ISO 10004 Müşteri Memnuniyeti İzleme ve Ölçme

ISO 10004 Müşteri Memnuniyeti İzleme ve Ölçme

ISO 10004 Müşteri Memnuniyeti İzleme ve Ölçme Sistemine mi ihtiyacınız var?

ISO 10004:2018 belgesine sahip olmanız gerekiyor mu?

Kuruluşunuzun Uluslararası kalite kurallarına sahip olduğundan emin olmak ister misiniz?

ISO 10004 Müşteri Memnuniyeti İzleme ve Ölçme Yönetim Sistemi ve danışmanlık hakkında bilgi edinin.

 

 

ISO 10004 NEDİR?

ISO 10004 Müşteri Memnuniyeti İzleme ve Ölçme Yönetim Sistemi, Firma, kurum, kuruluş müşterilerinin istek ve şikayetlerini belirlemelerine, izleme, ölçme yönetmelerine ve anlamalarına yardımcı olan bir ISO KALİTE YÖNETİM standarttır.

 

ISO 10004:2018, Mevcut ya da potansiyel müşteri memnuniyetinin izlenmesi ile ölçülmesi sonucu çıkan verilerin nasıl tanımlanması ve nasıl uygulanmasını gösteren bir yönetim sitemidir. Müşteri memnuniyeti, müşteri beklentileri ile, müşteri memnuniyetine ait verilerin incelenerek analiz edilmesi, toplanan verileriler doğrultusunda da müşteri memnuniyetinin iyileştirilmesini sağlar.

 

Müşteri memnuniyeti sağlamak için il öncelik müşteri beklentilerini anlamlandırmak ve anlamaktır. Kurum ya da kuruluş tarafından teslim edilen ürünün kalitesi ve verilen hizmete ilişkin görüşü ile müşteriye teslim edilen ürün ve hizmet ilişkini arasında bir ayrım yapmak çok önemlidir.

 

 

ISO 10004:2018 belgesi ile Şirketinizin mevcut müşterileri ile daha karlı ve uzun dönem ilişkiler kurulması ve bu ilişkilerin sürekli geliştirdiğinizi belgelerken, müşteri memnuniyetinin iyileştirilmesi için geri bildirim sağlayarak kurumsal bir firma olduğunuzu da belgelemiş olursunuz.

 

 

ISO 10004:2018 Belgesi ihtiyaçlarınız için dilerseniz online teklif alabilirsiniz.

 

 

ISO 10004 Kapsamı Nedir?

ISO 10004 Müşteri Memnuniyeti İzleme ve Ölçme Yönetim Sistemi, Şirketin ürün ve hizmetleri ile ilgili geri bildirimlerini “marka itibarını” korumayı benimseyerek ilgili geri bildirimlerin sağlıklı bir şekilde sağlanması ve analiz sonuçlarının ölçümü için çalışır. Şikayetlerin tümünün çözümü için çalışma sağlar. Böylelikle geri bildirimler konusunda iyileştirmeyi, süreklilik olarak modeller.  

 

Çalışan personellerin eğitimleri de dahil olmak üzere, tüm kaynakların yeterli kullanımını ile çalışma becerilerini organize eder.

Ürün ve hizmetler ile ilgili yeni beklenti ve geri bildirilen tüm şikayetçilerin ihtiyaç ve beklentilerini tanımlar. Böylelikle geri bildirimler ile ilgili açık, etkili kolay bir şikayet sürecinin işlemesini sağlar.

 

ISO 10004 Nasıl Alınır? 

Şirketinizi ve gereksinimlerinizi anlayabilmemiz için bir bizimle iletişime geçerek Teklif Formu doldurmanız gerekli, dilerseniz bunu online teklif formunu doldurarak da yapabilirsiniz.

Verdiğiniz bilgileri; değerlendirme kapsamınızı doğru bir şekilde tanımlayarak size sertifikasyon için bir teklif sunmak için kullanacağız.
Teklifimizi kabul ettiğinizde, MODENO temsilcimiz sizinle iletişime geçecek.

Temsilcimiz, İlk Belgelendirme AŞAMASI için size ziyaret planlaması oluşturur. Dilerseniz online, dilerseniz yüz yüze sistem kurulumu tercihinizi yaparsınız.

ISO 10004 Müşteri Memnuniyeti İzleme ve Ölçme Yönetim Sistemi kurulumu için yapmış olduğunuz tercihinize göre temsilcimiz ile birlikte bir sistem kurulumu konusunda yardımcı olacağız ve süreç boyunca size rehberlik edeceğiz.

Kurulacak Yönetim sisteminizin modeli önemlidir.

Online kurulum tercih ederseniz, kurulum sürecinde sisteminiz denetçilerimiz tarafından sürekli denetleneceği için kısa sürede denetim döngüsüne dahil edilirsiniz.

Fiziki kurulum tercih ederseniz, sertifikasyon süreci için sisteminizin en az üç aydır tam olarak çalıştığını ve bir yönetim incelemesine ve tam bir iç denetim döngüsüne tabi olduğunu kanıtlayabilmeniz gerektiğini lütfen unutmayın.
Başarılı bir denetimin ardından, bir sertifikasyon kararı verilir ve eğer olumluysa, MODENO tarafından gerekli standarda ilişkin sertifika denetmenliği tamamlanır. Sertifikanın hem basılı hem de elektronik kopyasına sahip olursunuz.

Unutulmamalı ki; İster Online, ister Fiziki kurulumlar için MODENO, sizlere ISO 10004:2018 belgeleri hakkında gerekli bilgi ve adımları kolayca uygulayabileceğiniz bir danışmanlık hizmetini %100 Müşteri Memnuniyeti ve Para İADE GARANTİSİ ile sunar.

 

 

ISO 10004 Hangi Sektörler İçin? 

ISO 10004 Müşteri Memnuniyeti İzleme ve Ölçme Yönetim Sistemi hangi sektörler için gereklidir?

Bir şirket için yeni bir müşteri edinmek ne kadar önemli olsa da mevcut müşteriyi elde tutmak dört kat daha pahalıya mal olur. Düzenli olarak müşteri kaybeden kuruluşlar, yalnızca itibarlarına değil, karlarına da zarar verir.

Günümüzün rekabet ortamında ürün ve hizmetlere ilişkin müşteri memnuniyeti, kabul edilen performans düzeylerini yeniden tanımlamaktadır.

ISO 10004 Müşteri Memnuniyeti İzleme ve Ölçme Yönetim Sistemi ile, müşterilerinizin ihtiyaç ve beklentilerini yönetmek ve markanızı veya imajınızı korumak için çok önemli ve kolaydır.
ISO 10004 Müşteri Memnuniyeti İzleme ve Ölçme Yönetim Sistemi , ister özel, ister kamu veya gönüllük esasına göre çalışan sektörde olun, müşteri beklentilerini aşmak isteyen tüm kuruluşlar tarafından kullanılabilir.

ISO 10004:2018 Belgesi, kaliteyi geliştirmek ve sürekli olarak müşteri gereksinimlerini karşılamak isteyen büyük veya küçük tüm kuruluşlar için mükemmeldir.

ISO 10004 Müşteri Memnuniyeti İzleme ve Ölçme Yönetim Sistemi, organizasyonun büyüklüğüne ve faaliyet koluna bakılmaksızın tüm faaliyet dallarına uygulanmaktadır, şu anda küçük ve orta ölçekli şirketler, müşteri memnuniyeti iş süreçlerinin yönetimi ve arayışları için ISO 10004:2018 sertifikasını giderek daha fazla benimsemektedir.

 

ISO 10004, özel sektördeki her büyüklükteki şirkete, aynı zamanda üniversitelere, hayır kurumlarına ve kamu sektörü kuruluşlarına da uygulanabilir uluslararası bir standart çerçevesine sahiptir.

 

ISO 10004 Faydaları Nedir? 

ISO 10004 Müşteri Memnuniyeti İzleme ve Ölçme Yönetim Sistemi faydaları nedir?

ISO 10004 Müşteri Memnuniyeti İzleme ve Ölçme Yönetim Sistemi belgesi ile ne elde edersiniz? ISO 10004:2018, Mevcut ya da potansiyel müşteri memnuniyetinin izlenmesi ile ölçülmesi sonucu çıkan verilerin müşteri şikayetlerinin başarılı bir şekilde ele alınması için temel gereksinimleri belirtir ve müşteri memnuniyetsizliğinin ele alınmasına yardımcı olmak için şikayet yönetimi kontrollerini içerir.

Müşteri memnuniyetini sağlanarak Potansiyel müşterilerin elde tutulma oranı artırır.

Müşteri ihtiyaç ve beklentilerini sistem içerisinde yönetebilirsiniz.

Marka veya Şirket itibarını korur ve geliştirirsiniz.

Ürün ve Hizmetler ile ilgili, Müşteri taraflı dahili iletişim ve ilişkiler süreci; Sürekli iyileştirme modeliyle hazırlandığı için karşılaştığınız fırsatları belirlemeye yardımcı olur.

Çalışan personelin müşteri odaklı bir yaklaşım benimsemesine yardımcı olur.

Müşterilere sorunsuz bir geri bildirim sistemi sağlarsınız.

Operasyonel verimliliği arttırarak, gerçekçi verilere dayalı karar vermenizi sağlarsınız.

Geri bildirime ait temel nedenler ve eğilimlerin belirlenmesi konusunda yardımcı olur.

 

 

ISO 10004 Ne Kadar Sürede Alınır? 

ISO 10004 Müşteri Memnuniyeti İzleme ve Ölçme Yönetim Sistemi ne kadar sürede alınır?
ISO 10004 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi
kurulumu sonrası ISO 10004:2018 Belgesine sahip olmak için gerekli süre, seçeceğiniz yönetim modeline göre değişmektedir.

 

Online sistem kurulumu ve Fiziki sistem kurulumu gibi seçeceğiniz modellere göre ISO 10004:2018 Belgesine 3 iş günü ya da 3 ay gibi değişik sürelere göre de sahip olabilirsiniz.

Belgelendirme süreçlerin tamamlanması 3 iş günü ile 5 iş günü içerisinde alınabilmektedir.

Belgelendirme sürecinde süre, alınacak ISO 10004 belgesine sahip olma metodunuza göre değiştiği için seçtiğiniz yöntem ve firmanızın şartlarına göre danışmanlarımızdan destek almanız daha doğru bir yöntem olacaktır.

ISO 10004 Müşteri Memnuniyeti İzleme ve Ölçme Yönetim Sistemi sertifikası tüm başvuruların yapılması ve evrakların hazır olması durumunda ortalama 3 iş günü içerisinde alınabileceği gibi şirket büyüklük şartlarına göre 15 gün ile 20 gün arasında da verilebilmektedir.

İster online, ister fiziki kurulum! Hangi yöntemi seçerseniz seçin, MODENO olarak; sizi sertifikasyon/iç denetim sürecinden başarı ile geçireceğimizi, sertifika sürecinde firmamız tarafından %100 memnuniyet ile karşılanmaz ya da hata oluşması durumunda ödenen tüm ücretlerin %100’ünü iade edeceğimizi garanti ediyoruz.

 

ISO 10004 Denetimi Nedir?

ISO 10004 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi denetimi nedir?


ISO 10004 belgesi
için Denetimler; İç denetimler, tedarikçi veya müşterinin gerçekleştirdiği denetimler ve bağımsız kuruluşlar tarafından gerçekleştirilen temeli belgelendirmeye dayalı uygunluk denetimleri olarak tanımlanabilir.

 

ISO 10004 Müşteri Memnuniyeti İzleme ve Ölçme Yönetim Sistemi denetimlerinde küçük ve büyük olarak uygunsuzluklar bulunabilir.

MODENO başdenetçi ve denetçi danışmanlarımız ISO 10004:2018 standardına ait herhangi bir maddesinde uygunsuzluk tespit etmesi durumunda duruma müdahil olur ve uygunsuzların takip denetim gerekliliğini yerine getirirler. Uygunsuzlukların kapatılması için planlı şekilde ziyaret sağlarlar.

MODENO olarak; ISO 10004:2018 Kalite Yönetim Sistemi Dokümanlarının Gözden Geçirme Denetimi sağlar, Dokümantasyonel eksikliğin tamamlanması sağlar. Tetkik planlaması oluşturarak Raporlar hazırlar ve iç denetimin sorunsuz geçilmesini sağlarız.

 

 

ISO 10004 Online Nedir?

ISO 10004 Müşteri Memnuniyeti İzleme ve Ölçme Yönetim Sistemi Online Kurulum Nedir?
Faaliyet alanı ne olursa olsun, büyük veya küçük herhangi bir kuruluş tarafından ISO 10004:2018 Belgesi ihtiyaçlarınız için “ONLINE KURULUM” metodunu tercih edebilirsiniz.

 

ISO 10004 Müşteri Memnuniyeti İzleme ve Ölçme Yönetim Sistemi Yöntemi; Kolay, düşük maliyetli, çevrimiçi online bir süreçte sağlamak için geliştirilmiş bir modüldür.  Dünyanın farklı yerlerindeki müşterilerimiz için geliştirilen Online modül sayesinde, bilgi sağlanır, çevrimiçi ISO sertifikalarını yönetilir ve belge teslim edilir.

 

Online kurulum ile seçilen hizmet, danışmanlık kuruluşu tarafından belirlenen şartlar doğrultusunda Modeno BAŞDENETÇİLERİ tarafından sürekli kontrolü sağlanır. Sertifikanızın alınabilecek altyapı yaklaşımını, yüksek standartlar ve hizmet kalitesi çizgisinde denetleme ve sistem kurulumunu tamamlarlar.

 

Modeno Denetçileri; müşterilerin artan beklentilerini ve yasal gereklilikleri karşılamak için yönetim sistemlerinin etkin bir şekilde sürdürülmesini ve sürekli olarak iyileştirilmesini sağlamak için müşterilerle birlikte çalışmaktadır.

 

İç kalite denetimi, kuruluşunuzun yönetim sistemini Uluslararası Kalite Yönetimi Standartlarına göre değerlendirme sürecidir. Online Sertifikasyon sürecinde kalite yönetim sistemlerine ilişkin kapsamlı ve ayrıntılı bir kılavuza erişebilecek ve iç denetiminizi hızlı ve başarılı bir şekilde tamamlamanıza yardımcı olacağız.

 

ISO 10004:2018 Online” kurulum tamamen “YENİLİKÇİ YAKLAŞIM” ile ortaya çıkmıştır.

Online ISO 10004:2018, 3 basit adımda profesyonel ve uygun maliyetli danışmanlık hizmetleri ve çevrimiçi online ISO 10004:2018 sertifikası sağlar!

 

Modeno, tüm iş sektörlerinde ve pazarlarda büyük veya küçük şirketler için başarılı çevrimiçi online ISO 10004:2018 sertifikasyonu almanızı garanti eder.

ISO 10004 Müşteri Memnuniyeti İzleme ve Ölçme

ISO 10004 Müşteri Memnuniyeti İzleme ve Ölçme

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ISO 10004 Geçerlilik Süresi?

ISO 10004 Müşteri Memnuniyeti İzleme ve Ölçme Yönetim Sistemi Sertifikanın geçerlilik süresi nedir?
ISO belgesi için başvurduğunuzda bir danışmanlık kuruluşundan geçmeniz gereklidir ve farklı belgelendirme kuruluşları farklı hizmet politikası güdüyor olabilir. Genel olarak sertifikaların çoğu 3 yıl geçerlidir, ancak bazılarının yıllık olarak yenilenmesi gerekir.

 

ISO 10004 sertifikanızın geçerlilik süresi ne olursa olsun, kuruluşunuzun sürekli gözetim denetimlerine tabi olacağını unutmayın. Bu denetimler normalde yıllık olarak gerçekleştirilir ve kalite yönetim süreçlerinizin hala etkin olmasını sağlamaya hizmet eder.

ISO 10004:2018 yenilemesi, gözetim denetimlerinden başarılı şekilde geçilmesi ile olur.

 

Yıllık yenilenen denetimler başarısızlık ile sonuçlanırsa eğer, 3 yıllık geçerlilik süresi olan ISO 10004:2018 Belge sertifikası artık geçerli bir belge değildir. Tekrar denetimler başarılı olarak yapılmazsa ilgili belge iptal olur veya askıya alınır.

 

Hiçbir belgelendirme kuruluşu ya da danışmanlık firması, firmanız için size belirli bir yıl aralığı için ISO 10004:2018 belgesi düzenleyemez.

ISO 10004:2018 sertifika belgesi geçerlilik süresi, belgelendirme denetimi sonucu başarıyla tamamlanmasından sonra sertifikanın basım tarihine göre başlamaktadır.

 

 

 

 

ISO 10004 Eğitimi Nedir?

ISO 10004 Müşteri Memnuniyeti İzleme ve Ölçme Yönetim Sistemi Eğitimi Nedir?

ISO 10004:2018 eğitim seti eğitmenlerimiz tarafından firma ya da şahsınıza özel olarak hazırlanan “online dersler” ile birlikte verilmektedir.

ISO 10004 Müşteri Memnuniyeti İzleme ve Ölçme Yönetim Sistemi Eğitim Setinde her konu ile ilgili Tecrübeli Denetçi ve Başdenetçi Eğitmenlerimize sorular sorabilir, internet erişimi olan tüm platformlardan sertifika sahibi olabilirsiniz. Online olarak yürütülen Video eğitimlerini ve sınavları tamamlayarak sertifika sahibi olabilirsiniz.

Eğitimde bulunan dersler ve içerikleri dilediğiniz zaman tekrar tekrar izleyebilir, eğitmenlerimize online olarak dilediğiniz kadar soruyu ücretsiz sorabilirsiniz.

ISO Denetçilerimiz ve Kalite Yöneticisi Eğitmenlerimiz yıllardır bu sektördeler ve 2002‘den beri binlerce küçük işletmeye ve büyük kuruluşlara sertifika almaları için ihtiyaç duydukları eğitimi sağlıyorlar.

ISO 10004:2018 Belgelendirme sürecini sıfırdan takip etmek için ihtiyacınız olan her şeyi oluşturmaya çalışmak yerine, bizim dokümantasyon oluşturma metodumuzu kullanın.

Tekerleği yeniden icat etmek gereksiz! Belgelendirme süreci için tüm saatlerinizi boşa harcamadan önce, görev için dış kaynak kullanımı için sayısız zaman ve para harcamadan önce eğitim şablonlarımızı deneyin.

ISO 10004:2018 TEMEL EĞİTİMİ Toplam 8 Ünite, ISO 10004:2018 İÇ TETKİK EĞİTİMİ 2 Ünite, ISO 10004:2018 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ 5 Ünite, ISO 10004:2018 RİSK ANALİZİ 2 Ünite ve ISO 10004:2018 FİNAL SINAVI ile eğitim müfredatını tamamlamış olursunuz.

 

 

 

ISO 10004 Yasal Gerekçeliği Nedir?

ISO 10004 Müşteri Memnuniyeti İzleme ve Ölçme Yönetim Sistemi Sertifikası yasal bir gereklilik midir?

ISO 10004, gönüllülük esasına göre, firma talebi ile verilen bir sertifikadır. 

ISO 10004:2018 belgesinin firma tarafından edinilmesi, yasal manada zorunlu bir durum değildir. Fakat ISO 10004:2018 belgesi, zorunlu olmamasına rağmen, Uluslararası ticaret yapan ya da müşteri kitlesi yüksek üretici firmalar tarafından; sıklıkla tedarikçilerine, yan sanayi ve taşeron firmalarına zorunlu kıldığı bir belge olduğu için bu nedenle özel sektörde faaliyet gösteren büyük üreticiler; “ISO 10004:2018 Belgesi” istemektedirler. Ayrıca olarak özel sektör haricinde bazı durumlar da İhale mevzuatında, Kamu ihalelerine İhaleye katılabilme yeterliği gösteren belgelerden biri olarak ISO 10004 belgesi talep edilmektedir.

ISO 10004:2018 MMİÖKYS sektör farkı olmaksızın tüm kuruluşların müşteri memnuniyeti yönetim kalitesini artırmak, kurumsallaşmasını kolaylaştırmak, müşteri şikayetlerini kontrol altında tutmak ile azaltmak ve müşteri memnuniyetini artırmak ve süreçlerin analizi ve hedeflerinin belirlenmesinin takip edilmesini kolaylaştıran bir yönetim sistemi modeli olduğundan ötürü, sürekli talep edilmektedir.

 

 

 

 

ISO 10004 Fiyatı Maliyeti Nedir?

ISO 10004 Müşteri Memnuniyeti İzleme ve Ölçme Yönetim Sistemi maliyeti ve fiyatı nedir?

Birçok işletme sahibi, ISO 10004:2018 sertifikası almak istiyor fakat sertifika maliyetlerini karşılayamayacaklarını düşünüyor. Ne yazık ki bu durum, ISO 10004 belgesine ulaşmanın birçok finansal avantajını kaçırdıkları anlamına geliyor.

 

MODENO, ISO 10004 sertifikasında tasarruf etmenize yardımcı olabilir. İşletmelerin sertifika almaları için uygun maliyetli bir yol sağlamayı amaçlıyoruz. Bunu nasıl yapıyoruz? Genel süreci düzene sokarak, uzun danışmalara veya saha ziyaretlerine gerek kalmadan çevrimiçi online olarak başvuruda bulunmanıza ve sertifikanızı almanıza olanak tanıyarak elde ediyoruz.

 

Online Başvuru ne anlama gelir? Online başvuru ile işletme kaynaklarınızı en üst düzeye çıkarmak için gereken uygulamaları benimsedikçe devam edecek olan, sürecin en başından itibaren paradan tasarruf etmeye başlayacağınız anlamına gelir. ISO 10004:2018 Belgesi fiyatlandırmalarında 500 tl ile 1000 TL başlayarak, firma yapısı, sektörü, faaliyet alanları, kuruluş yılı, konumu yeri, nace/ea kodu, çalışan işçi sayısı, yönetim, beyaz yaka, mavi yaka görevlileri vb. gibi yapılarına göre değişmektedir.

Talep edilen belge; Başvuru şekli Online mı? Fiziki sistem kurulumu mu? gibi sorulara göre değişiklik göstermektedir.

 

 

 

ISO 10004 Neden Bizi Seçmelisiniz?

ISO 10004 Müşteri Memnuniyeti İzleme ve Ölçme Yönetim Sistemi için neden bizi seçmelisiniz?

ISO 10004:2018 sertifikası için %100 müşteri başarı oranına sahibiz.

Müşterilerimize verimli, ve uygun maliyetli bir şekilde ISO 10004 sertifikası almalarına yardımcı olan profesyonel ISO danışmanlık hizmetleri sunuyoruz.

Düşük maliyetli çevrimiçi online ISO 10004:2018 MMKİÖYS sertifikasını sunabilen tek kuruluşuz.

Sizi Sertifikasyon Sürecinden Geçireceğimizi , şirketimiz tarafından oluşabilecek tüm hatalar da dahil olmak üzere, müşteri memnuniyeti sağlayamadığımız anda ödenen Tüm Paraların %100’ünü iade edeceğimizi garanti ediyoruz .

Rekabetçi ve şeffaf olmanın yanı sıra iş gereksinimlerinize uygun bir sertifika teklifi sunabilmek için sertifikasyon ihtiyaçlarınızı tam olarak belirlemeye özen gösteriyoruz.

MODENO ile çalışmayı seçmek, ihtiyaçlarınızı ve müşterinizin gereksinimlerini karşılamak için güçlü bir uluslararası varlığa sahip grupların güvencesiyle küresel olarak akredite bir belgelendirme kuruluşları ile ortak olmak demektir.

 

Online Başvuru ne anlama gelir? Online başvuru ile işletme kaynaklarınızı en üst düzeye çıkarmak için gereken uygulamaları benimsedikçe devam edecek olan, sürecin en başından itibaren paradan tasarruf etmeye başlayacağınız anlamına gelir. ISO 10004:2018 Belgesi fiyatlandırmalarında 500 tl ile 1000 TL başlayarak, firma yapısı, sektörü, faaliyet alanları, kuruluş yılı, konumu yeri, nace/ea kodu, çalışan işçi sayısı, yönetim, beyaz yaka, mavi yaka görevlileri vb. gibi yapılarına göre değişmektedir.

Talep edilen belge; Başvuru şekli Online mı? Fiziki sistem kurulumu mu? gibi sorulara göre değişiklik göstermektedir.

 

ISO 10004 Müşteri Memnuniyeti İzleme ve Ölçme
ISO SİSTEM BELGELENDİRME