, ister kamu veya gönüllük esasına göre çalışan sektörde olun, müşteri beklentilerini aşmak isteyen tüm kuruluşlar tarafından kullanılabilir.

ISO 10002:2018 Belgesi, kaliteyi geliştirmek ve sürekli olarak müşteri gereksinimlerini karşılamak isteyen büyük veya küçük tüm kuruluşlar için mükemmeldir.

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi , organizasyonun büyüklüğüne ve faaliyet koluna bakılmaksızın tüm faaliyet dallarına uygulanmaktadır, şu anda küçük ve orta ölçekli şirketler, iç süreçlerinin yönetimi ve arayışları için ISO 10002 sertifikasını giderek daha fazla benimsemektedir.

ISO 10002, özel sektördeki her büyüklükteki şirkete, aynı zamanda üniversitelere, hayır kurumlarına ve kamu sektörü kuruluşlarına da uygulanabilir uluslararası bir standart çerçevesine sahiptir.

 

ISO 10002 Faydaları Nedir? 

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi faydaları nedir? ISO 10002:2018 belgesi ile ne elde edersiniz? ISO 10002 Standart olarak, müşteri şikayetlerinin başarılı bir şekilde ele alınması için temel gereksinimleri belirtir ve müşteri memnuniyetsizliğinin ele alınmasına yardımcı olmak için şikayet yönetimi kontrollerini içerir.

Müşteri memnuniyetini ve Potansiyel müşterileri elde tutmayı artırır.

Müşteri ihtiyaç ve beklentilerini yönetebilirsiniz.

Marka veya Şirket itibarını korur ve geliştirirsiniz.

Ürün ve Hizmetler ile ilgili, Müşteri taraflı dahili iletişimi ve ilişkileri geliştirir.

Sürekli iyileştirme olduğu için, karşılaştığınız fırsatları belirlemeye yardımcı olur.

Çalışan personelin geri bildirim konusunda müşteri odaklı bir yaklaşım benimsemesine yardımcı olur.

Müşterilere şeffaf bir geri bildirim sistemi sağlarsınız.

Operasyonel verimliliği artırır, gerçeklere dayalı karar vermenizi sağlarsınız.

Geri bildirime ait kök nedenler ve eğilimlerin belirlenmesine yardımcı olur.

 

ISO 10002 Ne Kadar Sürede Alınır? 

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi kurulumu sonrası ISO 10002:2018 Belgesine sahip olmak için gerekli süre, seçeceğiniz yönetim modeline göre değişmektedir.

Online sistem kurulumu ve Fiziki sistem kurulumu gibi seçeceğiniz modellere göre ISO 10002:2018 Belgesine 3 iş günü ya da 3 ay gibi değişik sürelere göre de sahip olabilirsiniz.

Belgelendirme süreçlerin tamamlanması 3 iş günü ile 5 iş günü içerisinde alınabilmektedir.

Belgelendirme sürecinde süre, alınacak ISO 10002 belgesine sahip olma metodunuza göre değiştiği için seçtiğiniz yöntem ve firmanızın şartlarına göre danışmanlarımızdan destek almanız daha doğru bir yöntem olacaktır.

ISO 10002:2018 sertifikası tüm başvuruların yapılması ve evrakların hazır olması durumunda ortalama 3 iş günü  içerisinde alınabileceği gibi akredite kuruluş şartlarına göre 15 gün ile 20 gün arasında da verilebilmektedir.

İster online, ister fiziki kurulum! Hangi yöntemi seçerseniz seçin, MODENO olarak; sizi sertifikasyon/akreditasyon sürecinden başarı ile geçireceğimizi, sertifika sürecinde firmamız tarafından %100 memnuniyet ile karşılanmaz ya da hata oluşması durumunda ödenen tüm ücretlerin %100’ünü iade edeceğimizi garanti ediyoruz .

 

Eskişehir ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi

 

ISO 10002 Denetimi Nedir?

Denetimler; İç denetimler, tedarikçi veya müşterinin gerçekleştirdiği denetimler ve bağımsız ya da akredite kuruluşlar tarafından gerçekleştirilen temeli belgelendirmeye dayalı uygunluk denetimleri olarak tanımlanabilir.

ISO 10002 Kalite Yönetim Sistemleri denetimlerinde küçük ve büyük olarak adlandırılan minör ve majör uygunsuzluk bulunabilir.

İç denetim gerçekleştirilirken majör-minör ayrımı önem teşkil etmez. MODENO baş denetçi ve denetçi danışmanlarımız ISO standardına ait herhangi bir maddesinde majör/minör uygunsuzluk tespit etmesi durumunda duruma müdahil olur ve uygunsuzların takip denetim gerekliliğini yerine getirirler. Uygunsuzlukların kapatılması için planlı şekilde ziyaret sağlarlar.

MODENO olarak; ISO Kalite Yönetim Sistemi Dokümanlarının Gözden Geçirme Denetimi sağlar, Dokümantasyon eksikliğin tamamlanması sağlar. Tetkik planlaması oluşturarak Raporlar hazırlar ve denetimin sorunsuz geçilmesini sağlarız.

ISO 10002 Online Nedir?

Faaliyet alanı ne olursa olsun, büyük veya küçük herhangi bir kuruluş tarafından ISO 10002:2018 Belgesi ihtiyaçlarınız için “ONLINE KURULUM” metodunu tercih edebilirsiniz.

Online ISO 10002:2018 Yöntemi; Kolay, düşük maliyetli, çevrimiçi bir süreçte sağlamak için geliştirilmiş bir modüldür.  Dünyanın farklı yerlerindeki müşterilerimiz için geliştirilen Online modül sayesinde, bilgi sağlanır, çevrimiçi ISO sertifikalarını yönetilir ve belge teslim edilir.

Online kurulum ile seçilen hizmet, akredite kuruluşu tarafından belirlenen şartlar doğrultusunda Modeno BAŞDENETÇİLERİ tarafından sürekli kontrolü sağlanır. Sertifikanızın alınabilecek altyapı yaklaşımını, yüksek standartlar ve hizmet kalitesi çizgisinde denetleme ve sistem kurulumunu tamamlarlar.

Modeno Denetçileri; müşterilerin artan beklentilerini ve yasal gereklilikleri karşılamak için yönetim sistemlerinin etkin bir şekilde sürdürülmesini ve sürekli olarak iyileştirilmesini sağlamak için müşterilerle birlikte çalışmaktadır.

İç kalite denetimi, kuruluşunuzun yönetim sistemini Uluslararası Kalite Yönetimi Standartlarına göre değerlendirme sürecidir. Online Sertifikasyon sürecinde kalite yönetim sistemlerine ilişkin kapsamlı ve ayrıntılı bir kılavuza erişebilecek ve iç denetiminizi hızlı ve başarılı bir şekilde tamamlamanıza yardımcı olacağız.

“ISO 10002:2018 Online” kurulum tamamen “YENİLİKÇİ YAKLAŞIM” ile ortaya çıkmıştır.

Online ISO 10002:2015, 3 basit adımda profesyonel ve uygun maliyetli danışmanlık hizmetleri ve çevrimiçi ISO 10002:2018 sertifikası sağlar!

Modeno, tüm iş sektörlerinde ve pazarlarda büyük veya küçük şirketler için başarılı çevrimiçi ISO 10002:2018 sertifikasyonu almanızı garanti eder.

 

ISO 10002 Geçerlilik Süresi?

ISO belgesi için başvurduğunuzda bir belgelendirme kuruluşundan geçmeniz gereklidir ve farklı belgelendirme kuruluşları farklı hizmet politikası güdüyor olabilir. Genel olarak sertifikaların çoğu 3 yıl geçerlidir, ancak bazılarının yıllık olarak yenilenmesi gerekir.

ISO 10002 sertifikanızın geçerlilik süresi ne olursa olsun, kuruluşunuzun sürekli gözetim denetimlerine tabi olacağını unutmayın. Bu denetimler normalde yıllık olarak gerçekleştirilir ve kalite yönetim süreçlerinizin hala etkin olmasını sağlamaya hizmet eder.

ISO 10002:2018 yenilemesi, gözetim denetimlerinden başarılı şekilde geçilmesi ile olur. Yıllık yenilenen denetimler başarısızlık ile sonuçlanırsa eğer, 3 yıllık geçerlilik süresi olan ISO 10002:2018 Belge sertifikası artık geçerli bir belge değildir. Tekrar denetimler başarılı olarak yapılmazsa ilgili belge iptal olur veya askıya alınır.

Hiçbir belgelendirme kuruluşu ya da danışmanlık firması, firmanız için size belirli bir yıl aralığı için ISO 10002:2018 belgesi düzenleyemez.

ISO 10002:2018 sertifika belgesi geçerlilik süresi, belgelendirme denetimi sonucu başarıyla tamamlanmasından sonra sertifikanın basım tarihine göre başlamaktadır.

ISO 10002 Eğitimi Nedir?

ISO 10002:2018 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ EĞİTİMİ

ISO 10002:2018 eğitim seti eğitmenlerimiz tarafından firma ya da şahsınıza özel olarak hazırlanan “online dersler” ile birlikte verilmektedir.

ISO 10002 Eğitim Setinde her konu ile ilgili Tecrübeli Denetçi ve Baş denetçi Eğitmenlerimize sorular sorabilir, internet erişimi olan tüm platformlardan sertifika sahibi olabilirsiniz. Online olarak yürütülen Video eğitimlerini ve sınavları tamamlayarak sertifika sahibi olabilirsiniz.

Eğitimde bulunan dersler ve içerikleri dilediğiniz zaman tekrar tekrar izleyebilir, eğitmenlerimize online olarak dilediğiniz kadar soruyu ücretsiz sorabilirsiniz.

ISO Denetçilerimiz ve Kalite Yöneticisi Eğitmenlerimiz yıllardır bu sektördeler ve 2002’den beri binlerce küçük işletmeye ve büyük kuruluşlara sertifika almaları için ihtiyaç duydukları eğitimi sağlıyorlar.

ISO 10002:2018 Belgelendirme sürecini sıfırdan takip etmek için ihtiyacınız olan her şeyi oluşturmaya çalışmak yerine, bizimkini kullanın. Dokümantasyon bilgilerinizi tek bir girdi veya çıktıyı kaçırmadan kontrol etmenize yardımcı olacak prosedürler, şablonlar, kontrol listeleri, süreç haritaları, formlar ve boşluk analizi araçlarımız hazır bulunmaktadır.

 

Tekerleği yeniden icat etmek gereksiz! Belgelendirme süreci için tüm saatlerinizi boşa harcamadan önce, görev için dış kaynak kullanımı için sayısız zaman ve para harcamadan önce eğitim şablonlarımızı deneyin.

ISO 10002:2018 TEMEL EĞİTİMİ Toplam 12 Ünite, ISO 10002:2018 İÇ TETKİK EĞİTİMİ 2 Ünite, ISO 10002:2018 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ 5 Ünite, ISO 10002:2018 RİSK ANALİZİ 2 Ünite, ISO 10002:2018 DÖKÜMANTASYON Eğitimi 2 ünite ve ISO 10002:2018 FİNAL SINAVI ile eğitim müfredatını tamamlamış olursunuz.

 

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi

 

ISO 10002 Yasal Gerekçeliyi Nedir?

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Sertifikası yasal bir gereklilik midir?

ISO 10002, gönüllülük esasına göre, firma talebi ile verilen bir sertifikadır.

ISO 10002:2018 belgesinin firma tarafından edinilmesi, yasal manada zorunlu bir durum değildir. Fakat ISO 10002:2018 belgesi, zorunlu olmamasına rağmen, Uluslararası ticaret yapan ya da müşteri kitlesi yüksek üretici firmalar tarafından; sıklıkla tedarikçilerine, yan sanayi ve taşeron firmalarına zorunlu kıldığı bir belge olduğu için bu nedenle özel sektörde faaliyet gösteren büyük üreticiler; “ISO 10002:2018 Belgesi” istemektedirler.

Ayrıca olarak özel sektör haricinde bazı durumlar da İhale mevzuatında, Kamu ihalelerine İhaleye katılabilme yeterliği gösteren belgelerden biri olarak ISO 10002 belgesi talep edilmektedir.

ISO 10002:2018 MMKYS  sektör farkı olmaksızın tüm kuruluşların müşteri memnuniyeti yönetim kalitesini artırmak, kurumsallaşmasını kolaylaştırmak, müşteri şikayetlerini kontrol altında tutmak ile azaltmak ve müşteri memnuniyetini artırmak  ve süreçlerin analizi ve hedeflerinin belirlenmesinin takip edilmesini kolaylaştıran bir yönetim sistemi modeli olduğundan ötürü, sürekli talep edilmektedir.

ISO 10002 Fiyatı Maliyeti Nedir?

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi maliyeti ve fiyatı nedir?

Birçok işletme sahibi, ISO 10002:2018 sertifikası almak istiyor ancak sertifika maliyetlerini karşılayamayacaklarını düşünüyor. Ne yazık ki bu durum, ISO 10002 akreditasyonuna ulaşmanın birçok finansal avantajını kaçırdıkları anlamına geliyor.

MODENO, ISO 10002 sertifikasında tasarruf etmenize yardımcı olabilir. İşletmelerin sertifika almaları için uygun maliyetli bir yol sağlamayı amaçlıyoruz. Bunu nasıl yapıyoruz? Genel süreci düzene sokarak, uzun danışmalara veya saha ziyaretlerine gerek kalmadan çevrimiçi online olarak başvuruda bulunmanıza ve sertifikanızı almanıza olanak tanıyarak elde ediyoruz.

Online Başvuru ne anlama gelir? Online başvuru ile işletme kaynaklarınızı en üst düzeye çıkarmak için gereken uygulamaları benimsedikçe devam edecek olan, sürecin en başından itibaren paradan tasarruf etmeye başlayacağınız anlamına gelir. ISO 10002:2018 Belgesi fiyatlandırmalarında 500 tl ile 1000 TL başlayarak, firma yapısı, sektörü, faaliyet alanları, kuruluş yılı, konumu yeri, nace/ea kodu, çalışan işçi sayısı, yönetim, beyaz yaka, mavi yaka görevlileri vb. gibi yapılarına göre değişmektedir.

Talep edilen belge; Başvuru şekli Online mı? Fiziki sistem kurulumu mu? gibi sorulara göre değişiklik göstermektedir.

ISO 10002 Neden Bizi Seçmelisiniz?

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi maliyeti ve fiyatı nedir?

Birçok işletme sahibi, ISO 10002:2018 sertifikası almak istiyor fakat sertifika maliyetlerini karşılayamayacaklarını düşünüyor. Ne yazık ki bu durum, ISO 10002 akreditasyonuna ulaşmanın birçok finansal avantajını kaçırdıkları anlamına geliyor.
MODENO, ISO 10002 sertifikasında tasarruf etmenize yardımcı olabilir. İşletmelerin sertifika almaları için uygun maliyetli bir yol sağlamayı amaçlıyoruz. Bunu nasıl yapıyoruz? Genel süreci düzene sokarak, uzun danışmalara veya saha ziyaretlerine gerek kalmadan çevrimiçi online olarak başvuruda bulunmanıza ve sertifikanızı almanıza olanak tanıyarak elde ediyoruz.

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi
ISO SİSTEM BELGELENDİRME