SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat

SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat


Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi ihtiyacınız var mı?

Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi ne sahip olmanız gerekiyor mu?

Kuruluşunuzun Uluslararası kalite kurallarına sahip olduğundan emin olmak ister misiniz?

SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat hakkında bilgi edinin.

 

SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat NEDİR?

 Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi nedir?

SSHYB, Herhangi bir firma tarafından imal edilen veya ithal edilen mallar ile ilgili olarak, bakanlıkça tespit ve ilan edilen kullanım ömrü süresi boyunca üretici veya ithalatçılar tarafından sağlaması zorunlu montaj desteği, bakım ve onarım hizmetleri için, yeterli teknik kadro, takım, teçhizat bulunduğunu gösteren ve firmanın unvanı ile merkez adresine göre düzenlenen belgedir.

Bazen satış sonrası hizmet olarak da adlandırılan satış sonrası destek, bir müşteri bir ürünü satın aldıktan sonra sağlanan herhangi bir hizmete denir. Satış sonrası destek, bir perakendeci, üretici veya üçüncü taraf müşteri hizmetleri veya eğitim sağlayıcısı tarafından sağlanabilir. Tipik olarak, satış sonrası hizmet örnekleri, garanti hizmeti, eğitim veya onarım ve yükseltmelerle ilgili desteği içerir. Satış sonrası destek günümüz şirketlerinin genel pazarlama stratejisinin bir parçası dahilindedir.

 

SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat, tedarikçini ithalatçı tarafından, sattığı ürünlerde bakanlıkça belirlenen standartlar dahilinde üretim sistemi uygulandığını, belgelendiğini, kullanıldığını, sürdürüldüğünü ve iyileştirildiğini garanti eder.

SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat ihtiyaçlarınız için dilerseniz online teklif alabilirsiniz.

 

SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat Kapsamı Nedir?

  • Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi ürünler ve uygunluk sertifikası, kalite planı, tanımlama ve izlenebilirlik, konfigürasyon yönetimi, müşteri iletişimi, güvenilirlik, performans değerlendirmesi, müşteri memnuniyeti, iç denetim, yönetim incelemesi, uygunsuzluk ve düzeltici faaliyetleri kapsamaktadır.

 

 

SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat Nasıl Alınır? 

 Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi konusunda şirketinizi ve gereksinimlerinizi anlayabilmemiz için bir bizimle iletişime geçerek Teklif Formu doldurmanız gerekli, dilerseniz bunu online teklif formunu doldurarak da yapabilirsiniz.

Verdiğiniz bilgileri; değerlendirme kapsamınızı doğru bir şekilde tanımlayarak size sertifikasyon için bir teklif sunmak için kullanacağız.
Teklifimizi kabul ettiğinizde, MODENO temsilcimiz sizinle iletişime geçecek.

Temsilcimiz, İlk Belgelendirme AŞAMASI için size ziyaret planlaması oluşturur. Dilerseniz online, dilerseniz yüz yüze sistem kurulumu tercihinizi yaparsınız.

Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi kurulumu için yapmış olduğunuz tercihinize göre temsilcimiz ile birlikte bir sistem kurulumu konusunda yardımcı olacağız ve süreç boyunca size rehberlik edeceğiz.

Kurulacak Yönetim sisteminizin modeli önemlidir.

Online kurulum tercih ederseniz, kurulum sürecinde sisteminiz denetçilerimiz tarafından sürekli denetleneceği için kısa sürede denetim döngüsüne dahil edilirsiniz.

Fiziki kurulum tercih ederseniz, sertifikasyon süreci için sisteminizin en az üç aydır tam olarak çalıştığını ve bir yönetim incelemesine ve tam bir iç denetim döngüsüne tabi olduğunu kanıtlayabilmeniz gerektiğini lütfen unutmayın.
Başarılı bir denetimin ardından, bir sertifikasyon kararı verilir ve eğer olumluysa, MODENO tarafından gerekli standarda ilişkin sertifika denetmenliği tamamlanır. Sertifikanın hem basılı hem de elektronik kopyasına sahip olursunuz.

Unutulmamalı ki; İster Online, ister Fiziki kurulumlar için MODENO, sizlere SSHYB belgeleri hakkında gerekli bilgi ve adımları kolayca uygulayabileceğiniz bir danışmanlık hizmetini %100 Müşteri Memnuniyeti ve Para İADE GARANTİSİ ile sunar.

  

SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat

SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK
Üretici veya İthalat

 

SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat Hangi Sektörler İçin? 

Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi hangi sektörler için gereklidir?

 Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi ,hangi sektörde üretim yaptığı fark etmeksizin sanayi mallarını yurt içinde üreten ve ithal eden firmalar ve şirketler için gereklidir.

SSHYB Garanti Belgesi, özel sektörde ki, üniversite bünyesinde üretim, ihracat veya ithalat yapan firma ve şirketlerin sattıkları ürün anlamında son kullanıcıya yönelik satış sonrası için bakanlık tarafından belirlenen standartlar anlamında uygulanabilir uluslararası bir standart çerçevesine sahiptir.

 

 

SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat Faydaları Nedir? 

Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi,

Firma unvanını içeren imzalı kart Sanayi ve Teknoloji Bakanlığına başvuru

TSE Başkanlığınca başvuran servis istasyonlarının kontrolü

Ürünün cinsine kadar tüm gerekli bilgilerin bakanlıkça paylaşımı

Denetim sırasında servis istasyonlarında bulunması gereken yedek parçaların beyanı

 

SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat Ne Kadar Sürede Alınır? 

 Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi ne kadar sürede alınır?
Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi
kurulumu sonrası Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi ne sahip olmak için gerekli süre, seçeceğiniz yönetim modeline göre değişmektedir.

Online sistem kurulumu ve Fiziki sistem kurulumu gibi seçeceğiniz modellere göre Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi ne 3 iş günü ya da 3 ay gibi değişik sürelere göre de sahip olabilirsiniz.

Belgelendirme süreçlerin tamamlanması 3 iş günü ile 5 iş günü içerisinde alınabilmektedir.

Belgelendirme sürecinde süre, alınacak Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi ne sahip olma metodunuza göre değiştiği için seçtiğiniz yöntem ve firmanızın şartlarına göre danışmanlarımızdan destek almanız daha doğru bir yöntem olacaktır.

SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikası tüm başvuruların yapılması ve evrakların hazır olması durumunda ortalama 3 iş günü içerisinde alınabileceği gibi akredite kuruluş şartlarına göre 15 gün ile 20 gün arasında da verilebilmektedir.

İster online, ister fiziki kurulum! Hangi yöntemi seçerseniz seçin, MODENO olarak; sizi sertifikasyon/akreditasyon sürecinden başarı ile geçireceğimizi, sertifika sürecinde firmamız tarafından %100 memnuniyet ile karşılanmaz ya da hata oluşması durumunda ödenen tüm ücretlerin %100’ünü iade edeceğimizi garanti ediyoruz.

 

 

SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat Denetimi Nedir?

SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat denetimi nedir?

Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi için Denetimler; İç denetimler, tedarikçi veya müşterinin gerçekleştirdiği denetimler ve bağımsız ya da akredite kuruluşlar tarafından gerçekleştirilen temeli belgelendirmeye dayalı uygunluk denetimleri olarak tanımlanabilir.

 

SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat denetimlerinde küçük ve büyük olarak uygunsuzluklar bulunabilir.

MODENO baş denetçi ve denetçi danışmanlarımız SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat standardına ait herhangi bir maddesinde uygunsuzluk tespit etmesi durumunda duruma müdahil olur ve uygunsuzların takip denetim gerekliliğini yerine getirirler. Uygunsuzlukların kapatılması için planlı şekilde ziyaret sağlarlar.

MODENO olarak; SSHYB Tıbbi Laboratuvarların Akreditasyonu Dokümanlarının Gözden Geçirme Denetimi sağlar, Dokümantasyonel eksikliğin tamamlanması sağlar. Tetkik planlaması oluşturarak Raporlar hazırlar ve denetimin sorunsuz geçilmesini sağlarız.

 SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat Online Nedir?

Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi Online Kurulum Nedir?
Faaliyet alanı ne olursa olsun, büyük veya küçük herhangi bir kuruluş tarafından SSHYB Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi ihtiyaçlarınız için “ONLINE KURULUM” metodunu tercih edebilirsiniz.

 

Online SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat Yöntemi; Kolay, düşük maliyetli, çevrimiçi online bir süreçte sağlamak için geliştirilmiş bir modüldür.  Dünyanın farklı yerlerindeki müşterilerimiz için geliştirilen Online modül sayesinde, bilgi sağlanır, çevrimiçi SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikalarını yönetilir ve belge teslim edilir.

 

Online kurulum ile seçilen hizmet, akredite kuruluşu tarafından belirlenen şartlar doğrultusunda Modeno BAŞDENETÇİLERİ tarafından sürekli kontrolü sağlanır. Sertifikanızın alınabilecek altyapı yaklaşımını, yüksek standartlar ve hizmet kalitesi çizgisinde denetleme ve sistem kurulumunu tamamlarlar.

 

Modeno Denetçileri; müşterilerin artan beklentilerini ve yasal gereklilikleri karşılamak için yönetim sistemlerinin etkin bir şekilde sürdürülmesini ve sürekli olarak iyileştirilmesini sağlamak için müşterilerle birlikte çalışmaktadır.

 

İç kalite denetimi, kuruluşunuzun yönetim sistemini Uluslararası Kalite Yönetimi Standartlarına göre değerlendirme sürecidir. Online Sertifikasyon sürecinde kalite yönetim sistemlerine ilişkin kapsamlı ve ayrıntılı bir kılavuza erişebilecek ve iç denetiminizi hızlı ve başarılı bir şekilde tamamlamanıza yardımcı olacağız.

 

SSHYB Online” kurulum tamamen “YENİLİKÇİ YAKLAŞIM” ile ortaya çıkmıştır.

Online SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat, 3 basit adımda profesyonel ve uygun maliyetli danışmanlık hizmetleri ve çevrimiçi online SSHYB sertifikası sağlar!

 

Modeno, tüm iş sektörlerinde ve pazarlarda büyük veya küçük şirketler için başarılı çevrimiçi online SSHYB sertifikasyonu almanızı garanti eder.

 

 

SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat Geçerlilik Süresi?

Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi Sertifikanın geçerlilik süresi nedir?
SSHYB Belgesi için başvurduğunuzda bir belgelendirme kuruluşundan geçmeniz gereklidir ve farklı belgelendirme kuruluşları farklı hizmet politikası güdüyor olabilir. Genel olarak sertifikaların çoğu 3 yıl geçerlidir, ancak bazılarının yıllık olarak yenilenmesi gerekir.

 

SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikanızın geçerlilik süresi ne olursa olsun, kuruluşunuzun sürekli gözetim denetimlerine tabi olacağını unutmayın. Bu denetimler normalde yıllık olarak gerçekleştirilir ve kalite yönetim süreçlerinizin hala etkin olmasını sağlamaya hizmet eder.

SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat yenilemesi, gözetim denetimlerinden başarılı şekilde geçilmesi ile olur.

 

Yıllık yenilenen denetimler başarısızlık ile sonuçlanırsa eğer, 3 yıllık geçerlilik süresi olan SSHYB Belge sertifikası artık geçerli bir belge değildir. Tekrar denetimler başarılı olarak yapılmazsa ilgili belge iptal olur veya askıya alınır.

 

Hiçbir belgelendirme kuruluşu ya da danışmanlık firması, firmanız için size belirli bir yıl aralığı için SSHYB Belgesi düzenleyemez.

SSHYB sertifika Belgesi geçerlilik süresi, belgelendirme denetimi sonucu başarıyla tamamlanmasından sonra sertifikanın basım tarihine göre başlamaktadır.

 

SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat Yasal Gerekçesi Nedir?

 Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi  yasal bir gereklilik midir?

SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat, gönüllülük esasına göre, firma talebi ile verilen bir sertifikadır. 

SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat Belgesi nin firma tarafından edinilmesi, yasal manada zorunlu bir durum değildir. Fakat Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi, zorunlu olmamasına rağmen, tıbbi ürünler için birincil ambalaj malzemelerinin tasarımı, üretimi ve tedariği için bir uygulama standardıdır. Belgelendirme amaçları için de geçerlidir. Bir kuruluşun tıbbi ürünler için birincil ambalaj malzemeleri için geçerli olan düzenleyici şartlar ve Uluslararası Standartlar da dahil olmak üzere müşteri gereksinimlerini tutarlı bir şekilde karşılayan birincil ambalaj malzemeleri sağlama yeteneğini göstermesi gerekmektedir.

Ayrıca olarak özel sektör haricinde bazı durumlar da İhale mevzuatında, Kamu ihalelerine İhaleye katılabilme yeterliği gösteren belgelerden biri olarak SSHYB Belgesi talep edilmektedir.

 

SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat Fiyatı Maliyeti Nedir?

Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi maliyeti ve fiyatı nedir?

Birçok farmasötik ve tıbbi cihaz birincil ambalaj malzemeleri üreticileri, SSHYB sertifikası almak istiyor fakat sertifika maliyetlerini karşılayamayacaklarını düşünüyor. Ne yazık ki bu durum, SSHYB akreditasyonuna ulaşmanın birçok finansal avantajını kaçırdıkları anlamına geliyor.
MODENO, SSHYB sertifikasında tasarruf etmenize yardımcı olabilir. İşletmelerin sertifika almaları için uygun maliyetli bir yol sağlamayı amaçlıyoruz. Bunu nasıl yapıyoruz? Genel süreci düzene sokarak, uzun danışmalara veya saha ziyaretlerine gerek kalmadan çevrimiçi online olarak başvuruda bulunmanıza ve sertifikanızı almanıza olanak tanıyarak elde ediyoruz.

 

Online Başvuru ne anlama gelir? Online başvuru ile işletme kaynaklarınızı en üst düzeye çıkarmak için gereken uygulamaları benimsedikçe devam edecek olan, sürecin en başından itibaren paradan tasarruf etmeye başlayacağınız anlamına gelir. SSHYB Belgesi fiyatlandırmalarında 500 tl ile 1000 TL başlayarak, firma yapısı, sektörü, faaliyet alanları, kuruluş yılı, konumu yeri, nace/ea kodu, çalışan işçi sayısı, yönetim, beyaz yaka, mavi yaka görevlileri vb. gibi yapılarına göre değişmektedir.

Talep edilen belge; Başvuru şekli Online mı? Fiziki sistem kurulumu mu? gibi sorulara göre değişiklik göstermektedir.

SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat Neden Bizi Seçmelisiniz?

Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi için neden bizi seçmelisiniz?

SSHYB sertifikası için %100 müşteri başarı oranına sahibiz.

Müşterilerimize verimli, ve uygun maliyetli bir şekilde SSHYB sertifikası almalarına yardımcı olan profesyonel SSHYB danışmanlık hizmetleri sunuyoruz.

Düşük maliyetli çevrimiçi online SSHYB sertifikasını sunabilen tek kuruluşuz.

Sizi Sertifikasyon Sürecinden Geçireceğimizi , şirketimiz tarafından oluşabilecek tüm hatalar da dahil olmak üzere, müşteri memnuniyeti sağlayamadığımız anda ödenen Tüm Paraların %100’ünü iade edeceğimizi garanti ediyoruz .

Rekabetçi ve şeffaf olmanın yanı sıra iş gereksinimlerinize uygun bir sertifika teklifi sunabilmek için sertifikasyon ihtiyaçlarınızı tam olarak belirlemeye özen gösteriyoruz.

MODENO ile çalışmayı seçmek, ihtiyaçlarınızı ve müşterinizin gereksinimlerini karşılamak için güçlü bir uluslararası varlığa sahip grupların güvencesiyle küresel olarak akredite bir belgelendirme kuruluşları ile ortak olmak demektir.

 SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat Eğitimi Nedir?

Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi Eğitimi Nedir?

SSHYB eğitim seti eğitmenlerimiz tarafından firma ya da şahsınıza özel olarak hazırlanan “online dersler” ile birlikte verilmektedir.

Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi Eğitim Setinde her konu ile ilgili Tecrübeli Denetçi ve Baş denetçi Eğitmenlerimize sorular sorabilir, internet erişimi olan tüm platformlardan sertifika sahibi olabilirsiniz. Online olarak yürütülen Video eğitimlerini ve sınavları tamamlayarak sertifika sahibi olabilirsiniz.

Eğitimde bulunan dersler ve içerikleri dilediğiniz zaman tekrar tekrar izleyebilir, eğitmenlerimize online olarak dilediğiniz kadar soruyu ücretsiz sorabilirsiniz.

SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat Denetçilerimiz ve Kalite Yöneticisi Eğitmenlerimiz yıllardır bu sektördeler ve 2002‘den beri binlerce küçük işletmeye ve büyük kuruluşlara sertifika almaları için ihtiyaç duydukları eğitimi sağlıyorlar.

SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat Belgelendirme sürecini sıfırdan takip etmek için ihtiyacınız olan her şeyi oluşturmaya çalışmak yerine, bizim dokümantasyon oluşturma metodumuzu kullanın.

Tekerleği yeniden icat etmek gereksiz! Belgelendirme süreci için tüm saatlerinizi boşa harcamadan önce, görev için dış kaynak kullanımı için sayısız zaman ve para harcamadan önce eğitim şablonlarımızı deneyin.

SSHYBTEMEL EĞİTİMİ Toplam 8 Ünite, SSHYBİÇ TETKİK EĞİTİMİ 2 Ünite, SSHYBMÜŞTERİ MEMNUNİYETİ 5 Ünite, SSHYBRİSK ANALİZİ 2 Ünite ve SSHYBFİNAL SINAVI ile eğitim müfredatını tamamlamış olursunuz.

 

SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat
KALİTE BELGELENDİRME